10 لوازم دکوری که می‌توانید برای منزل خود تهیه کنید

تغییرات همیشه درونی نیستند. گاهی کافیست یک وسیله کوچک دکوراتیو خریده و محیط اطراف خود را با آن زیباتر کنید و انرژی فضا را بهترین نحو ممکن بالا ببرید. قبول دارم،‌ همیشه انتخاب یک وسیله جذاب‌ که به چیدمان منزل و فضای مدنظرتان بیاید بین این همه تنوع وسایل دکوری آسان نیست. اگر انتخاب برای شما هم سخت است حتما تا آخر این مقاله همراه ما باشید. در این مطلب قصد دارم شما را با 10 مدل لوازم دکوری که می‌توانید برای منزل خود تهیه کنید آشنا کنم.

معرفی 10 لوازم دکوری که می‌توانید برای منزل خود تهیه کنید

شاید کمی اغراق در این مثال باشد اما گاهی فکر میکنم به تعداد آدم‌های روی کره زمین انواع لوازم دکوری ساخته شده و استفاده می‌شود. اما در این بین تعدادی پرطرفدارتر و به تولید انبوه رسیده‌اند که در این بخش از صبحت‌هایمان قصد معرفی آنها را دارم.

لوازم دکوری منزل

ساعت 

ساعت یکی از وسایل کاربردی و دکوری در منزل است حتما در هر خانه‌ای یک عدد از آن پیدا می‌شود. در ادامه چند مدل از انواع ساعت دکوراتیو را معرفی می‌کنم. 

ساعت دیواری رینگی 1. ساعت دیواری رینگی

این مدل ساعت جزو ساعت‌های مدرن بوده و با دکوراسیون مدرن و اسپرت بسیار هماهنگ است. در اکثر ساعت‌های مدرن موتور آرام گرد و بدون صدا است و برای کسانی که از تیک تاک ساعت سرسام می‌گیرند بسیار مناسب است. این مدل رینگ فلزی داشته و رنگ آن کیفیت و مرغوبیت خوبی دارد.

ساعت دیواری چراغ دار

2. ساعت دیواری چراغ دار

در این مدل چراغ‌های ریز ال ای دی دورتادور ساعت تعبیه شده‌اند که از طریق اتصال سیم به پریز برق روشن شده و کل محیط ساعت را روشن می‌کند. این نور می‌تواند هنگام تاریکی شب هم به عنوان یک چراغ خواب عمل کند و هم ساعت را به راحتی نشان دهد. این مدل برای چیدمان مدرن یک دکوراتیو شیک است.

ساعت دیواری آنتیک

3. ساعت دیواری آنتیک

این مدل برای چیدمان کلاسیک فوق العاده زیباست. غالبا از چوب یا طرح‌های قدیمی‌ در ساخت این ساعتها استفاده شده و رنگ‌بندی آن تیره است.

ساعت دیواری فلزی پیرامید مثلثی
4. ساعت با اشکال هندسی مختلف

انواع ساعتهای مربع، مثلث و دایره در بازار موجود است که می‌توان طبق نوع چیدمان و سلیقه شخصی یک مدل را انتخاب کرد و البته محبوب‌ترین مدل همیشه ساعت گرد جدید است اما بسیاری از سبک دکوراسیون‌های امروزی ساعت‌های مربع و مینیمال را بیشتر می‌طلبند. 

ساعت ایستاده پاندول دار

5. ساعت ایستاده ساده و پاندول دار

این مدل هم جزو مدل‌های ترند و پرفروش سال‌های اخیر بوده است و طراحی جذابی دارد و به خوبی نقش یک وسیله دکوراتیو را اجرا می‌کند. این ساعت برای دکورهای کلاسیک و مدرن واقعا مناسب است و به هر دو چیدمان می‌آید.

ساعت پلکسی دیواری

6. ساعت پلکسی

‌پلکسی نوعی محصول با جنس پلاستیک اما شبیه به شیشه است. ساعت‌های پلکسی قیمت مناسب و طراحی مدرنی دارند که به صورت تکه‌ای با کمک چسب دو طرفه روی دیوار نصب می‌شوند. شاید نقطه ضعف این ساعت این باشد که یکبار برای همیشه می‌شود آن را روی دیواری نصب کرد و دیگر جایش را تکان نداد چون کنده شدن چسب‌ها آنها را ضعیف و عمر ساعت را کم می‌کند اما تنوع ساعت پلکسی در بازار بسیار زیاد است و خرید آن انتخاب جذاب و مقرون به صرفه‌ای هست.

