لوستر آشپزخانه طرح کلاهی

لوستر کلاهی 6 ضلعی Chandelier

لوستر کلاهی تک بزرگ، شش ضلعی بصورت سربسته می‌باشد. قطر این لوستر 33 سانتیمتر است. و در رنگ های سفید و مشکی و آنتیک قابل ارائه می‌باشد.
______
مشخصات فنی :
قطر : 65 سانتیمتر
کیفیت رنگ : پوشش رنگ درجه یک
نوع سرپیچ لامپ : سرپیچ لامپ معمولی استاندارد

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: S65
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۲۱۰,۰۰۰ تومان

لوستر کلاهی 6 ضلعی

لوستر کلاهی 6 ضلعی انتخاب ایده آل برای محیط های کوچک با متراژ کم است، این طراحی فوق العاده در آشپزخانه، اتاق خواب، کتابخانه و غیره طراحی بسیار زیبا را ایجاد می کند. شکل ظاهری و طراحی بی نظیر این کالا سبب شده تا به عنوان یک کالای لوکس از آن نام برد، همچنین به دلیل طراحی در دو رنگ سفید و مشکی به سادگی می توان آن را با دیگر اقلام محیط ست کرد.

طراحی فوق العاده این کالا به سادگی توجه افراد را به خود جلب نمود و همین استقبال افراد سبب شد تا برند های زیادی در زمینه تولید آن فعالیت خود را آغاز کنند، اگر به دنبال خرید یک کالای شیک برای دیزاین فضای خانگی هستید پیشنهاد می کنید با مراجعه به فروشگاه خانه شما مدل های جدید را مشاهده نمایید.

بررسی ویژگی های لوستر کلاهی 6 ضلعی

امروزه طراحی داخلی محیط های کوچک با چالش های زیادی همراه است چرا که افراد باید معیار ها و استاندارد های خاصی را در نظر بگیرند، در واقع افراد بادی در نظر داشته باشند که در عین بکارگیری علایق خود بتوانند از هارمونی رنگ ها به بهترین شکل ممکن نیز استفاده نمایند.

طراحان و دکوراتورهای حرفه ای با بکارگیری جدیدترین متریال موجود در بازار سعی دارند بهترین محصول را با استاندارد های خاص طراحی کنند. لوستر کلاهی 6 ضلعی نمونه متفاوت از جدید ترین لوستر های بازار است که با داشتن ظاهر متفاوت توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب نماید.

لوستر آویز طرح کلاهی

این لوستر شش ضلعی با ابعاد 33*30  سانتیمتر طراحی شده و به دلیل داشتن دهانه گشاد دامنه گسترده تری از محیط را روشن می کند. در واقع حالت 6 ضلعی آن کمک می کند تا نور با قدرت بیشتری به بیرون هدایت شود. کلاهک بزرگ با طراحی 6 ضلعی و ساده به شما کمک می کند تا بتوانید از این کالا در دکوراسیون های مدرن استفاده نمایید، در واقع سادگی این کالا به شما کمک می کند تا بتوانید این محصول را در بخش های مختلف خانه و محیط های کاری استفاده نمایید.

این محصول شیک یک انتخاب ایده آل برای محیط های کاری مانند رستوران، کافی شاپ و ... است که فضای جذاب و مدرن را فراهم می کند. از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به کیفیت عالی متریال و قیمت مناسب آن اشاره کرد که در میزان ماندگاری آن برای مدت طولانی نقش عمده ای دارد.

خرید لوستر کلاهی 6 ضلعی

با توجه به ویژگی های عنوان شده خرید لوستر کلاهی 6 ضلعی برای محیط های متفاوت مثل راهرو، فضاهای خالی، سالن های پذیرایی و ... انتخاب منحصر به فرد به شمار می آید. البته توجه داشته باشید که برند های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که هر یک با محصولاتی با کیفیت و قیمت متفاوت به بازار عرضه می کنند.

برای آشنایی با مدل های جذاب و متفاوت از انواع لوستر های کلاسیک و مدرن با قیمت مناسب می توانید به سایت خانه شما مراجعه نمایید. در این مجموعه می توانید تمام وسایل مورد نیاز خود را پیش از خرید از نظر مشخصات، ویژگی های و قیمت بررسی نمایید.

مشخصات

قطر
65 سانتیمتر
مناسب برای
فضاهای بیرونی , اتاق خواب , آشپزخانه , هال و پذیرایی , فضاهای داخلی , راهرو
رنگ
سفید، مشکی و آنتیک
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp