تشک دونفره 160x200

تشک دونفره 160x200 Mattress

تشک دونفره 160x200 با ضمانت سه ساله و روکش ضد حساسیت مناسب برای تشک تخت خواب تکنفره و ارسال به سراسر کشور
______
مشخصات:
نوع تشک : تشک دونفره
توضیحات : روکش ضد حساسیت
تحمل وزن : زیر 170 کیلوگرم
ضمانت : 36 ماه

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 2GR3
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۵,۱۷۵,۰۰۰ تومان

تشک دونفره 200*160

در زندگی هر شخصی خواب و استراحت نقش اساسی دارد؛ بنابراین همه افراد به دنبال یک خواب راحت هستند. برای تجربه یک خواب راحت شما باید به دنبال استفاده از تشک‌ها و بالش‌های باشید که کاملاً استاندارد طراحی شده و به ستون فقرات آسیب نمی‌زنند. در راستای همین موضوع ما در ادامه به شما تشک دونفره 200*160 را معرفی خواهیم کرد که یک استراحت ایدئال را برای استفاده‌کنندگان به ارمغان می‌آورد.

اگر جزو افرادی به شمار می‌روید که به خواب و سلامت خود زیاد اهمیت می‌دهند، مطالعه بخش بعدی به شما کمک خواهد کرد تا برای رسیدن به سلامتی یک انتخاب درست داشته باشید. پس با ما همراه باشید تا ضمن معرفی مزایا و ویژگی‌های تشک دونفره 200*160 شما را با نحوه خرید آن نیز آشنا کنیم.

تشک خواب دونفره

ویژگی‌های تشک دونفره 200*160

در این بخش ویژگی‌های تشک دونفره را از دو منظر مهم یعنی سفتی و جنس بررسی می‌کنیم؛ چون این دو ویژگی معمولاً جزو ویژگی‌های اصلی یک تشک می‌باشند که در کارایی آن، نقش اساسی ایفا می‌کنند.

سفتی تشک

در نظر خریداران، اولین موضوعی که در هنگام خرید یک تشک پدید می‌آید مقدار سفتی و نرمی تشک است. حال این موضوع مطرح می‌شود که کدام نوع تشک در حقیقت یک خواب خوب را برای استفاده کنندگان فراهم می‌کند؟ در پاسخ به این سؤال گفتنی است که میان وزن شما و میزان سفتی و نرمی یک تشک خواب، ارتباط مستقیم وجود دارد.

سفتی تشک خواب

این رابطه به این صورت است که فوم بالایی تشک معمولاً لایه‌های نرم‌تری داشته و لایه‌های داخلی سفت تر هستند. در این صورت هرچه قدر که وزن فرد بالا باشد، از یک تشک سختی بیشتری را احساس می‌کند. این ویژگی در تشک دونفره انتخابی است و شما می‌توانید متناسب با نوع خواب خود تشک سفت یا نرمی را انتخاب کنید. شایان ذکر است که معمولاً افرادی که به پهلو می‌خوابند، بهتر است تشک نرمی را برای خرید انتخاب کنند.

 جنس تشک

 معمولاً موادی که تشک دونفره 200*160 از آن‌ها ساخته می‌شود مموری فورم یا لاتکس هستند. برای درک تفاوت این دو ماده بهتر است این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم. در آن دسته از تشک‌های دو نفره که از مموری فوم در ساخت آن‌ها استفاده شده، تشک با خوابیدن فرد روی آن به شکل بدن فرد در می‌آید، به گونه‌ای که بدن را در خود در برمی‌گیرد. مسئله در تشک‌های ساخته شده از لاتکس کاملاً متفاوت است. در این تشک‌ها، حس بی‌وزنی به فرد القا می‌شود. در واقع فرد در تشک غرق می‌شود. از طرفی، حرکت در تشک‌های مموری فوم، انتقال داده نمی‌شود؛ این در حالی است که حرکت در تشک‌های لاتکس به دلیل ارتجاعی بودن کاملاً منتقل می‌شود.

مزایا

استفاده از تشک دونفره 200*160 مزایای زیادی دارد. یکی از مزایای اصلی این تشک قابلیت شخصی سازی آن است؛ یعنی افراد می‌توانند جنس این تشک را همان‌طور که در فوق ذکر شد خودشان انتخاب کنند. علاوه بر قابلیت شخصی سازی، روکش‌های تشک دونفره موجود در فروشگاه ما، ضد حساسیت و ضد تعریق می‌باشند. این گزینه برای آن دسته از افرادی که دچار آلرژی هستند بسیار مفید بوده و باعث می‌شود که فرد در طی خواب از هیچ موردی احساس ناراحتی ننماید.

مشخصات

ابعاد
160 * 200 سانتی متر
سایر توضیحات
دارای روکش ضد حساسیت
سایر توضیحات
مناسب برای تخت دو نفره
تحمل وزن
تا 170 کیلوگرم
نظر های موجود
NoTitle
در
این تشکها ضدآب هم هستند؟
برای نرم یا سفت بودن تشک چجوری باید متوجه بشیم؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

مدل های طبی داخل سایت سفت هستن
مدل های تشک رویال دارای لایه ضد رطوبت نیز هستن

0موافق 0مخالف
NoTitle
در
سلام
چقدر خوبه که اطلاعات کامل از تشکها میزارید ابنجوری خرید خیلی راحتتر انجام میشه
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

دانستن اطلاعات کامل محصول و مطلع شدن از کیفیت آن حق مسلم مشتری بوده بنابراین تیم پشتیانی فروشگاه اینترنتی خانه شما تمام تلاش خود را جهت تکمیل اطلاعات و مشخصات فنی محصولات انجام میدهد

0موافق 0مخالف
NoTitle
در
چقدر تشک ارسالی خوب و با کیفیت هستش مرسی از سایت خانه شما
ساعتها خواب روی این تشکها هیچ خستگی و کسلی رو نداره
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

خیلی خوشحالیم که برای خرید تشک رویال وب سایت خانه شما رو انتخاب کردید.

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp