انواع میز تلویزیون و راهنمای خرید میز مناسب

انواع میز تلویزیون و راهنمای خرید میز مناسب

برای خرید یک میز تلویزیون مناسب که با دکوراسیون منزل و وسایل خانه هماهنگی داشته باشد باید نکاتی را رعایت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید، در این مقاله به شما نکات مهمی را که هنگام خرید میز تلویزیون باید بدانید را گفته ایم تا بتوانید یک خرید ایده آل را تجربه کنید.

میز تلویزیون یکی از مهم ترین وسایل در دکوراسیون خانه محسوب می شود، اگر به درستی آن را انتخاب نکنید زیبایی منزلتان به شدت کاهش پیدا میکند، میز تلویزیون را باید طوری انتخاب کنید که با دکوراسیون خانه شما هماهنگ باشد و با بقیه وسایل خانه تان همخوانی داشته باشد در این مطلب سعی کردیم مهم ترین نکاتی که هنگام خرید میز تلویزیون باید بدانید را در این مطلب بیاوریم و تمامی پرسش های شما را پاسخ دهیم.

از مهم ترین تجهیزات در هر منزلی می توان به میز تلویزیون اشاره کرد و علاوه بر این که می توان تلویزیون بر روی آن قرار داد زیبایی بسیاری را برای منزل شما به ارمغان می آورد.

ما در این صفحه از خانه شما در تلاش هستیم شما را با کاربردهای میز تلویزیون، انواع میز تلویزیون، نکات مهم در زمان خرید میز تلویزیون و غیره آشنا کنیم. اگر قصد خرید میز تلویزیون را برای منزل خود  دارید و تمایل دارید با صرف هزینه ای مناسب تغییر جزئی را در منزل خود ایجاد کنید این مقاله را از دست ندهید.

کاربرد میز تلویزیون

همان طور که در جریان هستید میز تلویزیون از جمله تجهیزات کاربردی در منازل به حساب می آید که توجه بسیاری از افراد به خود جلب کرده است و به زبان ساده تر مرکز توجه بسیاری از افراد است از این رو انتخاب میز تلویزیون مناسب می تواند برای شما مزایای بسیاری را به همراه داشته باشد که از مهم ترین آن ها می توان به زیبایی منزل اشاره کرد و در زمان خرید برای آن که بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید بهتر است که به نکات بسیاری توجه داشته باشید.

میز تلویزیون

نکاتی که قبل از خرید میز تلویزیون باید رعایت کنید

اندازه میز تلویزیون

ابعاد میز تلویزیون باید طوری باشد که که وقتی تلویزیون بر روی آن قرار می گیرد اندازش خیلی کوچکتر و یا هم اندازه نباشد، اگر از هر طرف 10 سانتی متر فاصله داشته باشد ابعاد استانداردی را برای یک میز تلویزیون دارد. شما با توجه به محل قرار گیری تلویزیون و میز آن و فضایی که برای آن در نظر گرفته اید باید میز خود را انتخاب کنید.

قبل از اینکه میز تلویزیون را انتخاب کنید و خرید کنید، حتما به فضایی که می خواهید میز تلویزیون را در آنجا قرار دهید دقت کنید، اگر منزل بزرگی دارید می توانید میز بزرگ انتخاب کنید و اگر منزل کوچکی دارید از میزهای خیلی بزرگ استفاده نکنید، امروزه مدل های متنوعی از میز تلویزیون های مناسب با فضاهای کوچک در بازار موجود است.

برای تلویزیون های تا سایز 55 اینچ، میزهایی با طول 140 سانتی متر مناسب است. برای تلویزیون هایی از سایز 55 تا 60 اینچ، طول 160 سانتی متر مناسب است و برای تلویزیون هایی بزرگتر از 60 اینچ ، طول بیشتر از 180 سانتی متر مناسب است.

هارمونی بین وسایل خونه

هارمونی

مهم ترین بخش انتخاب یک میز داشتن هارمونی بین وسایل خانه می باشد که باید هماهنگی لازم را داشته باشد و جلوه زیبایی را ایجاد کند، شما باید قبل از خرید میز از لحاظ جنس، رنگ و ابعاد آن را بررسی کنید.

یک میز تلویزیون مناسب باید با همه لوازمی که در پذیرایی یا تی وی روم موجود هست، تناسب داشته باشد و با دکوراسیون منزل هارمونی داشته باشد.

لازم به ذکر است انتخاب یک میز تلویزیون با کیفیت زیبا در صورتی که با منزل شما هماهنگی نداشته باشد قطعا زیبایی و جذابیت آن به چشم نمی آید و شما بعد از مدت زمان اندکی از خرید آن پشیمان می شوید بنابراین برای آن که انتخابی بهینه داشته باشید قبل از آن که خرید خود را انجام دهید بهتر است به سبک چیدمان منزل خود توجه کنید و متناسب با آن خرید خود را انجام دهید برای نمونه شما برای آن که بهترین انتخاب را داشته باشید بهتر است که میز نلویزیون را با توجه به جنس بوفه، میز کنسول و غیره انتخاب نمایید.

لازم به ذکر است در زمان انتخاب و خرید میز تلویزیون بهتر است به متراژ منزل خود دقت داشته باشید زیرا می تواند شما را در انتخاب این تجهیزات کمک کند برای نمونه اگر محدودیت در فضا دارید بهترین گزینه برای شما میز تلویزیون دیواری است زیرا فضای کمی را اشغال می کند.

ارتفاع میز تلویزیون

ارتفاع میز تلویزیون

انتخاب میز تلویزیون کار چندان سختی نیست و برای آن که بتوانید بهترین انتخاب را در میان مدل های مختلف میز تلویزیون داشته باشید کافی است به نکاتی که اشاره کردیم توجه داشته باشید .

در زمان خرید این تجهیزات بهتر است به ارتفاع میز تلویزیون توجه کنید، ارتفاع این تجهیزات به گونه ای باشد که با تماشای تلویزیون دچار گردن درد نشوید و یا این که محصول خریداری شده علاوه بر ارتفاع مناسب دارای عرض استانداردی باشد که بتواند پشتیبانی لازم را از تلویزیون داشته باشد و بهتر است تلویزیون از اطراف فضای آزاد داشته باشد برای نمونه از هر طرف 20 سانت اضافه باشد و در صورتی که در این مورد به راهنمایی بیشتری لازم دارید کافی است به فروشنده سایز تلویزیون خود را بگویید تا مطابق با آن بهترین محصول را در اختیار شما قرار دهد.

از دیگر مهم در زمان خرید میز تلویزیون می توان به کیفیت این تجهیزات اشاره کرد و حتما محصولی را خریداری کنید که در روند تولید آن از متریال های باکیفیت استفاده شده باشد که میزتلویزیون برای شما مدت بیشتری کار کند و لازم نباشد که بعد از هربار اسباب کشی آن را تعویض کنید.

و در آخر، قیمت میز تلویزیون می تواند از نکات بسیار مهم در زمان خرید میز تلویزیون باشد و قیمت این تجهیزات با توجه به متریال های به کار رفته در آن، جنس میز تلویزیون، برند تولید کننده و غیره متغیراست و شما قبل از آن که خرید خود را انجام دهید بهتر است به بودجه ای که برای خرید آن کنار گذاشته اید خرید خود را انجام دهید و تحت هیچ شرایطی کیفیت را فدای قیمت نکنید. اگر به دنبال میز تلویزیون با هزینه ای بسیار مناسب هستید بهتر است به فروشگاه خانه شما مراجعه نمایید برای این کار کافی است در مرورگر خود آدرس این فروشگاه به نشانی www.khaneyeshoma.ir را وارد کنید و مدل های متنوع زیر تلویزیون را مشاهده نمایید و سپس با توجه به بودجه ای که برای خرید آن در نظر گرفته اید محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

رنگ میز تلویزیون

معمولا انتخاب رنگ سلیقه ای است اما توجه داشته باشید هر رنگی که انتخاب می کنید، با رنگ سایر اجزا دکوراسیون هماهنگ باشد، معمولا رنگ های خنثی انتخاب بهتری هستند چون با بیشتر رنگ ها و دکوراسیون ها تطابق پیدا می کنند مثلا برای خانه ای با وسایل روشن رنگ سفید انتخاب خوبی است یا اگر منزلی با تم رنگ تیره دارید، می توانید رنگ مشکی یا قهوه ای را انتخاب کنید.

جنس میز تلویزیون

مهم ترین مورد در انتخاب این محصول جنس آن است، جنس های متفاوتی مثل چوب، ام دی اف، فلز، های گلس و غیره برای آن موجود است.

اگر به دنبال کالایی هستید که به مدت طولانی برای شما کار کند بهترین جنس ام دی اف می باشد، زیرا چوب ام دی اف بسیار با کیفیت است و طی مدت طولانی آسیبی نخواهد دید، اما اگر از کسانی هستید که به طور دائم در حال تغییر دکوراسیون هستید و وسایل خود را به طور دائم عوض میکنید خرید محصولاتی که از جنس ام دی اف نیستند را به شما پیشنهاد میکنم زیرا شما به مدت طولانی نمی خواهید از آن استفاده کنید و برای استفاده به مدت کوتاه مناسب هستند.

مطلب پیشنهادی: 5 مدل از برترین و پرطرفدارترین میز تلویزیون های جدید و مدرن

میز تلویزیون چوبی

بیشتر بدانید: معرفی 20 مدل از بروزترین میزهای تلویزیون

میز تلویزیون چوبی

یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین مدل های موجود در بازار میز تلویزیون های چوبی می باشند زیرا با تمامی دکوراسیون ها هماهنگی دارد و مناسب برای تمامی سلیقه ها می باشد.

میز هایی که از چوب طبیعی یا مصنوعی ساخته شده اند، تنوع زیادی در بازار دارند. میز تلویزیون چوبی به دلیل قیمت های متفاوتی که دارند، ایجاد حس خوب طبیعی بودن، تنوع رنگ ها و سبک ها بسیار پرطرفدار هستند، از لحاظ ظاهری در مدل های بسیار متنوع تولید می شود. بعضی از مدل ها طراحی شده هستند بعضی از آنها در رنگ های جدید زیبا تولید می شوند به همین دلیل مدل های چوبی طرفداران زیادی دارد.

انواع سبک میز تلویزیون

میز تلویزیون مینیمال

مینیمال

پرفروش ترین سبک میز تلویزیون مینیمال است که طرح های ساده و جذابی دارد، معمولا از رنگ های سفید، کرم، طوسی و غیره ساخته می شود و یک رنگ و بدون طراحی هستند، کسانی که منزلشان طراحی ساده دارد این نوع بهترین و مناسب ترین سبک برای خرید می باشد.

میز تلویزیون کلاسیک

کلاسیک

میز تلویزیون کلاسیک نسبت به میز تلویزیون های مدرن، طراحی سنتی تری دارند و از جنس ام دی اف هستند، مناسب برای کسانی که طراحی دکوراسیون منزلشان کلاسیک یا سنتی می باشد بهترین گزینه است.

میز تلویزیون سنتی

سنتی

مدل های سنتی معمولا از چوب های طبیعی ساخته می شوند و از رنگ های قوی و سنگین با طرح های کنسولی یا کابینتی در ساخت آن ها استفاده می کنند تا یک میز تلویزیون منحصر به فرد شود.

میز تلویزیون روستیک

روستیک یا روستایی

در این سبک از ترکیب چوب های جلاخورده و بست های فلزی که به آن متصل می شود، استفاده شده است که حس استفاده از چوب های جنگلی را به شما می دهد.

میز تلویزیون مدرن

مدرن

امروزه سبک مدرن یکی از پر طرفدارترین سبک ها در دکوراسیون منزل می باشد، سبک مینیمال و مدرن شباهت های زیادی باهم دارند این سبک ها بیشتر از جنس ملامینه و فایبرگلاس ساخته شده اند و از رنگ بدنه آن ها معمولا تک رنگ هست و از رنگ های خنثی در آن استفاده می شود.

این مدل بسیار پرطرفدار است و طرح های بروز زیادی دارند، این سبک از خطوط موازی و برش های تیز در لبه ساخته شده است که با اضافه شدن تلویزیون های جدید و بزرگ این سبک به روزرسانی شده است.

میز تلویزیون دیواری

میز تلویزیون دیواری

این مدل برای کسانی مناسب است که فضای کمی در منزل دارند و جای کافی برای قرار دادن میز بزرگ را ندارند، مدل های دیواری برای افرادی که خانه های کوچکی دارند بهترین گزینه برای خرید می باشد، میز های دیواری در طرح ها و رنگ های متنوع تولید می شوند که با توجه به طراحی منزل خود می توانید مدل و رنگ آن را انتخاب کنید.

در مدل های دیواری برای قرار دادن وسایل تزئینی نیز فضایی طراحی شده است که می توانید با قرار دادن مجسمه، گلدان های کوچک، کتاب و یا مجله زیبایی آن محیط را چند برابر کنید.

میز تلویزیون پازلی

میز تلویزیون پازلی

از محبوب ترین مدل های زیرتلویزیون موجود در بازار است و این قابلیت را دارد که می توان قسمت های مختلف آن را تغییر دارد و ظاهری جدید را برای تلویزیون به ارمغان آورد و لازم به ذکر است که جنس ام دی اف این محصول موجب شده است که این محصول داوم و استحکام بالایی داشته باشد و افراد می توانند برای مدت های طولانی می توانند از آن استفاده کنند.

