RSS پست‎های وبلاگ "1400" "دی"

اهمیت و تاثیر کتابخانه در دکوراسیون منزل + نکات کلیدی خرید

یک کتابخانه چوبی برای خانه شما علاوه بر ایجاد سرزندگی، فضای ذخیره کتاب را به وجود می آورد که بسیار با ارزش است. کتابخانه های چوبی برای زیباتر کردن دکوراسیون خانه، علاوه بر قرار دادن کتاب ها استفاده می شوند. بهترین کتابخانه چوبی دارای طرحی جذاب و زیباست که فضای زیادی را هم اشغال نکند.

نظرها (0)

راهنمای نصب تابلو دیواری و انتخاب ترکیب رنگ تابلو مدرن

تابلوهای دیواری  خیلی بیشتر از وسایلی مثل گلدان، مبلمان و وسایل های تزیینی، باعث تغییر دکوراسیون در منزل می شوند، اگر در جای درست و به جا استفاده شوند. استفاده درست از تابلو دیواری قواعد خاص خودش را دارد.

نظرها (0)

راهنمای جامع خرید انواع صندلی اپن و بار

*قبل از خرید حتما از محکم بودن یا بادوام بودن صندلی ها مطمئن شوید و فکر نکنید اگر صندلی سنگین باشد، محکم تر هم هست.*انتخاب صندلی از برندهایی که در ازای خریدبه شما ضمانت یا گارانتی می دهند، انتخاب مطمئن تری است. *اگر فضای آشپزخانه شما محدود است، حتما از صندلی های چرخان، تاشو یا صندلی هایی که تکیه گاه ندارند، استفاده کنید که جای کمتری بگیرند.

نظرها (0)

چگونگی تشخیص ظروف چدنی اصل از تقلبی

چون قابلمه چدن طرفداران زیادی دارد، افرادی برای سو استفاده و فریب مردم، سعی در فروش نمونه های تقلبی دارند. این دسته از افراد سو استفاده گر آلمینیوم یا آلیاژهای دیگر را رنگ کرده و شبیه تفلون می کنند، این ظروف متاسفانه از ظروف تفلون هم مضرتر هستند و فقط ظاهری شکیل دارند.

نظرها (0)

انواع میز تلویزیون و راهنمای خرید میز مناسب

مهم ترین مورد در انتخاب میزتلویزیون جنس آن است. جنس های متفاوتی مثل چوب، ام دی اف، فلز، های گلس و غیره برای میزتلویزیون موجود است.

نظرها (0)
whatsapp