آویز تک شعله فلزی رنگ طلایی

آویز سقفی 3024

لوستر فلزی دارای سه رنگ مشکی و طلایی و طوسی می باشد قطر آن 15 سانتیمتر و طول آن 24 سانتیمتر می باشد. جنس آن فلزی و رنگ کوره ای برای آن استفاده شده است. جهت شاخه های این لوستر رو به بالا می باشد.
______
مشخصات فنی :
جنس : فلزی با رنگ کوره ای
تعداد سرپیچ : 1 تا 3 عدد

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 3024
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۷۰۰,۰۰۰ تومان

آویز سقفی 3024

محصول آویز سقفی 3024 یک آویز سقفی با قطر ۱۵ سانتی‌متر و طول ۲۴ سانتی‌متر است که در رنگ  طلایی عرضه می‌شود. جنس این آویز از فلز بوده و رنگ کوره‌ای برای آن استفاده شده است. این آویز سقفی، جهت شاخه‌هایش رو به بالا قرار می‌گیرد و به همین دلیل نوردهی مناسبی دارد. برای خرید این محصول می‌توانید به دسته بندی آباژور و لوستر در فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه نمایید‌.

ویژگی های آویز سقفی 3024

مشخصات فنی آویز سقفی 3024 شامل جنس فلزی با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک بسیار با کیفیت، تعداد سرپیچ ۱ یا ۳ عدد، نوع سرپیچ E27 و مناسب برای اتاق خواب، راهروها، آشپزخانه و پذیرایی می‌باشد. شما می‌توانید این محصول را به‌راحتی با سایر اجزای دکوراسیون خود ست کنید. باتوجه به اینکه این محصول در رنگ طلایی تولید می‌شود، این رنگ می‌تواند با اغلب رنگ‌ها و سبکهای دکوراسیون همخوانی داشته باشد. ضمن اینکه تعداد شاخه‌های این آویز را هم  می‌توانید بنا به اندازه محیطی که قصد استفاده این آویز را در آنجا دارید انتخاب فرمایید.

آویز سقفی 3024

کاربرد آویز سقفی 3024

آویز سقفی 3024 با طراحی زیبا و جذاب، به عنوان یکی از وسایل دکوراسیون داخلی منزل، می‌تواند در اتاق خواب، راهروها، آشپزخانه و پذیرایی استفاده شود. معمولاً این نوع آویز سقفی در محیط‌هایی با دکوراسیون مدرن، مینیمال یا صنعتی کاربرد دارد.

با توجه به اینکه آویز سقفی 3024 با قطر ۱۵ سانتی‌متر و طول ۲۴ سانتی‌متر، از اندازه مناسبی برخوردار است، می‌تواند به صورت تکی یا چندتایی نصب شود تا به فضای داخلی منزل شما جلوه ای خاص ببخشد.

از دیگر کاربردهای آویز سقفی 3024 می‌توان به استفاده در هتل‌ها، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و فضاهای تجاری دیگر نیز اشاره کرد. به طور کلی، آویز سقفی 3024 با طراحی منحصر به فرد و جذاب، می‌تواند به دکوراسیون داخلی هر فضایی که جلوه‌ای خاص ببخشد.

آویز سقفی 3024 برای چه سبک دکوراسیونی مناسب است؟

با توجه به اینکه آویز سقفی 3024 دارای طرح ساده و شفاف است، در سبک دکوراسیون مدرن و صنعتی، این مدل بسیار مناسب است. در این سبک‌ها، عموما از رنگ‌های ساده و پایه‌ای مانند سفید، خاکستری، طلایی، نقره‌ای و مشکی استفاده می‌شود که با طرح آویز سقفی 3024 همخوانی دارند.

همچنین در سبک دکوراسیون کلاسیک، آویز سقفی 3024 نیز قابل استفاده است، اما باید به دلیل طرح ساده آن، با لوازم دیگر دکوراسیون کلاسیک ترکیب شود تا جلوه‌ای شیک و ساده به همراه داشته باشد.

در سبک دکوراسیون سنتی نیز، از آویز سقفی 3024 می‌توان استفاده کرد، چون در این سبک باید از رنگ‌های طبیعی و چوبی، مانند رنگ قهوه‌ای، استفاده کرد رنگ طلایی این محصول می‌تواند با محیط سنتی اطراف سازگار باشد.

به طور کلی، آویز سقفی 3024 به دلیل طرح ساده و شفافی که دارد، می‌تواند با انواع سبک‌های دکوراسیونی سازگار باشد، اما در نهایت انتخاب لوستر و آویز به عوامل دیگری همچون سایز اتاق و سلیقه شما نیز وابسته است.

آویز سقفی 3024

مشخصات

جنس
فلزی با رنگ کوره ای
رنگ
مشکی، طلایی و طوسی
تعداد سرپیچ
1 یا 3 عدد
نوع سرپیچ
E27
مناسب برای
اتاق خواب، راهرو ها، آشپزخانه ، پذیرایی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp