لیست و قیمت انواع لوسترهای سقفی ارزان

لیست و قیمت انواع لوستر سقفی ارزان

همانطور که بدون شک می‌دانید میزان روشنایی در افزایش جذابیت و زیبایی محیط‌های مختلف ازجمله خانه، محل کار، اتاق خواب، آشپزخانه و غیره بسیار اثرگذار است. در حال حاضر شرکت‌ها و برندهای مختلف و بسیاری در حوزه تولید انواع لوستر نظیر؛ لوسترهای رومیزی و ایستاده‌، لوسترهای سقفی و غیره فعالیت دارند که خانه ما یکی از آشناترین و محبوب‌ترین آن‌ها است. در ادامه به بررسی کامل مفهوم لوستر می‌پردازیم و درنهایت انواع لوسترهای سقفی ارزان را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید تا بتوانید یک لوستر مناسب و منحصربه‌فرد برای محیط موردنظر خود انتخاب نمایید.

لوستر چیست؟

بطورکلی می‌توان گفت لوستر نوعی وسیله جهت نگه‌داشتن تعدادی لامپ است که می‌توان آن را به شکل ثابت بر روی سقف یا دیوار نصب کرد. لوسترها در اندازه‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند و سایز آن‌ها برحسب ابعاد مکان موردنظر تعیین می‌شود. هنگام انتخاب لوستر باید عوامل مختلف و بسیاری را در نظر داشت که از مهم‌ترین و اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به ارتفاع سقف خانه یا محلی که قصد نصب لوستر را داریم، نوع و جنس وسایل بکاربرده‌شده در چیدمان، نوع دکوراسیون فضای موردنظر و غیره اشاره کرد.

انواع لوستر از لحاظ سبک

لوسترها بر اساس سبک به انواع مختلف تقسیم و گروه‌بندی می‌شوند که مهم‌ترین و اصلی‌ترین آن‌ها عبارتند از:

لوستر مینیمال

این نوع لوستر بسیار ساده است و هیچ تزئینات اضافی در آن به چشم نمی‌خورد. لازم به ذکر است که آنچه لوسترهای مینیمال را منحصربه‌فرد می‌کند، ظاهر ساده و شیک آن‌ها است.

لوستر مینیمال مثلثی

لوستر مدرن

لوستر مدرن یکی‌دیگر از لوسترهای موجود در بازار است که بطورمعمول اشکال هندسی چندوجهی دارد. این نوع لوستر در جنس‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود. از آشناترین لوسترهای مدرن می‌توان به لوسترهای آویز و کم‌شاخه، لوستر سقفی مدرن و غیره اشاره کرد.

لوستر مدرن اس ام دی دو طبقه 30*50

لوستر کلاسیک

این لوستر از آلیاژهای سنگین و به شکل شاخه‌ای یا صفحه‌ای ساخته می‌شود. بدنه‌ی این لوستر را می‌توان از فریم چینی، کریستال، استیل، برنج و غیره ساخت. جالب است بدانید که استفاده از لوستر کلاسیک هیچ محدودیت قضایی ندارد. درنتیجه این امر می‌توان از آن در اتاق نشیمن، راهرو، غذاخوری و بطورکلی هر فضایی با سبک کلاسیک و نئوکلاسیک بهره گرفت.

لوستر کلاسیک Flora

انواع لوستر از لحاظ جنس بدنه

لوسترهای موجود در بازار را از لحاظ جنس بدنه نیز به انواع مختلف تقسیم و گروه‌بندی می‌کنند که بطورکلی عبارتند از:

لوستر کریستالی

لوستر کریستالی یکی از آشناترین و پرفروش‌ترین انواع لوستر است که رشته‌ای از دانه‌های ریز و درشت کریستال و شیشه‌های سفید و مشکی در آن بکار برده می‌شود. جالب است بدانید که هنگام معرفی لیست و قیمت انواع لوسترهای سقفی ارزان نمی‌توان از لوسترهای کریستالی نام برد. چراکه این لوسترها قیمت نسبتاً بالایی دارند.

 لوستر کریستالی بیضی 30*80

لوستر برنزی

در ساخت این نوع لوستر از آلیاژ برنج استفاده می‌شود. برنج نوعی آلیاژ منعطف و مقاوم در برابر تغییر رنگ و اسیدی‌شدن است و فلز بسیار گران‌قیمت به شمار می‌آید. مهم‌ترین و اصلی‌ترین ضعف لوستر برنزی انعکاس نور کم و پایین آن است. البته در حال حاضر این مشکل به کمک لاله شیشه‌ای یا کلاهک تا حد بسیار زیادی رفع شده است.

لوستر برنزی

لوستر چوبی

همانطور که از نام این نوع لوستر مشخص است از چوب تهیه و تولید می‌شود. لوستر چوبی را می‌توان بصورت سقفی، دیواری، تک‌شاخه و حتی چندشاخه مورد استفاده قرار داد.

لوستر چوبی

انواع لوستر از لحاظ روش نصب

یکی‌دیگر از گروه‌بندی‌های لوستر براساس روش نصب آن‌ها است که بطورکلی مهم‌ترین و اصلی‌ترین آن‌ها عبارتند از:

لوستر سقفی

این نوع لوسترها برای خانه‌ها و فضاهایی مناسب هستند که ارتفاع سقف بسیار کوتاهی دارند. این نکته را در نظر داشته باشید که لوسترهای آویز را نمی‌توان در ارتفاع‌های کوتاه استفاده کرد. هنگام نصب لوستر سقفی سینی لوستر بطورکامل به سقف می‌چسبد و دیگر هیچ سیمی مشاهده نخواهد شد.

لوستر سقفی گرد با کریستال کاردی

لوستر دیواری

لوسترهای دیواری با هدف نورپردازی متمرکز بر روی یک نقطه از دیوار نصب می‌شوند. در حال حاضر از این نوع لوسترها در راهروها، راه‌پله‌ها و غیره به فراوانی استفاده می‌شود.

لوستر دیواری Flora

لوستر آویزی

این لوسترها یکی‌دیگر از انواع لوستر از لحاظ روش نصب هستند که در فضاهای با ارتفاع زیاد از سقف آویزان می‌شوند.

لیست و قیمت انواع لوسترهای سقفی ارزان

همانطور که گفتیم لوسترها انواع مختلف و بسیاری دارند که لوسترهای سقفی یکی از پرکاربردترین و آشناترین آن‌ها هستند. در ادامه لیست و قیمت انواع لوسترهای سقفی ارزان را بطورکامل بیان می‌کنیم.

آویز سه شعله سیلور

این نوع لوستر یکی از ارزان‌ترین لوستر سقفی‌های موجود در بازار است که به سادگی با هر نوع دکوراسیون هماهنگ و سازگار می‌شود. بطورکلی مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های آویز سه شعله سیلور عبارت است از:

  • قابلیت تنظیم ارتفاع تا ۷۰ سانتی‌متر
  • تولید و عرضه در رنگ‌های طلایی، مشکی و طوسی
  • قابل سفارش به شکل خطی و دایره‌ای
  • دارای بدنه مقاوم و بسیار محکم
  • و غیره

آویز سه شعله سیلور

لوستر تک‌ شعله

لوستر تک‌ شعله با ایجاد نور مناسب و متمرکز در فضاهای داخلی مختلف موجب روشن‌تر نشان‌دادن آن‌ها می‌شود. این لوسترها با ارتفاع و ابعاد کوچک خود برای استفاده در هر محیطی مناسب هستند. بطورکلی مهم‌ترین ویژگی‌های لوستر تک شعله عبارت است از:

  • دارای بدنه فلزی و محکم
  • مجهز به سری قابل تعویض
  • تولید و عرضه در رنگ‌های سفید و طوسی
  • و غیره

لوستر مدل بلوط تک شعله

لوستر شیپوری کوتاه

این نوع لوستر به همراه پایه گرد و خطی خود در بسیاری از فضاها مشاهده می‌شود. بطورکلی مهم‌ترین ویژگی‌های لوستر شیپوری کوتاه عبارت است از:

  • قابلیت تنظیم ارتفاع شاخه‌ها
  • دارای بدنه فلزی
  • تولید و عرضه در رنگ‌های سفید، مشکی، استیل و آنیک
  • و غیره

لوستر شیپوری کوتاه

لوستر کلاهی ۶ ضلعی

لوستر کلاهی ۶ ضلعی یکی‌دیگر از انواع لوستر سقفی است که با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خود در لیست انواع لوسترهای ارزان‌قیمت جای می‌گیرد. بطورکلی مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های لوستر کلاهی ۶ ضلعی عبارت است از:

  • دارای شکل سربسته
  • دارای قطر ۶۵ سانتی‌متر
  • تولید و عرضه در رنگ‌های سفید، مشکی و آنتیک
  • و غیره

لوستر کلاهی 6 ضلعی

آویز ستاره تک‌ شعله

آویز ستاره تک‌ شعله یکی از زیباترین و شیک‌ترین لوسترهای سقفی موجود در بازار است که در رنگ‌های مشکی، سفید، آنتیک و استیل ساخته می‌شود. این نوع آویز با متمرکزکردن نور می‌تواند روشنایی منحصربه‌فردی به فضای موردنظر ببخشد.

لوستر ستاره مفتولی

آویز سقفی ۳۰۲۴

هنگام لیست انواع لوسترهای سقفی ارزان نمی‌توان از آویز سقفی ۳۰۲۴ چشم پوشاند. این آویز با جنس محکم و رنگ کوره‌ای خود زیبایی منحصربه‌فردی به دکوراسیون‌های داخلی می‌بخشد. بطورکلی مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های آویز سقفی ۳۰۲۴ عبارت است از:

  • دارای قطر ۱۵ سانتی‌متر و طول ۲۴ سانتی‌متر
  • دارای جنس فلزی
  • دارای شاخه‌‌های با جهت بالا
  • و غیره

آویز سقفی 3024

لوستر تسمه‌ای استیل

لوستر تک شعله و سه شعله استیل مدل ۵۷۴ تسمه‌ای از دیگر انواع لوستر سقفی ارزان قیمت است که در رنگ‌های مشکی و سفید، آنتیک و استیل تولید و عرضه می‌شود. در حال حاضر از این لوستر در بالای جزیره آشپزخانه به فراوانی استفاده می‌شود. همانطور که از نام این نوع لوستر مشخص است بدنه استیلی دارد.

لوستر تسمه‌ای استیل

لوستر شیپوری تک بزرگ

لوستر شیپوری تک بزرگ با رنگ‌های متنوع و جذاب خود یکی از آشناترین انواع لوستر سقفی ارزان قیمت است. لازم به ذکر است که این نوع شیپور دارای قطر ۳۱ سانتی‌متری است.

لوستر شیپوری تک بزرگ

آویز سه‌شعله حباب‌دار عسلی

این نوع لوستر با سرپیچ برنجی با سه شاخه و پایه خطی خود از دیگر لوسترهای سقفی ارزان قیمت است که شما می‌توانید در هر رنگی آن را از وبسایت ما سفارش دهید.

آویز سه شعله حباب دار عسلی

چراغ آویز مدل شیپوری آنتیک

هنگام لیست و قیمت انواع لوسترهای سقفی ارزان نمی‌توان چراغ آویز مدل شیپوری آنتیک را در نظر نگرفت. این نوع لوستر به کمک لامپ‌های کوچک و لامپ‌های بزرگ ساخته می‌شود و بطورمعمول در آشپزخانه، رستوران و کافی شاپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چراغ آویز مدل شیپوری آنتیک

چراغ مدل شیپوری سه شعله

این نوع لوستر با متمرکز کردن نور برای سالن‌های آرایش و باشگاه‌های بیلیارد بسیار مناسب و کاربردی است. در حال حاضر شما می‌توانید این نوع لوستر سقفی ارزان قیمت را در رنگ‌های سفید، مشکی و آنتیک سفارش دهید.

چراغ مدل شیپوری سه شعله

چراغ آویز مدل مثلث لوزی

این نوع لوستر در تعداد شاخه‌های یک و سه عددی قابل سفارش است. چراغ آویز مدل مثلث لوزی قیمت کم و مقرون به صرفه‌ای دارد و با هر نوع دکوراسیون سازگار است.

چراغ آویز مدل مثلث

لوستر مخروطی بزرگ

لوستر مخروطی بزرگ یکی‌دیگر از لوسترهای سقفی ارزان قیمت است که شما می‌توانید آن را در رنگ‌های سفید، مشکی و آنتیک سفارش دهید. این نوع لوستر دوام و مقاومت نسبتاً بالایی دارد و به سادگی آسیب نمی‌بیند.

لوستر مخروطی بزرگ

جمع‌بندی

در مطالب فوق به معرفی و بررسی لیست و قیمت انواع لوستر سقفی ارزان قیمت پرداختیم. همانطور که گفتیم لوستر نوعی وسیله جهت نگه‌داشتن تعدادی لامپ است که می‌توان آن را به شکل ثابت بر روی سقف یا دیوار نصب کرد. لوسترها در اندازه‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند و سایز آن‌ها برحسب ابعاد مکان موردنظر تعیین می‌شود. در حال حاضر لوسترها در انواع مختلف و بسیاری تولید و عرضه می‌شوند که شما با در نظر داشتن فضا و دکوراسیون موردنظر خود می‌توانید مناسب‌ترین و بهترین آن‌ها را خریداری نمایید. همانطور که گفتیم لوسترهای تولیدی با توجه به جنس و اندازه قیمت‌های مختلف دارند. از ارزان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین لوسترهای سقفی می‌توان به آویز سه شعله سیلور، لوستر تک شعله، لوستر شیپوری کوتاه، آویز ستاره تک‌ شعله و غیره اشاره کرد. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت خانه شما انواع لوسترهای سقفی ارزان قیمت را مشاهده و سپس خرید خود را انجام دهید. البته شما می‌توانید پیش از خرید با کارشناسان مربوطه مشورت تا به این ترتیب بهترین محصول را خریداری کنید.

نظر خود را بنویسید

whatsapp