چینش دکوراسیون منزل با وسایل دکوری مناسب و ارزان

تزیین-خانه-با-وسایل-دکوری-مناسب-و-ارزان

مسلما تزئین دکوراسیون منزل و زیبا جلوه دادن منزل یکی از دغدغه های هر خانه داری است. در این مقاله سعی می کنیم که شما رو با اصول و روش های کم هزینه برای زیباتر کردن دکوراسیون منزلتان آشنا کنیم. 

شاید خوشبینانه به نظر بیاید اما ما بر این باور هستیم که هرکسی می تواند خانه ای زیبا داشته باشد، حتی اگر بودجه ای بسیار کم برای این کار داشته باشید نیز می توانید خانه ای با وسایل و چیدمان زیبا و منحصر به فرد داشته باشید.

نکات و لوازم تزئینی برای دکوراسیون داخلی

قدم اول برای این کار پاک سازی خانه شما از وسایل اضافی و تمیز کردن آن است، همین دو کار ساده تاثیر بسیاری خواهد داشت. 
حالا به بخش جذاب کار می رسیم! در این مقاله ما راهکارهای مناسبی را ارائه می کنیم تا بتوانید تزیین خانه با وسایل ارزان آغاز کنید. 

رنگ آمیزی دیوار

رنگ آمیزی دیوار

می توانید با رنگ کردن دیوارها کار را شروع کنید برای این کار لازم نیست تا همه دیوار ها را رنگ آمیزی کنید حتی رنگ کردن یک یا دو دیوار خانه نیزکافی است و در هزینه ها نیز صرفه جویی می شود.

رنگ آمیزی ساختمان و انتخاب بهترین رنگ برای دیوارهای خانه یکی از راه های سرگرم کننده برای تغییر دکوراسیون داخلی است. آشنایی با رنگ های جدید ساختمانی برای دیوارها و فضاهای داخلی، انتخاب رنگ مناسب با محیط را آسان می کند.

مبل شنی

بجای خرید یک دست مبلمان کامل شما می توانید از نیم ست و یا مبل شنی ارزان استفاده کنید تا هم فضای کمتری بگیرد و هم مقرون به صرفه تر باشد. 

استراحت بر روی این مبل ها میتواند بعد از اتمام یک روز کاری سخت بسیار لذت بخش باشد، رنگ بندی موجود از مبل شنی در وب سایت خانه شما این امکان را به شما میدهد که با هر سلیقه که دارید بتونید هپی چیر مناسب با دکوراسیون منزل خود را پیدا کنید.

مبل شنی

پرده

وسایل نسبتا قدیمی خود را به حراج بگذارید تا هم کمک هزینه ای برای خرید وسایل جدیدتر باشد و هم بتوانید آن ها را با وسایل جدید تر جایگزین کنید، در مرحله بعدی به فکر پرده ها باشید شما می توانید بجای خرید پرده جدید از همان قبلی ها استفاده کنید اما با اضافه کردن لوازم تزئینی جانبی مثلا آویزهای فلزی شکل و شمایل جدیدی به آن ها دهید. 

انتخاب پارچه و پرده در اتاق مهم است. پرده های روشن و زیبا و پرده های نرم می توانند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که خانه ای آرام را دوست دارند، اما اگر می خواهید در تاریکی مطلق بخوابید، بهتر است از پرده های تیره و ضخیم استفاده کنید. پارچه های سنگین مانند پنبه ضخیم، مخمل غنی، در تاریکی می شود، به خصوص اگر با پارچه تیره پوشیده شده باشد.

پرده سالن نشیمن

تابلو دیواری

بعد از این ها دوباره به سراغ دیوارها میرویم، دیوارهای رنگ شده اینک آماده نصب تابلو دیواری کوچک تزئینی با سایزهای مختلف هستند، تابلوهای چاپ شده بر روی بوم و یا تخته شاسی ارزان قیمت می توانند جلوه تازه ای به خانه شما دهند.

تابلو تزیینی مدرن از اولین وسایل تزیینی است که برای دکوراسیون منزل تهیه میشود، توجه به رنگ و سبک تابلو دیواری و یک تابلو مدرن از عوامل مهم در انتخاب و خرید تابلو مدرن است. 

تابلو دیواری یکی از المان‌های دکوراسیون داخلی است که با انتخاب مناسب، فضای داخلی خانه را بسیار زیبا و مطبوع می‌کند. اگر ساعت‌ها بیرون از خانه هستید، قطعا وقتی به منزل برمیگردید فضای دلنشین و زیبای منزل، آرامش دلخواه را به شما هدیه می‌دهد.

با شناخت انواع تابلو دیواری و از کنار هم قرار دادن این عناصر، محیط منزل را به راحتی صمیمی و گرم کنید. تابلوها انواع متفاوتی دارند و تمام سلیقه‌ها را نیز پوشش می‌دهند.

تابلو دیواری

گلدان

از دیگر وسایل تزیینی ارزان اما کاربردی می توان گلدان را نام برد، خرید یک یا چند گلدان زیبا بشدت توصیه می شود زیرا علاوه بر زیبایی بصری به طراوت و زیبایی روح شما نیز کمک خواهند کرد و محیطی شاداب و سرزنده به ارمغان خواهند اورد. 
لازم به ذکر است که برای تهیه همه وسایل دکوری نام برده شده در این مقاله می توانید از فروشگاه های دارای تخفیف استفاده کنید فروشگاه اینترنتی خانه شما در مناسبت ها و اعیاد مختلف دارای تخفیف های ویژه فروش بسیار عالی و دور از انتظار می باشد، که وسایل دکوری را با قیمت ارزان به فروش می رساند. 
سیم های متصل به تلویزیون و سایر وسایل الکترونیکی که در معرض دید هستند را بپوشانید به این صورت بی نظمی و ظاهر نامناسب این سیم ها دیگر به چشم نمی آیند و به اصطلاح عامیانه توی ذوق نمی زنند.

گلدان تزئینی

مجسمه دکوری

اینک زمان آن رسیده تا وسایل جدید به خانه اضافه کنیم، خرید مجسمه دکوری و تزیینی از جنس پلی استر با قیمت مناسب و ارزان یکی از انتخاب های مناسب جهت ایجاد فضای جدید و نماینگر ذهنیات و تفکرات شما می باشد.

تغییر در دکوراسیون منزل با یک مجسمه دکوری یا تندیس تزیینی به راحتی امکان پذیر است و بسیار جالب است که چگونه یک مجسمه دکوری کوچک و یک وسیله تزئینی ساده، می‌تواند تاثیری بزرگ بر فضای اتاق داشته باشد.

مجسمه دکوری بلند یا مجسمه رقص سماع بیانگر نوعی رقص عرفانی به حالت خلسه، تحت تاثیر آوای دلنشین دف است، اگر اهل ساز و موسیقی بخصوص موسیقی سنتی هستید خرید آن به شما پیشنهاد می‌شود.

مجسمه بودا یا مجسمه شیوا که در هندو خدای نگهدارنده آسمان و زمین است و نماد فناناپذیری که می‌تواند حس قدرت را در بیننده قوت بخشد.

 

حتما بخوانید: لوازم تزئینی، مانند یک طراح داخلی حرفه ای بیاندیشید!

 

این مجسمه های دکوری به مهمانان و دوستان شما کمک می کند تا با خط فکری شما و علاقه مندی های شما بیشتر آشنا شوند و بتوانند راحت تر و بهتر با شما تعامل کنند، مثلا قرار دادن مجسمه جغد که بیانگر افزایش رزق و روزی می باشد و یا مجسمه حیوانات مانند: گربه سایمون و سگ لانگمن که نشانگر عشق و علاقه شما به حیوانات می باشد پیام مهمی را به دوستان شما خواهد رساند. 

مجسمه دکوری

آباژور و چراغ تزئینی

از دیگر وسایل دکوری که با قیمت مناسب و ارزان می توان تهیه کرد آباژور و چراغ تزیینی رومیزی می باشد که در شکل های مختلف با شیدهای متنوع قابل تهیه ازسایت خانه شما هستند، با قرار دادن یک آباژور ارزان قیمت بر روی میز می توانید نور پردازی مناسب فضای خانه خود را نیز انجام دهید، اما اگر کمی بیشتر هزینه کنید با خرید آباژور های ایستاده کنار سالنی تناسب نور پردازی و زیبایی هنری آن را برقرار خواهید کرد. 