میز تلویزیون قفسه جلو باز

میز تلویزیون قفسه جلو باز

این مدل از میزهای تلویزیون بدون در هستند و در صورتی که عاشق استفاده از دکوری های کوچک هستید و تمایل دارید که از این دکوری ها برای منزل خود استفاده کنید بهتر است که این میزها را خریداری کنید زیرا می توانید دکورهای خود را درون آن قرار دهید.

میز تلویزیون کنسولی

 

میز تلویزیون کنسولی

همان طور که از نام این میزهای تلویزیون مشخص است این میزها از جمله میزهای درب دار هستند که شما می توانید درون آن وسایلی را قرار دهید که تمایل ندارید آن ها را در معرض دید قرار دهید.

مطلب پیشنهادی: 5 مدل از برترین و پرطرفدارترین میز تلویزیون های جدید و مدرن

میز تلویزیون پایه ای

نمونه ای از میزهای تلویزیون است که طرفداران چندانی ندارد و کمتر افرادی آن را برای منزل خود خریداری می کنند و طراحی این میزها به صورت یکپارچه و استوانه ای یا مکعبی است که علاوه بر نگهداری از تلویزیون شما می تواند فضای لازم را برای جایگذاری وسایل شما فراهم کند و لازم به ذکر است که این مدل از میز تلویزیون فضای لازم را برای سیستم های صوتی، تصویری و یا دیگر اشیاء ندارد.

میز تلویزیون کابینتی

میز تلویزیون کابینتی

همان طور که از نام آن ها مشخص است ظاهری همانند کابیت دارد و از چندین قفسه با کشو و درب تشکیل شده است و به شما این امکان را می دهد که وسایل تزئینی خود را بر روی آن قرار دهید و با توجه به ظاهر زیبایی که دارد نظر بسیاری از مشتریان را به خود جذب کرده است.

میز تلویزیون معلق

نمونه ای از جدید ترین مدل های زیرتلویزیون است که میزهای آن حالتی شناور و معلق دارد و می تواند ظاهری منحصر به فرد را برای محیط شما به وجود بیاورد و لازم است که بدانید این میزها تنها می توانند از تلویزیون شما پشتیبانی کند و شما برای جایگذاری دیگر وسایل و اشیاء از میزهای دیگر استفاده کنید که این امر می تواند فضای بسیاری را از محیط شما اشغال کند بنابراین خرید آن برای محیط های کوچک توصیه نمی شود.

میز تلویزیون ارزان بخریم یا نه؟

میز تلویزیون ارزان بخریم یا نه؟

در جواب این سوال بهتر است بگوییم هر میز تلویزیون ارزانی کیفیت لازم را ندارد، تولیدی ها به دلیل عدم وجود واسطه در خرید و فروش معمولا کیفیت های خوبی را با قیمت های ارزان به مشتری ارائه می دهند. فروشگاه اینترنتی خانه شما نیز از تولید کنندگان این محصول است که علاوه بر قیمت بسیار مناسب، مدل های متنوعی نیز دارد.

جنس بدنه میز تلویزیون هایی که قیمت پایینی دارند ام دی اف نمی باشد و ممکن است از متریال بی کیفیتی برای ساخت آن استفاده نشده باشد، شما باید هنگام خرید کالایی که بسیار ارزان قیمت هست باید از معتبر بودن آن فروشگاه و اینکه در صورت وجود مغایرت امکان مرجوع کالا را برای مشتریان خود قرار دهند.

انواع میز تلویزیون از نظر جنس بدنه

از مهم ترین نکاتی که افراد در زمان خرید میزهای تلویزیون به آن توجه دارند می توان به جنس میز تلویزیون اشاره کرد زیرا جنس میز تلویزیون دخالت مستقیمی در کیفیت و قیمت این تجهیزات دارد و به طبع هر چه کیفیت میزهای تلویزیون بیشتر باشد به طبع طول عمر آن ها نیز بیشتر است و ما در ادامه در تلاش هستیم شما را با انواع میز تلویزیون از نطر جنس آشنا کنیم.

میز تلویزیون فلزی

در مقایسه با دیگر مدل های میز تلویزیون طرفداران بسیاری ندارد و لازم است که بدانید برخلاف اسم آن ها این محصولات وزن سبک تری دارند و به راحتی نمی توان آن را سایز تجهیزات منزل هماهنگ کرد در صورتی که تمایل دارید میز تلویزیون فلزی را برای منزل خود خریداری کنید می توانید آن را با پایه مبلمان خود در صورتی که فلزی هستند ست کنید.

میز تلویزیون شیشه ای

با توجه به ظاهر براق و درخشانی که دارد طرفداران بسیاری را از آن خود کرده است و می تواند تغییرات بسیاری را برای منزل شما به وجود بیاورد و در مقایسه با دیگر مدل های زیر تلویزیون قیمت به صرفه تری را برای شما به همراه دارد لازم به ذکر است که میزتلویزیون شیشه ای به این دلیل که متریال اصلی آن شیشه است امکان شکستن و آسیب دیدن آن بسیار است و بهتر است در زمان خرید این مدل از زیر تلویزیون ها همواره محصولی را خریداری کنید که در روند تولید آن از شیشه های نشکن استفاده شده باشد.

اگر مستاجر هستید و دائم در حال اسباب کشی می باشید ما به شما توصیه می کنیم از خرید میز تلویزیون شیشه ای صرفنظر کنید.

میز تلویزیون چوبی

نمونه از زیباترین و برترین مدل های زیرتلویزیون است که تنوع بسیار بالایی دارد و شما کاربران عزیز می توانید با خرید آن ظاهری زیبا را برای منزل خود به وجود بیاورید.

میزتلویزیون چوبی که در فروشگاه خانه شما در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد کیفیت بسیار بالایی دارد و با توجه به فروش بالایی که داشته مدل های مختلفی از آن تولید شده است که به شما این امکان را می دهید آن را با سایر تجهیزات منزل خود هماهنگ کنید.

قیمت میز تلویزون چقدر است؟

قیمت میز تلویزیون چقدر است؟

قیمت میز تلویزیون ها با توجه به جنس چوب آن ها متفاوت می باشد، قیمت آن با توجه به نوع چوب رنگ مدل فرق می کند، اگر به دنبال یک میز ارزان قیمت اما باکیفیت هستید در فروشگاه اینترنتی خانه شما می توانید میز مد نظر خود را به راحتی پیدا کنید.

معمولا میز تلویزیون های شرکتی که برند هستند به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند و ضمانتی که ارائه می دهند، قیمت بالایی دارند، در وب سایت ما شما می توانید انواع محصولات را با مناسب ترین قیمت مشاهده و خریداری کنید، اما قبل از خرید یک کالای ارزان قیمت به این نکته توجه داشته باشید که از یک فروشگاه معتبر خرید خود را انجام می دهید، امکان مرجوعی در صورت وجود مغایرت کالا با تصویر وجود داشته باشد، اگر هم به صورت حضوری خرید خود را انجام می دهید بهتر است از مغازه ها فروشگاهی خرید کنید که از اجناس آن فروشگاه و کیفیت محصولات آن مطمئن باشید.

خرید انواع میز تلویزیون

 

خرید از سایت خانه شما

سایت خانه شما دارای نماد اعتماد می باشد و امکان مرجوع کالا در صورت وجود مغایرت را برای مشتریان خود قرار داده است، شما با خرید آنلاین از فروشگاه خانه شما می توانید مدل های متنوعی از انواع میز تلویزیون را مشاهده کرده و با توجه به نیاز، فضا و سبک دکوراسیونی که دارید میز تلویزیون مناسب را به قیمت تولیدی تهیه نمایید، همچنین برای اطلاع از قیمت انواع میز تلویزیون از سایت خانه شما اقدام بفرمایید.

سخن پایانی

از کاربردی ترین و شاید مهم ترین تجهیزات در منازل امروزی می توان به میز تلویزیون اشاره کرد که با توجه به مزایا و تقاضای بالایی که برای آن در بازار وجود دارد شرکت های بسیاری اقدام به تولید این تجهیزات نموده اند که هر کدام از آن ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و شما در زمان خرید این محصولات بهتر است به نکات بسیاری توجه داشته باشید که بهترین انتخاب را برای منزل خود داشته باشید.

شما کاربران عزیز که قصد خرید میز تلویزیون را دارید می توانید با کارشناسان ما در مجموعه فروشگاه خانه شما ارتباط برقرار کنید تا شما را در انتخاب بهترین مدل زیر تلویزیون یاری کنند، میز تلویزیونی که در مجموعه خانه شما به فروش می رسند کیفیت بالا و قیمت به صرفه ای دارد . همین مورد سبب شده است که افراد بسیاری برای خرید انواع میز تلویزیون به فروشگاه خانه شما مراجعه کنند.

بیشتر بدانید: چه میز تلویزیونی مناسب با دکوراسیون شما می باشد

نظر خود را بنویسید

whatsapp