پرطرفدارترین سرویس خواب های دونفره در سال 1402

پرطرفدارترین سرویس خواب های دونفره در سال 1402

در دنیای پرشتاب و پر تقاضای امروزی، خواب با کیفیت خوب برای بسیاری از افراد به طور فزاینده ای گریزان شده است.  در این بین درک اهمیت خواب کافی و بدون وقفه برای حفظ سلامت جسمی و روانی بهینه بسیار مهم است. یکی از عوامل تاثیرگذار در یک خواب راحت، سرویس های خواب هستند که موجب میشوند فرد یک خواب آرام یا یک خواب ناراحت کننده تجربه کند.

یکی از مهم ترین بخش از وسایل دکوراسیون منزل سرویس خواب می باشد، سرویس خواب ها در طراحی، مدل، جنس و غیره متنوع تولید می شوند و شامل رنج قیمتی متفاوتی هستند، اختلاف قیمت سرویس خواب های موجود در بازار وابسته به متریال و برند تولید کننده، طراحی و کیفیت ساخت و بسیاری از عوامل دیگر است که ما در ادامه به آن می پردازیم.

همچنین در این مطلب به شما انواع مختلف این کالا و تمامی نکاتی که هنگام خرید آن باید بدانید را توضیح خواهیم داد. اگر به دنبال خریدسرویس خواب برای اتاق خواب خود هستید ولی نمیدانید چه نوع سرویسی را انتخاب کنید در ادامه همراه ما باشید تا با معرفی پرطرفدارترین سرویس خواب ها، شما را در انتخاب خود یاری دهیم.

سرویس خواب 

قبل از اینکه به معرفی بهترین سرویس های خواب بپردازیم، ابتدا بهتر است با بخش های اصلی که سرویس خواب را تشکیل می دهند آشنا شوید که به طور کلی شامل اجزای زیر است:

  • تخت خواب
  • پاتختی
  • صندلی
  • میز آرایش

بعضی از سرویس ها دارای پاف و یا وسایل جانبی دیگر نیز هستند که این وسایل به عنوان لوازم جانبی اصلی در نظر گرفته نمی شوند که در واقع بعضی از تولید کننده ها برای جلب نظر مشتری و متمایز کردن محصولات خود در پکیج خود قرار می دهند که در فروش تاثیر مثبتی دارد.

پرفروش ترین سرویس های خواب

نکاتی که هنگام خرید سرویس خواب باید بدانید

همانگونه که گفته شد خرید سرویس خواب ممکن است کار ساده ای به نظر برسد، اما نقش مهمی در تضمین یک خواب خوب دارد. بنابراین، ضروری است قبل از خرید ، خود را به دانش مناسب در این باره مجهز کنیم. از این رو در این بخش ما برخی از مهم ترین مواردی که باید هنگام خرید سرویس خواب در نظر داشت را آورده ایم که عبارت اند از:

  • ابعاد استاندارد تختخواب
  • جنس بدنه سرویس خواب و انواع آن
  • طراحی بدنه و انواع مدل سرویس خواب

در ادامه با ما همراه باشید تا با هر یک از این بخش ها را به صورت کامل آشنا شوید.

ابعاد استاندارد تختخواب

تخت خواب ها معمولا به صورت:

  • تخت خواب یکنفره
  • تخت خواب یک و نیم نفره (کینگ سایز)
  • سرویس خواب دو نفره

تولید می شوند، اگر شما به صورت مستقیم از تولید کننده خرید خود را انجام دهید می توانید ابعاد دلخواه خود را نیز سفارش دهید که این موضوع طبیعتا باعث افزایش قیمت نهایی می شود.

اگر قصد ساخت تخت خواب با ابعاد دلخواه و یا سفارشی را دارید باید به این نکته توجه شود که سایز تشک ها به طور عمومی دارای سایز بندی استاندارد می باشد و تخت را به گونه ای سفارش دهید که یکی از سایز های تشک موجود در بازار به آن بخورد تا برای تهیه تشک آن دچار مشکل نشوید.

ابعاد استاندارد برای سرویس خواب تک نفره معمولا 200*90 سانتی متر و سرویس خواب دو نفره در ابعاد 200*160 سانتی متر تولید می شوند که این ابعاد برای فضای اکثر اتاق های منازل مسکونی مناسب است به طوری که برای جانمایی آن در منزل خود دچار مشکلی نخواهید شد، اما به طور کلی بهتر است قبل از خرید هر گونه سرویس خوابی فضای در نظر گرفته شده برای آن را از نظر ابعاد بررسی نمایید و سپس اقدام به خرید سرویس خواب نمایید.

سرویس خواب فلزی دونفره

جنس سرویس خواب و انواع آن

این محصول به طور کلی با بدنه چوبی و فلزی و یا از ترکیب این دو و همچنین کفی تختخواب در سه نوع چوبی، فلزی و ترکیب چوب و فلز تولید می شوند، که هریک از این موارد کلی به زیر مجموعه های زیر تقسیم می شود که می تواند در قیمت تمام شده آن تاثیر گذار باشد. 
تخت چوبی و کفی آن معمولا از جنس های:

  • ام دی اف
  • نئوپان
  • لترون
  • کفی چوبی
  • کفی فلزی
  • کفی چوبی فلزی

ساخته می شود.

  • چوب ام دی اف یکی از بهترین و باکیفیت ترین مدل های موجود در بازار می باشد و بیشتر خریداران این جنس بدنه را انتخاب می کنند اما قیمت این جنس چوب نسبت به سایر جنس ها بالاتر می باشد و طبیعتا داری طول عمر بیشتری نیز می باشد. تنوع رنگ بندی برای چوب MDF بسیار بالاست و از این رو امکان انتخاب رنگ سرویس خواب برای مشتری بسیار ساده می باشد، در واقع شما با هر رنگی که مایل باشید می توانید تخت خواب مد نظر خود را سفارش دهید.
  • چوب لترون را می توان از چوب های جدید بازار دانست که دارای کیفیت بالاتری از نئوپان را داراست و کیفیتی ما بین ام دی اف و نوپان را داراست اما نسبت به ام دی اف کیفیت پایین تری دارد ولی از لحاظ قیمت می توان گفت دارای قیمت مناسب و کیفیت قابل قبولی در برابر بهای پرداختی را دارا می باشد.
  • چوب نئوپان یکی از متداول ترین جنس های صنعت ساخت سرویس خواب چوبی در ایران می باشد، تنوع رنگی به همراه قیمت مناسب آن این جنس را به گزینه اول ساخت برای تولید کننده ها تبدیل کرده است. چوب نئوپان نسبت به ام دی اف و لترون کیفیت پایین تری دارد اما جزو خوش قیمت ترین مدل های موجود در بازار می باشد و برای کسانی که به دنبال خرید سرویس خواب چوبی ارزان برای منزل خود هستند یک گرینه یک انتخاب ایده آل است.
  • کفی چوبی از قدیمی ترین نوع کفی تخت خواب ها می باشد، معمولا این کفی ها با چهار پایه طراحی شده اند و در مدل های جدید از کفی چوبی شبکه ای نیز استفاده می شود.
  • کفی فلزی از جدید ترین مدل های موجود در بازار کفی فلزی است، این مدل مقاومت بیشتری نسبت به مدل چوبی دارد و برای خرید مناسب تر است. این مدل به صورت پایه دار و یا شبکه ای تولید و قابل سفارش می باشد.
  • کفی چوبی فلزی یکی دیگر از مدل های جدید که در بازار موجود می باشد کفی چوبی فلزی است این مدل به صورت شبکه ای ساخته شده است و از ترکیب چوب و فلز در ساخت آن استفاده می شود و مقاومت بالایی دارد.

تخت فلزی معمولا از ورق های روغنی فلزی و پروفیل های آهنی با پوشش رنگ کوره ای و الکترواستاتیک ساخته می شود، این تخت ها معمولا دارای مقاومت بالا و مناسب برای کسانی می باشد که می خواهند از سرویس خواب خود به مدت طولانی استفاده نمایند، رنگ بدنه سرویس خواب فلزی کوره ای است و به هیچ عنوان از بین نمی رود.

تنوع رنگ بندی برای تخت خواب فلزی و این دست از سرویس خواب ها بسیار گسترده بوده به طوری که می توان هر رنگی که مد نظر داسته باشید برای این دسته از محصول سفارش دهید.

قیمت تخت فلزی نسبت به مدل های چوبی مناسب تر است و از طرفی دارای مقاومت بالاتر و طول عمر بیشتری دارد، تنوع سرویس خواب فلزی در وب سایت خانه شما بسیار زیاد بوده و شما می توانید جهت مشاهده انواع مدل موجود در سایت به بخش اتاق خواب و سپس بخش تخت خواب و سرویس خواب مراجعه کنید.

سرویس خواب چوبی

طراحی بدنه و انواع مدل سرویس خواب

این قسمت یعنی مدل سرویس خواب و ظاهر و طراحی آن شاید یکی از مواثر ترین عوامل در فروش یک سرویس خواب باشد، معمولا چندین مدل ژورنالی در سال ترند یا به عبارتی مد می شود که اکثر تولیدی ها مدل های تولید شده خود را در آن سال مطابق با آن طرح تولید می کنند. اما می توان گفت به طور عمومی طرح های ساده و تخت خواب مدرن این روز ها طرفداران بیشتری دارند.

 در بخش کفی، معممولا تخت ها به صورت کفی ثابت، کفی ثابت به همراه کشو و یا تختخواب جکدار طراحی می شوند که در این مدل کفی تخت را می توان به کمک یک جک به سمت بالا حرکت داد، در قسمت پایین کفی تخت یک فضایی طراحی شده است جهت قرار دادن وسایل در داخل آن، اگر اتاق خواب شما فضای کمی دارد خرید تخت جکدار یا باکس دار برای شما مناسب می باشد.

در ادامه به معرفی چند مدل از سرویس خواب های پرطرفدار بازار می پردازیم:

انواع سرویس خواب

انتخاب نوع سرویس خواب بستگی به سلیقه و نوع دکوراسیون اتاق خوابتان دارد، سرویس خواب کلاسیک یا سلطنتی معمولا ابعاد بزرگتری دارند و بیشتر مناسب کسانی هست که اتاق خواب بزرگ دارند و بیشترین طرفداران آن طرفداران سبک سنتی هستند.

سرویس خواب کامل کلاسیک

سرویس خواب مدرن

سرویس خواب مدرن دارای طراحی ساده و اسپرت هستند این سبک بیشتر در رنگ بدنه سفید، مشکی، طوسی و غیره تولید می شود، اگر طراحی اتاق خواب شما سبکی مدرن و مینیمال دارد خرید این مدل را به شما پیشنهاد میکنم. این سبک از طراحی این روز ها دارای طرفداران بسیاری می باشد و در بین نصل جوان دارای طرفداران بسیار زیادی است.

سرویس خواب عروس

برای خرید سرویس خواب عروس نیز این مدل بسیار توصیه می شود زیرا برای این منظور علاوه بر زیبایی محصول باید به راحت بودن، جنس بدنه و مقاومت آن توجه کرد، هنگام خرید سرویس خواب عروس معمولا از رنگ های روشن مانند سفید، کرم، شیری و غیره بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

سرویس خواب سلطنتی

سرویس خواب سلطنتی

مدل های سلطنتی در دسته سرویس خواب کلاسیک قرار می گیرد که این سبک نیز از قدیم تا امروز دارای طرفداران پر و پاقرصی می باشد اما این نکته را باید در نظر گرفت این سبک از سرویس خواب دارای قیمت بالاتری به نسبت سرویس خواب های مدرن دارد.