بیشتر بدانید: انتخاب ساعت دیواری

آینه دکوراتیو

● آینه

آینه از قدیم از عناصر جذاب دکوراتیو و زیبایی سازی در محیط بوده است و با وجود یک آینه شیک چیدمان در جذاب‌ترین حالت ممکن خود قرار می‌گیرد.
1. آینه پلکسی: پلکسی‌ها می‌توانند نقش اینه را ایفا کرده و به دکوراسیون محیط روح بخشند. انواع طرح‌های متنوع آینه پلکسی در بازار موجود است که هرکس طبق سلیقه خود می‌تواند آنها را خریداری کند.
2. آینه پتینه: این مدل قابی کهنه کاری شده دارد و معمولا برای منازل سنتی طور یا کلاسیک زیبا هستند. 
3. آینه مدرن سفید: آینه‌های ساده با قاب سفید در اشکال هندسی مختلف برای هر دکوری مناسب بوده و محیط را جذاب‌تر می‌کنند.

مجسمه نیم رخ

● مجسمه‌ دکوری و تزیینی

1. مجسمه تندیس: این مدل‌ها اغلب برای یادآوری یا به نمایش گذاشتن فرد، شی و حیواناتی ساخته می‌شود که برای مردم مهم است.

2. مجسمه سردیس: معمولا از بخش سر حیوانات یا انسان ساخته می‌شود و این مدل هم طرفدارن زیادی دارد.

3. مجسمه دکوری حیوانات: که می‌تواند از انواع متریال شیشه‌. فلز، چوب و سرامیک ساخته شده و هرکدام بنا بر نوع چیدمان و باقی اکسسوری‌های موجود در منزل استفاده می‌شود.

4. انواع بشقاب و ظروف دکوری: بشقاب دیوار کوب جزو پرفروش‌ترین لوازم دکوراتیو در سال‌های اخیر است و تقریبا در هر خانه‌ای و هر دکوری یک نمونه از آن دیده می‌شود. ظروف دکوری نیز سالیان سال است که مورد توجه افراد بوده و تقریبا هیچوقت از مد نمی‌افتد.

5. مجسمه مفتولی: این مدل جزو مدل‌های جدید و ترند سالهای اخیر هست که خیلی مورد توجه قرار گرفته و همه پسند است. معمولا با سیم مفتول آماده می‌شوند و از بهم پیچیدن دسته از سیم‌های مفتولی خلق می‌شوند.

تابلو دیواری مدرن

● انواع تابلو

این تابلوها مانند بسیاری از لوازم دکوری برای زیبایی بخشیدن به فضا باشد. تابلو یکی از عناصر اصلی چیدمان بوده و به محیط روح می‌بخشد. انواع تابلوهای پازلی چند تکه،‌ تابلوهای برجسته و سرامیکی و تابلو مینیمال جزو این دسته قرار دارند که هریک طبق سلیقه و سبک دکوراسیون قابل سفارش هستند.

ریم کچر

● دریم کچر

به این اکسسوری جذاب کابوس گیر هم می‌گویند. از یک حلقه اصلی دایره شکل، تعدادی پر و نخ‌های بافته شده تهیه می‌شود و به شدت برای زیبا سازی دیوارهای خالی مناسب است. طبق باورهای سنتی و قدیمی این شکارچی رویا باعث دور شدن کابوس از شما و ورود رویا‌های شیرین به خواب‌های شما می‌شود.

مکرومه

● مکرومه

نوعی بافندگی و گره بافی است که طرفداران زیادی دارد. مکرومه می‌تواند به عنوان یک دکوراتیو جذاب خانه شما را در پاییز و زمستان شاداب و گرم نشان دهد. مکروهای دیواری بهترین گزینه برای تزیین دیوار و جذابیت بصری آن هستند.

شمع

● شمع

یک عنصر اصلی در بخش لوازم دکوری منزل شمع است. شمع‌ها جزو تأثیرگذارترین لوازم دکوری بوده و به‌عنوان یک المان آرامبخش هم استفاده می‌شوند شمع های معطر، شمع وارمر، انواع شمع سه تایی فانتزی و شیک و غیره جزو مدل‌های پرفروش شمع هستند.

شمعدان

● شمعدان

بخش مهمی از اکسسوری منزل را می‌توان به شمعدان اختصاص داد. شمعدان انواع مختلفی دارد از مدل‌های شمعدان چند شاخه که برای دکور آنتیک و سلطنتی مناسبت است گرفته تا انواع شمعدان قلمی و انگشتی با چیدمان کلاسیک و حتی مدرن هماهنگ است. در این میان شمعدان فانتزی وارمر هم جزو شمعدان‌های محبوب در بازار می‌باشد.

گلدان چوبی دکوری

● انواع گلدان و کوزه دکوری

خوبی گلدان دکوری این هست که می‌توان به عنوان یک دکوری به تنهایی یا همراه گل مصنوعی مورد استفاده قرار گیرد. گلدان و کوزه انواع چوبی، سفالی،‌ فلزی و غیره دارند که می‌توان با توجه به سبک سلیقه هریک را سفارش داد و خریداری کرد.

استند گل

● انواع استند گل، لوازم دکوری و تزیینی

استندها همیشه پرکاربرد بوده‌اند. غالبا از جنس چوب و فلز ساخته می‌شوند و برای استفاده به عنوان یک دکوری و حتی جایی برای قرار دادن اکسسوری و لوازم دکوراتیو نیز توصیه می‌شود. استندها می‌توانند ساعت‌دار و چراغدار باشند و دو منظوره خریداری شوند یعنی هم استند و ساعت باشند یا هم استند و آباژور باشند و این یک حرکت سه امتیازی در تولید لوازم د دکوری بوده که خیلی مورد توجه قرار گرفته است.

لوازم دکوری لوکس

5 نکته طلایی برای خرید لوازم دکوری منزل

● کیفیت مهم است

تعداد لوازم دکوری ارزان در بازار به شدت زیاد و بالا است اما باید توجه کنید که وسیله‌‌ای خریداری کنید که علاوه بر قمیت، کیفیت خوبی داشته باشد و در آن از متریال مرغوب استفاده شده باشد. قطعا یک وسیله باکیفیت‌ و ارزشمند بهتر از انبوهی از وسایل ارزان و بی‌کیفیت است. 

● تناسب را رعایت کنید

نمیتوان یک دیوار را پر از تابلو کرد یا مجسمه‌های بزرگ را برای قضایی کوچک خرید. توجه کنید که هرچقدر تناسب بین سایز و ابعاد وسایل دکوراتیو با محیط برقرار باشد جذابیت بصری محیط هم بالاتر می‌رود هم‌چنین هرچقدر لوزام دکوری با رنگ بندی محیط و سبک دکوراسیون همآهنگ باشد زیبایی بهتری‌ به محیط می‌بخشد.

● لوزام را به صورت مجموعه ای بچینید

یک وسیله ممکن است به تنهایی نمای زیبایی نداشته باشد. اما اگر آنها را به صورت مجموعهٔ چندتایی مخصوصا تعداد فرد خریداری کنید هم جذابیت بیشتری خواهند داشت و هم انرژی بالایی را در فضا منتشر می‌کنند. 

● خرید از فروشگاه مطمئن

برای آنکه دچار مشکل نشده و مواردی مانند کیفیت بدن و عدم مرغوبیت کالا شما را آزار ندهد حتما از فروشگاه معتبر با نماد اعتماد الکترونیک خرید کنید تا همواره از کیفیت کالا اطمینان داشته باشید.

در نتیجه

دکوراتیو مانند تزیینات روی کیک هستند ممکن است بدون تزیینات کیک هم بتوان کیک را خورد اما با وجود آنها کیک زیباتری خواهید داشت. دکوراتیو هم دقیقا همین است شاید بدون آنها هم بتوان در منزل‌تان زندگی کنید اما کم کم فضا خسته کننده و تکراری می‌شود پس با خرید لوازم دکوری و سفارش‌ بهترین وسایل دکوراتیو به محیط روح و انرژی داده و همه چیز را دلنشین‌تر کنید.
جهت مشاهده انواع لوازم دکوری منزل به بخش محصولات فروشگاه خانه شما مراجعه کنید و پس از انتخاب نهایی خریدتان را قطعی کنید در صورتی که پرسشی دارید آن را بخش پشتیبانی سایت در میان بگذارید. با تشکر از همراهی شما سروران گرامی، پیروز باشید.

نظر خود را بنویسید

whatsapp