از متنوع و پرطرفدارترین انواع این محصولات می‌توان به نوع رومیزی‌ آن اشاره کرد. آباژور رو میزی را می‌توان به عنوان چراغ خواب هم استفاده کرد چرا که نور ملایم آن بسیار مناسب استفاده در فضای اتاق خواب یا نشیمن در طول شب است.

در سال‌های اخیر بهره‌گیری از انواع آباژور ایستاده و رومیزی برای تکمیل کردن دکوراسیون منزل بسیار رواج یافته به طورب که این وسیله نقش کلیدی و مهمی در زیبا سازی فضا و ایجاد آرامش دارد.

روانشناسان معتقدند آباژور با داشتن روشنایی ملایم باعث ایجاد آرامش و کنترل استرس می‌شود بر خلاف نور زیاد و شدید در محیط که باعث ایجاد استرس می‌شود. آباژور با داشتن نور متمرکز و کم فضا را آرام و دنج‌ نشان می‌دهد.

استیکر دیواری

آینه و استیکر دیواری

در کنار تابلو های دیواری می توانید از استیکر های دیواری نیز استفاده کنید این استیکر ها که بیشتر از جنس پلکسی هستند با چسب دو طرفه بر روی دیوار نصب می شوند قیمت مناسبی دارند و به راحتی توسط باد سشوار قابل جدا سازی هستند و آسیبی به دیوار نخواهند زد. 

همه ما دوست داریم تغییراتی را در مکانی انجام دهیم که حداکثر وقت خود را در آن صرف می‌کنیم. این مکان می‌تواند خانه یا دفترکار باشد. این تغییرات نه تنها ظاهری جدید و تازه به مکان می‌بخشد بلکه باعث می‌شود احساس خوبی داشته باشیم.

استیکر دیواری این روزها محبوبیت زیادی کسب کرده و هم هنرمندان و هم طراحان در حال معرفی تم‌های شخصی و رنگارنگ برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان هستند. دکوراسیون می‌تواند از مرزهای کوچک و دیوارهای کوچک تا نقاشی‌های دیواری پیچیده که کل دیوارها را پوشش می‌دهد، متفاوت باشد.

استیکرهای دکوراتیو شامل تصاویر، کلمات و طرح‌های دکوری زیبا هستند و مورد توجه سخت پسندان نیز قرار می‌گیرد.

ساعت دیواری

ساعت دیواری

ساعت های شیشه ای و یا آینه ای نیز بسیار محبوب و پرطرفدار هستند این ساعت ها به دلیل وجود آینه در ساختار خود و انعکاس نور پیرامون می توانند فضا را بزرگ تر از آنچه که هست نشان دهند، ساعت دیواری ونیزی طرح عقیق و یا ساعت دیواری شیک آیس از پرفروش ترین ها و پر طرفدار ترین های ساعت ها هستند. 

ساعت‌های دیواری از زمان قدیم تا به امروز از لحاظ کارایی و مدل، پیشرفت‌های بسیاری داشته‌اند. ساعت از لوازم دکوری و اصلی در هر خانه به حساب می‌آید و باید توجه داشته باشید متناسب با فضای منزل انتخاب شود.

ساعت دیواری را به مدرن، فانتزی، چوبی، جدید، قدیمی و دیجیتال دسته بندی می‌کنند. با شناخت نیاز خود می‌توانید بهترین مدل ساعت را برای خود خریداری کنید.

 

کلام آخر

در پایان در نظر داشته باشید که خانه ای که در آن زندگی می کنید محلی است که بیشتر وقت و زمان خود را در آن سپری می کنید پس فراهم کردن محیط مناسب با سلیقه و علایق شما ارزش وقت گذاشتن و هزینه کردن دارد تا از زندگی کردن در آن لذت ببرید. 

 

نظر خود را بنویسید

نظرات

بسیار جالب و مفید بود.ممنون از وب سایت خوب شما
۱۳۹۹/۵/۲۸
whatsapp