سرویس خواب دخترانه

اگر قصد خرید سرویس خواب دخترانه را دارید بهتر است سبک مدرن را انتخاب کنید چون این سبک معمولا دارای رنگهای شاد مانند صورتی، زرد، بنفش، سفید و غیره می باشد، بعضی از این مدل ها دارای طرح های کارتونی نیز هستند، برای خرید یک کالای مناسب باید تمامی نکات را علاوه بر سلیقه شخصی در نظر گرفت تا یک خرید ایده آل داشته باشید، اگر اتاق فرزند شما کوچک است و فضای مناسبی را برای قرار دادن دو تخت به صورت تک را ندارد بهترین گزینه برای خرید تخت دو طبقه می باشد، این مدل فضای کمی را می گیرد اما کارایی بسیار زیادی دارد، و معمولا برای خانه های دوخوابه با دو فرزند یک انتخاب مناسب است، در وب سایت خانه شما تخت خواب دو طبقه پسرانه و دخترانه با تنوع رنگی زیادی قابل سفارش است.

از آنجایی که تخت خواب جزء اساسی یک سرویس خواب به شمار میرود بهتر است با یک طبقه بندی کلی از تخت خواب ها نیز آشنا شوید که به شرح زیرند.

انواع تخت خواب ها

1- تخت خواب های پلتفرم

این نوع تخت خواب ها متشکل  از یک صفحه یا بستر مستطیل شکل و یکدست  هستند  که بر روی آنها  تشک قرار گرفته  و  در کنار خود هیچ جزئی ندارد. تخت خواب پلتفرم  برخلاف تخت خواب‌های سنتی،  بر روی زمین قرار  میگرید و از سطح آن حدود 30 سانتی متر بالا می‌آیند.

2- تخت‌های سایبان

تخت‌های سایبان که به عنوان تخت‌های چهار پوستر نیز شناخته می‌شوند، با پایه‌های بلند در هر گوشه طراحی شده‌اند که یک سایبان بالای سر را پشتیبانی می‌کنند. این تخت ها عنصری از ظرافت و شکوه را به هر اتاق خواب اضافه می کنند.

3- تخت خواب های دو طبقه

این تخت خواب ها  راه حلی برای صرفه جویی در فضا هستند که معمولاً با اتاق های کودکان یا اتاق خواب های مشترک در خوابگاه ها مرتبط هستند. آنها دارای دو یا چند تخت هستند که به صورت عمودی روی هم چیده شده اند و استفاده از فضای عمودی را به حداکثر می رساند.

4- تخت‌های قابل تنظیم

تخت‌های قابل تنظیم به دلیل توانایی آن‌ها در سفارشی کردن موقعیت خواب و ایجاد راحتی مطلوب، به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند. این تخت ها دارای مکانیزم موتوری هستند که به کاربران اجازه می دهد سر، پا و گاهی اوقات حتی قسمت میانی تخت را تنظیم کنند. این تخت‌ها قابل تنظیم برای افراد مبتلا به آپنه خواب، مشکلات خروپف یا سایر شرایط پزشکی که به موقعیت‌های خواب خاص نیاز دارند، ایده‌آل هستند.

5- تخت‌خواب‌های مورفی

تخت‌خواب‌های مورفی که به عنوان تخت‌خواب‌های دیواری نیز شناخته می‌شوند، تخت‌هایی با طراحی هوشمندانه هستند که می‌توانند به صورت عمودی روی دیوار جمع شوند و در صورت عدم استفاده، فضای بیشتری برای کف فراهم کنند. این تخت ها معمولاً در آپارتمان های استودیویی یا فضاهای نشیمن کوچک یافت می شوند که بهینه سازی فضا بسیار مهم است. تخت‌های مورفی علیرغم کاربردی بودن، به گونه‌ای تکامل یافته‌اند که طرح‌ها و پیکربندی‌های مختلفی را شامل می‌شوند که هم عملکرد و هم جذابیت زیبایی را تضمین می‌کنند.

به طور خلاصه، باید بگوییم درک انواع مختلف تخت‌های موجود می‌تواند فرآیند تصمیم‌گیری را در هنگام خرید سرویس خواب جدید بسیار افزایش دهد.

خرید سرویس خواب دست دوم یا نو؟

شاید هنگام خرید سرویس خواب جدید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که خرید سرویس خواب دست دوم بهتر است یا خرید یک سرویس خواب نو؟

به طور کلی خرید کالاهای دست دوم به دلیل اینکه از سلامت فیزیکی کالا مطمئن نیستیم و گارانتی ندارند گزینه مناسبی برای خرید نمی باشند، از طرفی سرویس خواب دست دوم از نظر بهداشتی و سلامت می تواند برای شما دردسر ساز باشد پس شاید خرید یک سرویس خواب نو و کار نکرده حتی در مدل های ساده و ارزان قیمت انتخاب بهتری باشد، برای اینکه از خرید خود مطمئن باشید بهتر است یک کالای نو را از فروشگاه های مطمئن تهیه کنید.

در این مطلب سعی کردیم تمام نکات مهم که هنگام خرید سرویس خواب، انواع آن، جنس و غیره که باعث می شود یک خرید ایده آل داشته باشید را توضیح دهیم، شما می توانید از فروشگاه اینترنتی خانه شما متنوع ترین سرویس خواب ها را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید و آن را درب منزل خود در سراسر ایران تحویل بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از انواع سرویس خواب مقاله انواع سرویس خواب و نکات مهم قبل از خرید آن را حتما بخوانید

چند مدل از پرفروش ترین سرویس خواب ها

حال که با انواع تخت ها و سرویس خواب های موجود آشنا شدید، برای کمک هر چه بیشتر به شما کاربران عزیز، در این بخش تصمیم گرفته ایم به طور خاص چند مدل از پر فروش ترین و پرطرفدار ترین سرویس خواب  های دو نفره را به شما معرفی کنیم.

سرویس خواب دو نفره فلورا
سرویس خواب دونفره فلورا

سرویس خواب دو نفره فلورا در ابعاد 200*160 سانتی متر که در ابعاد استاندارد ساخته شده است، این محصول را می توانید همراه با میز آرایش و صندلی، دو عدد پاتختی و کشو تخت سفارش دهید قابل سفارش در سه رنگ آنتیک، سفید و قهوه می باشد.

سرویس خواب ملودی

سرویس خواب دونفره ملودی

سرویس خواب دو نفره ملودی مجموعه ای کامل شامل یک عدد تختخواب دو نفره، میز آرایشی به همراه صندلی و آینه و یک یا دو عدد پاتختی کشویی دو طبقه است که به انتخاب مشتری قابل سفارش گذاری می باشد. وجود یک سرویس خواب کامل و با کیفیت مطابق با آنچه سلیقه شخص باشد باعث می شود تا زمانی که در اتاق خود به استراحت می پردازید احساس آرامش و رضایت بیشتری داشته باشید. پس دانستن نکات کامل شامل ابعاد و اندازه و همچنین جنس و کیفیت ساخت می تواند به شما کمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

سرویس خواب دونفره روما

 سرویس خواب دونفره روما

تختخواب دو نفره سرویس روما دارای طول و عرض 2 متر در 1.6 متر می باشد که مناسب برای قرار دادن هر نوع تشک دو نفره استاندارد است. ارتفاع تاج تختخواب 95 سانتیمتر است که دارای طرح کار شده بر روی چوب می باشد تا زیبایی بصیری ایجاد نماید. در زیر تخت می توان دو عدد کشو به طول 98 سانتیمتر به همراه دو عدد دستگیره اضافه نمود تا بتوان وسایل مختلفی را در آن قرار داد. ارتفاع کشو 25 سانتیمتر می باشد، همچنین در صورت نیاز به کشو بیشتر می توان به همراه تختخواب دو عدد میز پاتختی کشو دار نیز سفارش داد که هرکدام از پاتختی ها دارای دو کشو در ابعاد 37 در 33.5 و ارتفاع 14 سانتیمتر هستند. همچنین می توانید از فضای روی میز نیز برای قرار دادن چراغ خواب و یا آباژور استفاده نمایید و ساعت و موبایل خود را بر روی آن قرار دهید.
 سرویس خواب دونفره آریا

سرویس خواب دونفره آریا

سرویس خواب دونفره آریا شامل مجموعه ای کامل از تختخواب دونفره، آینه و کنسول، پاتختی کشودار و صندلی مخصوص میز آرایشی است. این محصول دارای روکش ضد خش ملامینه می باشد و لبه های کار جهت زیبایی بیشتر با نوار PVC تماما پوشش داده شده است.

