سرویس خواب دو نفره رادو

سرویس خواب دو نفره رادو

مشخصات سرویس خواب دو نفره رادو: رنگ پایه محصول سفید جنس چوب با روکش ملامینه ضد خش و ضد آب
______
مشخصات فنی :
ابعاد تختخواب : 200*160*50
ابعاد میز آرایش : 80*43*160
ابعاد پاتختی: 37*33*40
جنس بدنه : نئوپان با روکش ملامینه درجه یک

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: rado2
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان ۲۴%
۴,۴۳۷,۰۰۰ تومان

سرویس خواب دو نفره رادو

وجود میز آرایش و سرویس خواب کامل در اتاق خواب باعث ایجاد نظم و ترتیب در اتاق می شود. به طوری که می توان برای هر وسیله ای  فضایی در نظر گرفت. لوازم ضروری تر در دسترس و سایر وسایل در کشوها و کمد قرار گیرند. یک سرویس خواب کامل شامل یک عدد تختخواب، میز آرایشی به همراه آینه و صندلی مخصوص و یک یا دو عدد پاتختی کشو دار می باشد. سرویس خواب دو نفره رادو محصولی با طراحی زیبا و منحصر بفرد می باشد که کلیه این امکانات را در اختیار مشتری قرار می دهد.

سرویس خواب دو نفره رادو

تخت خواب چوبی دو نفره رادو با ابعاد 200 در 160 به همراه کفی تخت دارای ابعاد استاندارد جهت قرار دادن تشک های دو نفره مانند تشک پنج لایه رویال با مموری فوم و یا لاتکس می باشد. این تشک ها دارای ضمانت 2 الی 5 ساله می باشند که می توانید از فروشگاه خریداری نمایید.

قسمت تاج تخت ارتفاع 95 و طول 160 سانتی متر می باشد که برای زیبا تر شدن ظاهر آن با برش های چوب تزئین شده است. در قسمت زیرین تخت میتوان دو عدد کشو به عرض 98 سانتیمتر و ارتفاع 25 اضافه نمود تا در صورت نیاز از فضای ایجاد شده استفاده بهینه ای برد. جنس کلیه قطعات چوبی و دارای روکش ضد آب و ضد خش ملامینه می باشد همچنین کلیه لبه های تخت با نوار PVC پوشیده شده است.

ابعاد تختخواب دو نفره رادو

با استفاده از گزینه های موجود می توانید تعداد یک یا دو عدد میز پاتختی دوکشو را به سرویس خود اضافه کنید تا در صورت نیاز از آن ها برای قرار دادن وسایل شخصی خود که لازم است در کنار دستتان باشد استفاده نمایید. ابعاد این میزها 37 در 33.5 سانتیمتر در ارتفاع 40 سانتیمتر است که دارای دو عدد کشو به ارتفاع 14 سانتیمتر است.

ابعاد پاتختی سرویس خواب رادو

برای تکمیل کردن سرویس خواب خود می توانید با استفاده از گزینه های موجود یک عدد میز آرایشی به همراه آینه را به سفارش خود اضافه نمایید. میز آرایشی رادو دارای 4 عدد کشو با طول 80 سانتی متر و عرض 43 می باشد که ارتفاع هر کشو 17 سانتیمتر است. ارتفاع میز آرایشی 84 سانتیمتر می باشد که یک عدد آینه ریلی بر روی آن قرار می گیرد. با کنار رفتن آینه در پشت آن فضایی مناسب قرار دادن لوازم آرایشی و بهداشتی وجود دارد که از آن می توان بهره برد. این میز آرایشی دارای یک عدد صندلی با ابعاد 40 در 40 و ارتفاع 43 سانتیمتر می باشد. 

ابعاد میز آرایش سرویس خواب رادو

مشخصات

ابعاد
ابعاد تخت: 200*160*50
ابعاد
ابعاد میز آرایش: 80*43*160
ابعاد
ابعاد میز پاتختی دو کشو: 37*33*40
جنس
نئوپان با روکش ملامینه درجه یک
رنگ
سفید
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp