لوستر مدرن مربع

لوستر مدرن اس ام دی مربع light

لوستر مدرن مربع سایز60 در 30 سانتیمتر قدرت نور دهی عالی به همراه 12 ماه گارانتی
______
مشخصات فنی:
ابعاد : 50 در 30 سانتی متر
رنگ بدنه : نقره ای
جنس بدنه : آلومینیوم
نور : سه حالته
گارانتی : 12 ماه

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: مربع نامتقارن
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۷۳۳,۰۰۰ تومان

لوستر مدرن اس ام دی مربع

لوستر مدرن اس ام دی مربع طرح دار بسیار جذاب با طراحی منحصر به فرد مناسب برای تمامی فضاهای منزل از جمله اتاق خواب، آشپزخانه، راهرو، پذیرایی و غیره در ابعاد 60 در 30 سانتی متر با قطر 5 سانتی متر  قابل سفارش در رنگ نقره ای و دارای نور سه حالته می باشد.

لوستر مربع اس ام دی

این لوستر نیز همانند سایر لوسترهای اس ام دی موجود در فروشگاه قابلیت تنظیم ارتفاع را دارا می باشد که شما با توجه به سیم های متصل به لامپ و با آزاد کردن ضامن و کشیدن یا هل دادن سیم می توانید ارتفاع آن را تغییر دهید.

تنظیم ارتفاع لوستر اس ام دی

نور این لوستر قابل تنظیم به حالت های مهتابی و خورشیدی و ترکیب این دو می باشد که با ریموت و یا با دکمه پریز بعد از هربار روشن کردن با یک حالت مختلف روشن می شود.

طول این لوسترها بسیار بالا بوده و دارای گارانتی 12 ماهه می باشند که همین امر یک نکته مثبت برای خرید این محصول پرطرفدار می باشد.

ارسال محصولات خانه شما پس از خرید در تهران بصورت پیکف درب منزل شما تحویل داده می شود و در شهرستان ها بصورت پس کرایه می باشد.

مشخصات

عرض
5 سانتیمتر
ارتفاع
تا 70 سانتیمتر
جنس بدنه
آلومینیوم
سایر توضیحات
با قابلیت تعویض LED و تنظیم ارتفاع
مناسب برای
فضاهای داخلی , اتاق خواب , آشپزخانه , هال و پذیرایی , راهرو , اتاق کودک
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp