RSS پست‎های وبلاگ "1400" "خرداد"

مزایای تابه های چدنی در پخت و پز

تابه های چدنی برای پخت استیک، کباب کردن انواع گوشت استفاده می شوند. به دلیل استفاده خیلی کمی که در روغن دارند برای افرادی که رژیم لاغری نیز دارند بسیار مفید است.

نظرها (0)

آیا چمن های مصنوعی ضد حریق اند؟

چمن های مصنوعی ضد حریق به هیچ وجه مشتعل نمی شود و در برابر شعله ور شدن آتش مقاوم است اما همه مواد پلاستیکی در برابر شعله مستقیم آسیب می بیند.

نظرها (0)

بهترین ظرف برای پخت استیک کدام است؟

بهترین انتخاب برای پخت استیک ظروف چدن هستند. د راین مقاله به بررسی اینکه از چه ظروفی برای پخت استیک استفاده کنیم بحث و گفتگو می کنیم.

نظرها (0)

انواع لوسترهای شاخه ای

در انتخاب لوستر باید به مواردی مثل اندازه و سبک لوستر، وسعت سقف و نور محیط توجه کنید. که در این مقاله سعی بر این است که نکات مهم در خرید لوستر های شاخه ای را با یکدیگر نقد و بررسی کنیم

نظرها (0)

پرطرفدارترین تابلوهای مدرن

تابلویی برای دیوار شما مناسب است که با نگاه به آن حس آرامش بگیرید. در این مقاله انواع تابلوهای پرطرفدار مدرن را به شما معرفی میکنیم

نظرها (0)

تفاوت قابلمه گرانیت و استیل

قابلمه های استیل در برابر خط خوردگی ، خط و خش مقاوم هستند.

نظرها (0)

معروف ترین برندهای لوستر

امروزه لوسترها دیگر فقط برای نورپردازی استفاده نمی شوند بلکه جنبه تزیینی هم دارند.

نظرها (0)

نکات کلیدی در خصوص خرید تابلو دیواری

تابلو دیواری یکی از بهترین و زیباترین محصولاتی که مربوط به دکوراسیون داخلی است که اگر درست انتخاب شود نمایی چشمگیر و خاص به محل کار یا منزل می دهد.

نظرها (0)

برترین برندهای قابلمه گرانیتی

از بهترین برند های قابلمه گرانیتی ایرانی می توان برند زرساب و کاندید را نام برد که وب سایت خانه ی شما انواع این برند را برای خرید مخاطبان عزیز برای فروش قرار داده است.

نظرها (0)

مزایا و معایب استفاده از تابه چدنی

یکی از پر کاربرد ترین و پر طرفدار ترین محصولات خانه ی شما تابه ی چدنی است.این تابه خیلی مشابه تابه های معمولی است فقط عمق آن کمتر و کف آن شیارشیار است .

نظرها (0)
whatsapp