ابعاد تخت این محصول 200 در 160 سانتیمتر می باشد که ابعاد استاندرد برای تشک های دو نفره است. انتخاب تشک دو نفره خود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و تا حدودی نیز سلیقه ای می باشد. به طور مثال انتخاب نوع مموری فوم و یا جنس لاتکس کاملا بستگی به شخصی دارد که می خواهد از تشک استفاده نماید.

سرویس خواب دو نفره رادو

سرویس خواب دونفره رادو

تخت خواب چوبی دو نفره رادو با ابعاد 200 در 160 به همراه کفی تخت دارای ابعاد استاندراد جهت قرار دادن تشک های دو نفره مانند تشک پنج لایه رویال با مموری فوم و یا لاتکس می باشد. قسمت تاج تخت ارتفاع 95 و طول 160 سانتی متر می باشد که برای زیبا تر شدن ظاهر آن با برش های چوب تزئین شده است. در قسمت زیرین تخت می توان دو عدد کشو به عرض 98 سانتیمتر و ارتفاع 25 اضافه نمود تا در صورت نیاز از فضای ایجاد شده استفاده بهینه ای برد. جنس کلیه قطعات چوبی و دارای روکش ضد آب و ضد خش ملامینه می باشد همچنین کلیه لبه های تخت با نوار PVC پوشیده شده است.

با استفاده از گزینه های موجود می توانید تعداد یک یا دو عدد میز پاتختی دوکشو را به سرویس خود اضافه کنید تا در صورت نیاز از آن ها برای قرار دادن وسایل شخصی خود که لازم است در کنار تخت باشد استفاده نمایید. ابعاد این میز ها 37 در 33.5 سانتیمتر در ارتفاع 40 سانتیمتر است که دارای دو عدد کشو به ارتفاع 14 سانتیمتر است.

سرویس خواب دونفره راما

سرویس خواب دونفره راما

سرویس خواب دونفره راما از سرویس های مدرن و لوکس جدید است که شامل مجموعه ای کامل از تختخواب دونفره، آینه و کنسول، پاتختی کشودار و صندلی مخصوص میز آرایشی است. این محصول دارای روکش ضد خش ملامینه می باشد و لبه های کار جهت زیبایی بیشتر با نوار PVC تماما پوشش داده شده است.

این سرویس خواب از متریال با کیفیت و درجه کیفی بالا ساخته شده است. ابعاد تخت این محصول 200 در 160 سانتیمتر می باشد که ابعاد استاندرد برای تشک های دو نفره است. اصل مهم آن استاندار بودن ابعاد ابعاد تخت می باشد که این اصل در سرویس خواب راما به خوبی حفظ شده است لبه جلویی تخت ارتفاع 50 سانتیمتر و تاج تخت 95 سانتیمتر می باشد. ارتفاع کفی تخت 25 سانتیمتر از زمین می باشد.

هر تخت می تواند دو عدد کشو به طول 98 سانتیمتر داشته باشد که در گزینه های مربوط به کالا می توانید انتخاب نمایید. در دو طرف تخت خواب دو نفره راما می توان یک یا دو عدد پاتختی دو کشو با ابعاد 37 در 33.5 قرار داد، ارتفاع هر کشو 14 سانتیمتر و ارتفاع کلی پاتختی 40 سانتیمتر است. انتخاب تعداد پاتختی به سلیقه مشتری بوده و در بین گزینه های موجود از 0 تا 2 عدد می توان انتخاب نمود. 

کلام آخر

سرویس خواب یکی از ارکان مهم اتاق خواب می باشد که طبق نکات خرید آن باید خریداری شود تا علاوه بر آسایش هنگام خواب زیبایی را به اتاق شما نیز چیره کند. در این مقاله شما را با چندین سرویس خواب دونفره آشنا کردیم که می توانید با توجه به خصوصیات ذکر شده یک مورد را انتخاب کنید و اقدام به خرید نمایید.

 

نظر خود را بنویسید

whatsapp