5 مدل از برترین و پرطرفدارترین میز تلویزیون های جدید و مدرن

میز تلویزیون جدید

این روزها استفاده از میز تلویزیون یکی از اجزای مهم در دکوراسیون منازل به حساب می آید و تاثیر بسیار زیادی در چیدمان و زیبا دسده شدن دکوراسیون منزل دارد و لازم است که در زمان خرید میز تلویزیون به طرح و نوع میز نلویزیون توجه داشته باشید و به نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد توجه کنید که بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای نمونه از مهم ترین نکاتی که بهتر است در همان ابتدای خرید خود به آن توجه داشته باشید نوع ساختمان شما است که آیا خانه شما ویلایی است یا آپارتمانی؟

حال این سوال برای بسیاری از افراد به وجود می آید که آیا نوع ساختمان می تواند در انتخاب میز تلویزیون تاثیر گذار باشد و اگر جواب به این سوال مثبت است چگونه می تواند در خرید شما تاثیر داشته باشد؟

همان طور که در جریان هستید ویلاها  از نظر ابعاد و متراژ بزرگ تر دارند و اتاق نشیمن این ساختمان ها این اجازه را به شما می دهد که بدون توجه به محدودیت فضا بهترین مدل میز تلویزیون را برای منزل خود انتخاب کنید  این در حالی است که در ساختمان های مسکونی با توجه به محدودیت در فضای اتاق های نشیمن باید حساسیت و دقت بیشتری را در زمان خرید این تجهیزات به خرج دهید و باید میزی را انتخاب کنید که بیشترین همخوانی را با فضای شما از نظر دکوراسیون و ابعاد داشته باشد.

در ادامه برای آشنایی بیشتر با انواع میز تلویزیون مدل جدید و بررسی نکات لازم جهت خرید و سفارش این محصول همراه ما باشید. پیشاپیش از وقتی که برای مطالعه‌ی مطالب می‌گذارید نهایت قدردانی را داریم.

پرطرفدارترین میز تلویزیون های جدید

اطلاعاتی در ارتباط با میز تلویزیون های جدید

همان طور که اشاره کردیم در دکوراسیون امروزی، میز نلویزیون نقش بسیار مهمی  دارد و به جرات می توان گفت یکی از مهم ترین تجهیزات به حساب می آید که تاثیر بسیار زیادی در چیدمان منزل شما دارد از این رو باید در زمان انتخاب آن نهایت دقت خود را به کار ببرید زیرا این روزها برندهای مختلفی اقدام به تولید میز تی وی می کنند که علاوه بر ظاهر از نظر متریال های به کار رفته در روند تولید آن ها متفاوت هستند و همین امر ایجاب می کند برای آن که خریدی موفق را تحربه کنید بهتر است به ویژگی های یک میز تی وی ایده آل توجه داشته باشید.

بررسی ویژگی‌های بهترین میز تلویزیون 

فرقی ندارد قصد دارید از چه سبکی در چیدمان منزل خود بهره‌برداری کنید. در هر صورت لازم است با ویژگی‌های یک میز خوب برای تلویزیون خود آشنا شوید. در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها را نام برده و بررسی می‌کنیم.

طراحی متناسب

منظور از طراحی‌ مناسب این هست که ارتفاع، طول و عرض میز تلویزیون کاملا استاندارد بوده و نکات ارگونومیک در ساخت آن رعایت شده باشد. طراحی مناسب باعث کاربردی‌تر بودن میز‌ تلویزیون و فروش بیشتر آن می‌شود. امروزه یکی از میزهای بسیار پرفروش و محبوب میز تلویزیون چند تکه و میز تلویزیون منحنی است که استفاده از آن باعث بهینه سازی فضا شده و محیط را زیباتر می‌کند.

مدل میز تلویزیون

با توجه به  نقش بسیار مهمی که میز تی وی این روزها در دکوراسیون داخلی دارد مدل های متنوعی از این محصول تولید و به بازار عرضه شده است و همین امر سبب شده است که انتخاب این محصولات برای بسیاری از افراد سخت باشد و بهتر است که بدانید این روزها بسیاری از دکوراسیون ها حالتی مدرن و کلاسیک دارند و همین امر موجب شده است که میز تلویزیون های مدرن در بازار فروش بالایی را از آن خود کنند. ما در ادامه به برخی از مدل های پرطرفدار میز مدرن اشاره خواهیم کرد.

تنوع متریال به‌کار رفته

بهترین انتخاب برای جنس‌ میز تلویزیون آن هست که با سایز لوازم کلیدی در منزل مانند مبلمان و دیگر میزها هماهنگی داشته باشد. در دکوراسیون مدرن محدودیتی برای انتخاب جنس میز‌ تلویزیون وجود ندارد و می‌توانید از انواع میزها با جنس چوب، نئوپان، شیشه و فلز بهره گرفته و در چیدمان فضا از آنها استفاده کنید.

رنگ میز تلویزیون

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارد که میز تلویزیون شیک و جذاب را برای منزل خود خریداری کنید بهتر است به رنگ آن توجه ویژه ای داشته باشید  و بهتر است قبل از آن که خریدی انجام دهید از محلی که قرار است تلویزیون را در آن قرار دهید تصوری ذهنی داشته باشید این کار به شما کمک می کند که میز نی وی را متناسب با رنگ دیگر تجهیزات خریداری کنیدو در صورتی که سر سری از از این قضیه عبور کنید می تواند تاثیر منفی در دکوراسیون شما داشته باشد، برای نمونه یکی از رنگ‌های محبوب برای میز تلویزیون رنگ سفید و چوب است اما به صورت کلی باید به تناسب رنگ میز TV با سایر وسایل و اجزای محیط هم توجه کنید.

وزن میز‌ تی وی

به جهت فضای آپارتمانی و کم اکثر خانه‌ها این روزها میزهای تلویزیون‌ در وزن‌های کم و سبک ساخته می‌شوند تا قابلیت حمل و نقل جابه‌جایی راحت داشته باشند. این گزینه یکی‌ از مهم‌ترین عناصر در خرید میز تی وی است.

تنوع قیمت 
با توجه به وجود انواع طرح‌ها و جنس‌ها در بازار تنوع میز‌ و بالطبع تنوع قیمت آن نیز بالا است و این گزینه دست افراد را برای انتخاب میزی هماهنگ با معیارهای مالی و سلیقه شخصی بازتر می‌کند‌.

اندازه میز تلویزیون

از مهم ترین نکات در زمان خرید میز تی وی توجه به ابعاد و اندازه میز تلویزیون می باشد که حتما در این باره باید به اندازه تلویزیون خود توجه کنید اندازه تلویزیون ها با اینچ نشان داده می شود و بهتر است در این باره با فروشنده صحبت کنید و محصولی را خریداری کنید که بیشترین کاربرد را برای تلویزیون شما دارد.

توجه داشته باشید در زمان خرید میز تی وی بهتر است محصولی را انتخاب کنید که از ابعاد تلویزیون شما کوچکتر نباشد و این روزها استفاده از میزهای بزرگ ترند شده است و می تواند دکوراسیون شما را شیک تر و زیبا تر کنند.

شما دوستان عزیز می توانید برای خرید میز تی وی به وبسایت خانه شما مراجعه نمایید و یا این که با شماره هایی که در انتها مقاله درج شده است ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم را در این باره به دست بیاورید.

معرفی برترین مدل‌های میز تلویزیون در سال جدید

در این بخش به معرفی برترین و پرطرفدارترین انواع مدل‌های میز تی وی جدید می‌پردازیم. اگر مدلی توجه شما را جلب کرد می‌توانید با مراجعه به وبسایت خانه شما ویژگی‌های محصول انتخابی را بررسی کرده و پس از کسب اطلاعات بیشتر در صورت رضایت سفارش خود را ثبت‌ کنید.

میز تلویزیون مدل پازلی
● مدل پازلی

خوبی این مدل این است که متناسب با ابعاد فضا و چیدمان منزل قابل تغییر است. این مدل غالبا از ام دی اف ساخته شده و دارای قطعات مختلفی با ابعاد متفاوتی هستند. قطعات پازلی میز قابل جابه‌جایی بوده و می‌توانید در هر مدلی که بنظرتان زیباتر است آن‌ها را کنار هم قراردهید. در میزهای پازلی می‌توانید چیدمان را شخصی سازی کنید و حتی برخی باکس‌های سبک را روی دیوار هم نصب کنید. به علاوه به جهت چند تکه بودن، این میز بسته‌بندی کم حجم و سبکی هم دارد که حمل و نقل محصول را راحت می‌کند. 

میز تلویزیون مدل قفسه ای
قفسه‌ای بدون کشو

به این مدل میز قفسه‌ای جلو باز هم می‌گویند. طراحی مینیمال و ساده‌ای دارد و به جهت سادگی از قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه‌ای برخوردار است. در قفسه‌های این میز‌ می‌توان انواع وسایل دکوراتیو یا حتی متعلقات تلویزیون مانند دستگاه پخش و بلندگو را قرار داد.

 

میز تلویزیون مدل کنسولی
● مدل کنسولی

می‌توان این محصول را مدل فرنگ رفتۀ میز تلویزیون کشودار دانست. در واقع شکل بروزتری از میز‌ کشودار است و در ابعاد مختلفی تولید و برای فروش به بازار عرضه می‌شود. 
در این مدل میزها می‌توان تلویزیون را روی میز قرار داد یا حتی آن را روی دیوار نصب کرد و از میز‌ تی وی به عنوان محصولی دکوراتیو بهره برد‌ یا وسایل ضروری و مشتقات تی وی را روی میز قرار داد. در واقع این مدل میز سبک جدید و متفاوتی است که طرفداران بسیار و کاربردهای زیادی هم دارد.

 

میز تلویزیون مدل شناور یا معلق
● مدل معلق یا شناور

یکی‌از خاص‌ترین مدل‌های میز تلویزیون این مدل است. این مدل‌ها عموما به دیوار نصب می‌شوند و با تی وی فاصله‌ی کمی دارند اما اینگونه به‌نظر می‌رسد که تلویزیون روی آن قرار گرفته است. این میز نیز‌ به عنوان یک محصول دکوراتیو کاربرد دارد و می‌توان به عنوان یک کتابخانه جمع‌وجور نیز از آن استفاده کرد.

 

میز تلویزیون مدل اسپرت
● مدل اسپرت

اگر مدل‌های ساده و کاربردی با قیمت مناسب را می‌پسندید این مدل بسیار برای شما مناسب خواهد بود. این میزها طراحی جذابی داشته و قابل استفاده در اکثر فضاهای مدرن هستند و ابعاد آن جوری است که جای زیادی را اشغال نکند. دوام آنها بالا است و به جهت سبک مدرنی که دارد حالت تجملاتی و سنگین سبک کلاسیک را ندارد و برای این دکوراسیون مناسب نیست. اگر خانه‌ای کوچک و ساده دارید مدل اسپرت به‌شدت توصیه می‌شود. 

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید میز تلویزیون برای خانه شما

میز تلویزیون مدرن

میز تلویزیون مدرن

انواع جنس میز تلویزیون مدرن

از مهم ترین نکاتی که بهتر است در انتخاب میز تی وی به آن توجه بسیاری داشته باشید می توان به جنس آن اشاره کرد و شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه ای که برای خرید این تجهیزات در نظر گرفته اید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

میز تلویزیون فلزی

استفاده از میز تی وی های فلزی با توجه به مقاومت و استحکام بالایی که دارند توجه و نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده اند و با توجه به مزایایی که این محصولات دارند برای آن نیز معایبی ذکر شده است که از بارزترین معایب آن می توان به عدم تنوع آن ها اشاره کرد.

میز تلویزیون فلزی را می توان برای دکوراسیونی که در آن از مبلمانی با پایه فلز دارند استفاده کرد و ترکیبی زیبا را برای منزل خود به وجود آورید.

میز تلویزیون شیشه ای

این روزها اگر به بازار مراجعه کرده باشید بسیاری از تجهیزات حالتی آینه ای و شفاف دارند که می تواند زیبایی بصری بسیاری را برای محیط شما به وجود بیاورند لازم به ذکر است که در روند تولید این میز تلویزیون علاوه بر شیشه از فلز استفاده شده است و برای افرادی که خواهان خانه ای مرتب هستند بسیار مناسب است.

قیمت این مدل از میز تی وی بسیار مناسب است و شما دوستان عزیز می توانید این محصول را با قیمتی به صرفه از وبسایت خانه شما خریداری نمایید.

بهتر است که بدانید این محصولات به راحتی لکه می شوند و کوچکترین لکه بر روی آن ها نیز کاملا مشخص است  و برای افرادی که وسواس بسیاری دارند مناسب نمی باشد؛ همچنین به دلیل متریال های به کار رفته در روند تولید این محصولات طول عمر کمی دارند و اگر قصد خرید میز تی وی شیشه ای را دارید بهتر است قبل از خرید اطمینان حاصل کنید که برای آن از شیشه نشکن استفاده شده است.

میز تلویزیون چوبی

نمونه ای از پرطرفدار ترین میز های تی وی که این روزها طرفداران بسیاری دارد و مدل های مختلفی از آن در بازار وجود دارد میز تلویزیون چوبی است و با توجه به نوع چوبی که برای آن استفاده شده  قیمت آن ها با متفاوت است و برای افرادی که تمایل دارند حالتی لوکس را برای منزل خود هدیه دهند گزینه ای بسیار مناسب است.

چوب هایی که برای این محصولات انتخاب می شود رنگ های مختلفی دارد و جنس اغلب میزهای تی وی موجود در بازار از نئوپان یا ام دی اف است.

آیا اندازه میز تلویزیون مهم است؟

تلویزیون جزو وسایل نسبتا گران قیمتی است که خرید آن از اوجب واجبات است و کمتر خانه‌ای را می‌بینید که تلویزیون نداشته‌باشد. علاوه بر این خرید بهترین میز تلویزیون برای تی وی نیز بسیار مهم است چرا که میز باید امنیت تلویزیون را تامین کند و از نظر سایز با تی وی هماهنگ باشد. میز خیلی کوچک برای تلویزیون با ابعاد بزرگ احتمال آسیب و شکستنی تی وی را بالا می‌برد و قطعا جلوه‌ای ناموزون به دکوراسیون می‌دهد. پس انتخاب یک میز‌ متناسب با سایز تی‌وی بسیار مهم است.

سایزبندی مناسب تلویزیون و میز 

سایز تلویزیون سایز میز تلویزیون
زیر 32 اینچ 28 اینچ عرض میز 
32 تا 39 اینچ 30 تا 45 اینچ عرض میز 
50 تا 54 اینچ 46 تا 49 اینچ عرض میز 
55 تا 59 اینچ 50 تا 53 اینچ عرض میز 
60 تا 64 اینچ 54 تا 57 اینچ عرض میز
65 تا 69 اینچ 58 تا 62اینچ عرض میز
بالای 70 اینچ یا بیشتر بالای 63 اینچ عرض میز

 

با توجه به سایزبندی بالا بهتر است اندازه تلویزیون و میز هماهنگ باشد تا امنیت تی‌وی برقرار باشد چرا که نسل جدید تلویزیون‌ها سنگین‌تر بوده و نیاز به پشتیبانی بیشتری دارد. برای اینکه متوجه شوید به سایز میزی‌ برای تلویزیون شما مناسب است لازم هست که از گوشه مستطیل تی وی تا گوشه مقابل به صورت مورب اندازه گیری کرده و پس از تبدیل آن به اینچ سایز میز را تخمین بزنید. 

 

میز تلویزیون کنسولی

4 نکته مهم در خرید میز تلویزیون

بهتر است قبل از خرید هر محصولی یک لیست از انتظارات و اولویت‌های خودتان در خرید تهیه کنید. گاهی افراد زیبایی و لوکس بودن محصول برایشان مهم است و گاهی قیمت و خرید میز تلویزیون ارزان در اولویت قرار دارد. عده‌ای هم ابتدا به طراحی و مدل میز توجه می‌کنند و ترجیح می‌دهند یک میز تلویزیون شیک و کاربردی خریداری کنند. در ادامه چهار نکته مهم برای خرید میز تلویزیون را بازگو می‌کنیم.

1. امکانات میز‌ را درنظر بگیرید

قفسه، کشو، درب های شیشه‌‌ای یا چوبی، انواع باکس از مواردی هستند که به عنوان امکانات میز تلویزیون درنظر گرفته شده و بسیار کاربردی هستند. برای انتخاب هر مدل میزی باید امکانات آن را بررسی کنید و ببینید برای وسایل و مشتقات تی وی به اندازه کافی جا دارد؟ به‌طور کلی اگر با کمبود جا مواجه هستید حتما از میزهای کشودار استفاده کنید تا بخشی از وسایل را بتوانید درون کشوها از دید پنهان کنید. باتوجه به نیاز و سلیقه شخصی خود هر مدلی را می‌توانید انتخاب و سفارش‌ دهید.

2. ارتفاع میز‌ را دقیق انتخاب کنید

این نکته بستگی به نوع استفاده شما از میز دارد. اگر تلویزیون را روی دیوار نصب می‌کنید که خیلی این موضوع اهمیت ندارد اما اگر تی‌وی را روی‌‌ میز‌مخصوص قرار می‌دهید باید ارتفاع آن در خط دید بیننده باشد و اگر عموما روی مبل و کاناپه تلویزیون تماشا می‌کنید بهتر است ارتفاع میز با ارتفاع مبلمان هماهنگ باشد.

3. محل قرارگیری میز تلویزیون مهم است

بهتر است میز در نقطه‌ای خلوت قرار بگیرد تا تمرکز افراد هنگام تماشا کردن یا کار با آن بهم نریزد. میز تی وی را مقابل نور قرار ندهید که تصویر واضح و باکیفیت درون صفحه تلویزیون دیده شود. بهترین‌ جا برای قرارگیری میز تی وی جلوی مبلمان راحتی است که بتوان هم به راحتی روی مبل لم داد و استراحت کرد و هم تلویزیون‌ تماشا کرد.

4. از فروشنده معتبر خرید خود را انجام دهید

میز‌ تلویزیون را از فروشگاه‌های معتبر آنلاین که نماد اعتماد الکترونیک داشته و فروشنده‌هایی که با پشتیبانی دقیق شما را در خریدی بهتر راهنمایی می‌کنند خریداری کنید تا یک میز باکیفیت با سلیقه خود تهیه کرده و از تماشای تلویزیون روی آن لذت ببرید.

آن‌چه در این مطلب خواندیم 
خرید میز تی وی مانند هر خرید دیگری مهم و حائز اهمیت است چرا که شما وقت و هزینه‌ای قابل توجه برای آن صرف کرده و انتظار دارید یک میز باکیفیت و مرغوب در عین حال شیک و کاربردی دریافت کنید بنابراین لازم است نکات برای خرید میز را رعایت کنید.
برای مشاهده مدل‌های متنوعی از میز تلویزیون به وبسایت خانه شما مراجعه کرده و پس از مشاهده طرح‌های جدید و مدرن میز تی وی سفارش خود را ثبت کنید.

مطلب پیشنهادی: چه میز تلویزیونی مناسب با دکوراسیون شما می باشد

نظر خود را بنویسید

whatsapp