RSS پست‎های وبلاگ "1399" "مهر"

نکات خرید لوازم دکوری منزل با قیمت مناسب

شاید جالب به نظر برسد که یک تابلو مدرن شامل بیتی از شاعر بزرگ ما حافظ به راحتی میتواند روح روان هرکسی که نگاهش به آن برخورد میکند را دگرگون کند، و یا نور پردازی مناسبی که یک آباژور به منزل ما میدهد و یا حتی ساعت دیواری که ما در روز چندین بار به آن نگاه می اندازیم اگر مناسب با سلیقه ما باشد میتواند در روحیه ما بسیار تاثیر گذار باشد.

نظرها (0)

راهنمای کامل و نکات مهم خرید تابلو دیواری مدرن

اولین و مهمترین نکته ای که برای خرید یک تابلو مدرن باید در نظر گرفت این است که چه سبک تابلو مورد توجه شما می باشد و کدام تابلو دیواری با سایر وسایل خانه هماهنگ تر است ، بر خلاف گذشته که تابلو ها و طرح ها محدود بودند امروزه سبک ها متنوع و زیادی وجود دارد سبک های مانند کلاسیک و سنتی یا مدرن و امروزی. برای انتخاب سبک می توانید به سلیقه خود اتکا کنید و یا با مطالعه سبک های مختلف بیشتر با آن ها آشنا شوید.

نظرها (0)

رازهای انتخاب آباژور که طراحان داخلی نمیخواهند شما بدانید

برای اینکه بتوان آباژور مناسب برای نوع طراحی دکوراسیون و چیدمان خانه را انتخاب کنیم نیاز است تا با ویژگی های اصلی یک آباژور آشنا شویم. آباژور ها انواع مختلف و اندازه های متفاوت دارند که هرکدام برای هدف خاصی انتخاب و تهیه می شوند.

نظرها (0)

توصیه های جیمز تیفانی برای انتخاب آباژور مناسب

با وجود منابع نوری متفاوت مانند لوستر ها و چراغ های دیواری در خانه ها و مکان های مختلف باز هم ممکن است برای زیبایی بیشتر و یا تعدیل نور و ایجاد نور مناسب تر نیاز به منابع نوری دیگری همچون آباژور باشد.

نظرها (1)
whatsapp