تخت خواب

سرویس تختخواب دو نفره فلورا

سرویس تختخواب و میز آرایشی فلورا به همراه پاتختی دو کشو که میتوانید از داخل گزینه های موجود انتخاب نمایید ابعاد و اندازه های تختخواب دو نفره و سایر تجهیزات سرویس خواب در عکس به صورت کامل نشان داده شده است

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: flora2
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۵,۲۰۰,۰۰۰ تومان ۳۲%
۳,۵۱۵,۰۰۰ تومان

سرویس خواب دو نفره فلورا یکی از پرفروش ترین سرویس خواب های فروشگاه خانه شما میباشد این سرویس خواب دارای ضمانت اصالت کالا است که شما عزیزان با خیال راحت این سرویس خواب زیبا را خریداری نمایید و در صورت هر گونه مغایرت از نظر ابعاد ظاهر و یا مشخصات فنی کالا به راحتی کالا را مرجوع و تمام هزینه ی پرداختی خدمت شما عودت میشود.

سرویس خواب و تختخواب یکی از مهمترین وسایل مورد نیاز در اتاق می باشد.

تخت

زمانی که انسان در حال استراحت و ریلکسین هست نیاز دارد تا در محیطی آرام باشد و احساس آرامش و امنیت کند. این احساس آرامش و رضایت زمانی در انسان رخ میدهد که وسایل و چیدمان اتاق را خود از بهترین منابع و کمترین هزینه ها تهیه کرده باشد. انتخاب تخت خواب مناسب نیازمند داشتن اطلاعات کامل از ابعاد، جنس و امکانات آن می باشد. 

تخت فلورا

تخت خواب دو نفره فلورا یکی از راحت ترین سرویس ها خواب می باشد که با ابعاد 200 در 160 میتوان از تشک های مناسب و استاندارد موجود که استفاده کرد.

در زیر تخت فلورا قابلیت اضافه کردن 2 عدد کشو به طول 98 سانتی متر و ارتفاع 25 وجود دارد که به انتخاب مشتری میتواند نصب گردد، همچنین لبه جلویی تخت ارتفاع 50 و قسمت تاج آن 95 سانتیمتر می باشد.

هچنین انحنای بالای تاج این تخت زیبایی و ظرافت آن را دو چندان نموده است.

ست پاتختی فلورا

در کنار تخت خواب فلورا میتوان از یک یا دو عدد پاتختی کشو دار که ابعاد مناسبی دارند و فضای زیادی را اشغال نمیکنند استفاده نمود.

ابعاد این پاتختی ها 37 در 33.5 سانتیمتر با ارتفاع 40 می باشد که دارای دو کشو به عمق 14 سانتیمتر هستند. 

پاتختی فلورا

ست میز آرایش فلورا

برای انتخاب میز آرایش در این سرویس خواب میتوانید از میز آرایش سه تکه ال استفاده نمایید این میز آرایش دارای دو کشو بزرگ به طول 90 و عرض 45 سانتیمتر و دو کشو کوچکتر در طول 45 و همان عرض می باشد.

همچنین یک عدد آینه به ارتفاع 120 بر روی این میز آرایش قرار میگیرد.

میز آرایش فلورا

یک عدد صندلی 40 در 40 با ارتفاع 45 سانتیمتر به همراه میز آرایشی ارسال میگردد. 

مشخصات

ابعاد
ابعاد تخت: 200*160*50
ابعاد
ابعاد میز پاتختی دو کشو: 37*33*40
ابعاد
میز آرایش 90*92*45
جنس
جنس تخت نوپان پویا با روکش ملامینه ضد خش و ضد آب میباشد -کفی تخت کوشو دار قید فلزی و کفی چوبی و تخت خواب های بدون کشو چوب شرکتی با دوام و مقاوم میباشد.
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
نظر های موجود
تخت خواب
در
سلام من برای جهیزیه ام این تخت خواب دو نفره فلورا رو سفارش دادم بسیار با کیفیت ساده و زیبا  جمع و جور هست تخت فضای کمی رو اشغال میکنه
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام مبارکتون باشه . سرویس های تختخواب قیمت و کیفیت مناسبی داره ممنون بابت ثبت نظر

0موافق 0مخالف
تخت خواب
در
قیمتش خیلی مناسبه من بیرون جایی با این کیفیت و قیمت پیدا نکردم خیلی گشتم آخر از همین سایت سفارش دادم وزن کمی داره مدلش هم زیباست
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ممنون بابت خرید سرویس تختخواب از سایت خانه شما

0موافق 0مخالف
تخت خواب
در
تازه سفارشش دادم طراحیش جوری هست که به همه دکوراسیونی میاد خیلی مدلش خوشگله من همین رنگ قهوه ای رو هم گرفتم جنسش هم عالی
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

بابت ثبت نظر و خرید از فروشگاه خانه شما ممنونم.

0موافق 0مخالف
تخت خواب
در
اولین بار بود که از سایت شما خرید میکردم و این سرویس خواب خوشگل رو سفارش دادم خیلی زیبا با کیفیت و همه چیز هم تکمیل داره خیلی خوبه
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

بسیار عالی امیدوارم دوباره از فروشگاه خانه شما خریدی مناسب داشته باشید

0موافق 0مخالف
سایز
در
برای این مدل سایز ۱۸۰ میتونین بزنین ؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام بله امکانش هست با پشتیبان سایت در ارتباط باشید

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp