شمعدانی طرح لونا رنگ طلایی

شمعدانی طرح لونا

شمعدانی طرح لونا با رنگبندی مختلف و کریستال های درجه یک
______
مشخصات فنی :
جنس بدنه : فلز و کریستال

(اختیاری)

معرفی کامل شمعدانی طرح لونا

اگر قصد خرید یک شمعدانی شیک و مدرن را برای دکوراسیون منزل خود دارید ما شمعدانی طرح لونا را پیشنهاد می کنیم. طراحان مطرح دکوراسیون در سال های اخیر از المانی هایی همچون شمعدانی ها استفاده های فراوانی کرده اند. به همین دلیل سازندگان مختلف دست به طراحی و تولید جاشمعی های متنوع و بسیار زیبایی زده اند.

نکات مهم در زمان خرید شمعدانی طرح لونا

شمعدانی ها را می توان در نقاط مختلف دکوراسیون به کار برد اما جای اصلی آن ها روی کنسول دکوراسیون است. در واقع استفاده از کنسول بدون جاشمعی نمی تواند جلوه خاصی به دکوراسیون فضا ببخشد. در ادامه می خواهیم به معرفی شمعدانی طرح لونا و رنگ های مختلف آن بپردازیم.

طراحی بسیار شیک شمعدانی طرح لونا

اولین نکته ای که با نگاه کردن به شمعدانی طرح لونا تمام توجه ها را به سمت خود جلب می کند، طراحی فوق العاده آن است. در سال های گذشته جاشمعی ها تنها در طرح ها و سبک های قدیمی تولید می شدند. به همین دلیل طراحان دکوراسیون نمی توانستند با دست باز از این المان ها بهره ببرند. اما در سال های اخیر شمعدانی ها با طرح های بسیار مدرنی وارد بازار شدند.

شمعدانی طرح لونا طراحی استوانه مانندی دارد که سقف آن به حالت گنبد است. این نوع طراحی باعث شده تا این محصول جلوه ای سنتی و اصیل به خود بگیرد. اطراف این شمعدانی را کریستال هایی به صورت آویزان قرار گرفته اند. این کریستال ها بسیار شفاف بوده و نور را به خوبی از خود عبور می دهند. هنگامی که شمع داخل جاشمعی قرار می گیرد، نور آن توسط کریستال ها بازتاب خورده و جلوه بسیار شیک و زیبایی ایجاد می کند. می توانید از این جاشمعی برای زیباتر کردن جشن های خود و یا عکاسی و فتوشاپ های مختلف بهره ببرید.

شمعدانی طرح لونا

جنس مقاوم و دوام بالای شمعدانی لونا

یکی از ویژگی هایی که خرید شمعدانی طرح لونا را به صرفه می کند، کیفیت ساخت بسیار بالا و دوام و استحکام آن است. بدنه این جاشمعی بسیار محکم بوده و در صورت ضربه خوردن و یا زمین خوردن هیچگونه آسیبی نمی بیند. می توانید شمع های متنوع با سایزهای مختلف را با خیال راحت درون شمعدانی لونا قرار دهید. زیرا ابعاد این محصول کاملا استاندارد هستند. کریستال های آویزان شده به این شمعدانی کاملا محکم بوده و در طول زمان کنده نمی شوند.

شمعدانی طرح لونا رنگ بسیار باکیفیت دارد و بدنه آن کاملا ضد خش است. بنابراین در طول زمان رنگ آن هیچگونه آسیبی نمی بیند. البته شایان ذکر است که شمعدانی ها جزء وسایل تزئینی و دکوری بسیار حساس هستند. بنابراین بهتر است در نگهداری آن ها بسیار کوشا باشید. زیرا هرگونه بی احتیاطی می تواند سبب شکستن جاشمعی شود.

رنگ طلایی شمعدانی لونا

یکی از زیباترین و پرطرفدارترین رنگ های شمعدانی طرح لونا، رنگ طلایی آن است. رنگ طلایی این محصول حالتی رزگلد داشته و جلوه بسیار شیکی به دکوراسیون شما می بخشد. اگر می خواهید جاشمعی را با دیگر وسایل طلایی دکوراسیون خود ست کنید، رنگ طلایی را از دست ندهید.

