سرویس خواب دو نفره ملودی

سرویس خواب دو نفره ملودی

مشخصات و ابعاد سرویس اتاق خواب دونفره ملودی شامل یک عدد تختخواب دونفره 160 در 200 سانتیمتر ______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فلز و چوب نئوپان
ابعاد میز آرایش : 76*84*43
ابعاد تختخواب : 200*160*50
تعداد کشو : قابل سفارش با دو کشو

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: melody2
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۴,۶۰۱,۰۰۰ تومان ۰%
قیمت: ۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان

سرویس خواب دو نفره ملودی

سرویس اتاق خواب دو نفره ملودی مجموعه ای کامل شامل یک عدد تختخواب دو نفره، میز آرایشی سه کشو با دو عدد طبقه به همراه صندلی و آینه و قابل سفارش با یک یا دو عدد پاتختی دو کشو می باشد. وجود یک سرویس خواب کامل و با کیفیت مطابق با آنچه سلیقه فرد باشد باعث می شود تا زمانی که در اتاق خود به استراحت می پردازید احساس آرامش و رضایت بیشتری داشته باشید. پس دانستن نکات کامل شامل ابعاد و اندازه و هچنین جنس و کیفیت ساخت می تواند به شما کمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

سرویس خواب دو نفره ملودی

ویژگی های سرویس خواب ملودی

اولین و مهمترین جز از یک سرویس خواب، تختخواب آن سرویس می باشد، تختخواب دو نفره ملودی در طول 200 و عرض 160 سانتیمتر ابعادی کاملا استاندارد داشته و می توان از تشک های رویال آلمانی و با کیفیت چند لایه از جنس مموری فوم و یا لاتکس و ضمانت 2 تا 5 ساله، استفاده نمود.

ابعاد تختخواب دو نفره ملودی

در قسمت زیرین تخت ملودی محل تعبیه دو عدد کشو با طول هر کدام 98 و ارتفاع 25 سانتیمتر قرار دارد که از داخل گزینه های موجود قابل انتخاب می باشد تا فضای مناسب جهت قرار دادن ملحفه و روبالشتی ها داشته باشد. لبه جلویی تخت ارتفاع 50 سانتیمتر و قسمت تاج آن 95 سانتیمتر می باشد. 

بعد از انتخاب تختخواب و تشک مناسب، نوبت به انتخاب میز آرایشی مطابق با نیاز فرد می باشد. میزهای آرایشی که مدل های مختلفی مانند ال سه تکه، مدل کشویی و غیره را دارند. یکی از پر طرفدار ترین مدل های میز آرایشی مدل سه کشو می باشد. همانطور که از اسم آن مشخص است دارای سه کشو و همچنین دو طبقه در بالای آن فضای بیشتری را در دسترس کاربر قرار می دهد. وجود یک عدد آینه با ابعاد مناسب از الزامات میز آرایشی است که سرویس خواب ملودی آینه و میز آرایشی را به همراه یک عدد صندلی شامل می شود.

ابعاد میز آرایشی سرویس خواب ملودی

اگر وسیله ای دارید که لازم است هنگام خواب و یا استراحت در دسترستان باشد و آباژور رومیزی و چراغ خوابی که می خواهد در کنار تخت قرار بدید، می توانید سرویس خواب خود را با افزودن یک یا دو عدد پاتختی در اطراف تخت کامل کنید این پاتختی ها دارای دو کشو است که ابعاد کلی آن 33.5 در 37 سانتیمتر و ارتفاع 40 می باشد. می توانید وسایل ضروری را بر روی آن قرار داده و سایر وسایل خود را نیز در کشو های آن قرار دهید. 

ابعاد پاتختی سرویس خواب ملودی

مشخصات

ابعاد
ابعاد تخت: 200*160*50
ابعاد
ابعاد میز پاتختی دو کشو: 37*33*40
ابعاد
ابعاد میز آرایشی 76*84*43
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
نظر های موجود
ارسال و مونتاژ تخت خواب
در
سلام ارسال این تختخواب دو نفره به شهرستان چطوریه؟ بصورت دمونتاژ ارسال میشه؟ و اینکه برای مونتاژ نیاز به متخصص هست؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

بله بصورت دمونتاژ ارسال میشه و به راحتی قابل نصب است

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp