RSS پست‎های وبلاگ "1400" "تیر"

همه چیز در مورد لوسترهای سقفی

لوسترهای سقفی از پرفروشترین انواع لوستر است . برای خانه هایی که فضای بزرگی دارند اما ارتفاع سقف آن ها کوتاه بوده و نمی توانند از لوسترهای معمولی و آویز استفاده کنند ،خرید لوستر سقفی بهترین گزینه است

نظرها (0)

طریقه نظافت تابلوهای دیواری

ساده ترین روش برای نظافت نقاشی های رنگ روغن یا اکریلیک ،استفاده از پارچه نخی سفیدی که به آب و صابون آغشته شده باشد ،است که باید آهسته روی تابلو کشیده شود.

نظرها (0)

روش شست وشوی صحیح قابلمه گرانیتی

یکی از بهترین ظروف نچسبی که در بازار وجود دارد قابلمه های گرانیتی است. این ظروف نسبت به ظروف دیگر دوام استحکام زیادی دارند

نظرها (0)

6 مدل از برترین برندهای تابه چدنی

بهترین روش گریل کردن استفاده از تابه های چدنی گریل است.برای خرید یک کالای مناسب مثل تابه چدنی باید به مواردی مثل شکل تابه، جنس، ابعاد تابه، قیمت تابه چدنی و غیره توجه کنید.

نظرها (0)

تاثیر آب و هوا بر روی چمن مصنوعی

زمانی که عوامل محیطی و اقلیمی با عامل پا خور ترکیب شوند تاثیرات شدیدتر و مخرب تری روی تغییر شکل چمن مصنوعی ها می گذارد.دو عامل قدرتمند که باعث تغییر شکل الیاف چمن مصنوعی ها می شود رطوبت و دمای هواست.

نظرها (0)

مهم ترین نکات در خصوص خرید لوستر

از زیبا ترین و شکیل ترین مواردی که افراد می توانند در دکوراسیون داخلی استفاده کنند، لوسترها هستند.

نظرها (0)

تاثیر تابلو دیواری در دکوراسیون خانه

یکی از این وسایل تزئینی تابلوهای نقاشی و تابلو خطی است که هم برای فضاهای اداری استفاده می شود و هم برای منزل

نظرها (0)

کاربردی ترین مدل های قابلمه گرانیتی

قابلمه های گرانیتی از تلفیق تفلون و سرامیک تشکیل شده اند و خاصیت نچسب بودن خود را از جنس تفلون و خاصیت مقاومت بالای خود را که به خاطر دانه های پراکنده سرامیک در لابه لای روکش است،گرفته اند.

نظرها (0)
whatsapp