رنگ طلایی این محصول براق بوده و درخشندگی بالایی دارد. رنگ طلایی و پرزرق و برق این جاشمعی این امکان را به شما می دهد که در سبک های رویال، کلاسیک و سنتی بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. ست کردن رنگ طلایی شمعدانی لونا با دیگر وسایل تزئینی موجود در دکوراسیون بسیار آسان می باشد.
شمعدانی لونا رنگ کروم

یکی دیگر از رنگ های شمعدانی طرح لونا که در کنار رنگ طلایی از محبوبیت زیادی برخوردار است، رنگ کروم ان می باشد. رنگ کروم این محصول مانند رنگ طلایی آن براق بوده و برای انواع دکوراسیون ها بسیار مناسب است. اگر در دکوراسیون خود از مبلمان استیل و کروم استفاده کرده اید، این شمعدانی می تواند جلوه آنان را دوبرابر کند. رنگ کروم این محصول کاملا ضد خش است. بنابراین با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید. رنگ کوره جاشمعی لونا نسبت به رنگ طلایی درخشندگی کمتری دارد. درنتیجه اگر به ساده بودن شمعدانی علاقه دارید، رنگ کروم مناسب شما خواهد بود.

شمعدانی طرح لونا

رنگ مشکی و سفید شمعدانی طرح لونا

خوشبختانه شمعدانی طرح لونا در رنگ های مشکی و سفید به صورت کاملا مات نیز طراحی و ساخته شده است. رنگ های مات و خنثی این جاشمعی برای کسانی که علاقه زیادی به زرق و برق ندارند بسیار مناسب می باشد. زیرا این محصول در عین سادگی می تواند جلوه بصری بسیار زیبایی به دکوراسیون فضا ببخشد. در سبک های مدرن و مینیمال، بر استفاده از وسایل تزئینی ساده تاکید می شود. جاشمعی طرح لونا جزء وسایل دکوری است که در عین سادگی بسیار شیک و لاکچری است. برای سفارش رنگ های مشکی و سفید کافیست رنگ مورد نظر خود را در قسمت انتخاب رنگ مشخص کنید.

شمعدانی طرح لونا برای چه دکوراسیون هایی مناسب است؟

خوشبختانه شمعدانی طرح لونا از آن شمعدانی هایی است که می توان در تمامی سبک های دکوراسیون از آن استفاده کرد. رنگ های متنوع این محصول این امکان را به شما می دهد که به راحتی آن را با دیگر وسایل دکوراسیون خود ست کنید. رنگ های خنثی و مات این جاشمعی برای دکوراسیون های مدرن و ساده انتخاب خوبی هستند. در حالی که رنگ های طلایی و کروم آن می توانند زرق و برق بیشتری به دکوراسیون شما بدهند. چگونگی استفاده از وسایل تزئینی در هر دکوراسیون بستگی به ذائقه شخصی شما دارد.

قیمت شمعدانی طرح لونا

قیمت به روز شده شمعدانی طرح لونا را می توانید در سایت فروشگاه خانه شما مشاهده نمایید. قیمت محصولات این فروشگاه همواره به روز می شوند. وسایل دکوری و تزئینی به صورت کلی قیمت بسیار بالایی دارند. زیرا برای ساخت این وسایل از بهترین و باکیفیت ترین متریال ها استفاد می کنند. همچنین ظرافت بالای این محصولات، دلیل قیمت بالای آن ها است. می توانید باکیفیت ترین وسایل دکوری را از فروشگاه خانه شما با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید. بنابراین دیگر نیازی نیست بودجه فراوانی را به خرید وسایل تزئینی دکوراسیون اختصاص دهید.

خرید شمعدانی مدرن از خانه شما

علاوه بر خرید شمعدانی طرح لونا، می توانید جدیدترین و مدرن ترین مدل های شمعدانی را در فروشگاه خانه شما خریداری کنید. خانه شما، سالهاست که در زمینه فروش انواع لوازم تزئینی مدرن فعالیت دارد. تمامی محصولاتی که توسط این فروشگاه ارائه می شوند، در بالاترین سطح کیفی قرار دارند. سفارشات شما با بسته بندی کاملا محکم و استاندارد به شدت شما خواهند رسید. بنابراین اصلا نیازی نیست بابت شکستن و یا آسیب دیدن شمعدانی نگران باشید

مشخصات

جنس بدنه
فلز و کریستال
رنگ
طلایی، مشکی، سفید و کروم
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp