کتابخانه چوبی لوکس

کتابخانه چوبی لوکس Library

کتابخانه چوبی لوکس با ارتفاع 135 سانتی‌متر در عرض 100 سانتی‌متر و عمق 24 سانتی‌متر. جنس روکش لترون یا ملامینه با نوار PVC
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه درجه یک و ام دی اف
ابعاد: 135*100*24 سانتی متر

  • سفید برفیسفید برفی
  • ونگه (قهوه ای سوخته)ونگه (قهوه ای سوخته)
  • بیاضبیاض
  • لیون روشنلیون روشن
  • والیسوالیس
  • آنتیک طلاییآنتیک طلایی
  • بیاضبیاض
  • والیسوالیس
  • آنتیک طلاییآنتیک طلایی
  • لیون روشنلیون روشن
  • سفید برفیسفید برفی
  • ونگهونگه

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: KSBLN
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۳,۲۸۰,۰۰۰ تومان ۱%
قیمت: ۳,۲۴۲,۰۰۰ تومان

راهنمای خرید کتابخانه چوبی لوکس

کتابخانه چوبی لوکس یکی از متفاوت ترین وسایلی است که به واسطه داشتن ظاهر بسیار شیک و خاص قابل استفاده در محیط های خانگی و کاری است. طراحی بی نظیر و مدل بسیار ساده اما جذاب این کتاب خانه به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از آن در بخش هی مختلف استفاده کنید.

اتاق خواب، سالن پذیرایی، اتاق نشیمن در منزل و اتاق کار، راهرو و غیره از مهم ترین بخش هایی است که به شما امکان قرار دادن این کتابخانه را می دهد. مدل های متفاوت در رنگ بندی های شکیل از این محصول در فروشگاه خانه شما موجود است که با مراجعه به آن می توانید بهترین رنگ را متناسب با سبک دکوراسیون داخلی انتخاب نمایید.

کتابخانه چوبی لوکس

ویژگی های کتابخانه چوبی لوکس

امروزه استفاده از کتابخانه های بزرگ و جاگیری طرفدار زیادی ندارد و انواع ویترین و بوفه نیز دمده شده اند. در واقع فضای محدود خانه های آپارتمانی یا محیط های کاری کوچک اجازه مانور دادن زیاد را نمی دهد به همین دلیل می بایست از وسایلی استفاده کرد که در عین کم جا بودن، کاربردی و مفید باشند.

کتابخانه چوبی لوکس یکی از کاربردی ترین وسایلی است که می توانید از آن در بخش های مختلف خانه و محل کار استفاده کنید. این کتابخانه مجموعه ای از قفسه هایی با ابعاد مختلف است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید علاوه بر کتاب، از انواع دکوری ها، گلدان های طبیعی و مصنوعی، قاب عکس و غیره استفاده نمایید.

برای تولید این محصول از نئوپان با روکش ملامینه یا لترون با نوار PVC استفاده شده که مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد. حالت براق و درخشنده ملامینه این محصول جذابیت خاصی به دکوراسیون می دهد و با انعکاس نور در روز درخشندگی الماس گونه ای از خود به نمایش می گذارد.

کتابخانه چوبی لوکس در ابعاد 135* 100 سانتی متر تولید می شود و عمق هر قفسه آن 24 سانتی متر است که می توانید در آن انواع وسایل را جای دهید. این محصول خاص و متفاوت در 8 رنگ متنوع تولید می شود که می توانید بنا بر هارمونی رنگی دکوراسیون مورد نظر خود، رنگ دلخواه را سفارش دهید.

کتابخانه خونگی لوکس

خرید کتابخانه چوبی لوکس

کتابخانه چوبی لوکس نمونه منحصر به فرد از تجهیزات خانگی و کاری است که با داشتن قابلیت های متفاوت به شما این امکان را می دهد تا بتوانید علاوه بر کتاب، از اکسسوری های شیک و جذاب در دیزاین خود استفاده نمایید. در واقع داشتن فضای مختلف در ابعاد متنوع سبب شده تا بتوان انواع دکوری های مختلف را در آن جای داد. اگر به دنبال مدل خاصی از این محصول با رنگ دلخواه خود هستید پیشنهاد می کنیم به فروشگاه خانه شما مراجعه کنید و از مزیت تنوع رنگی بالای این محصول بهره مند شوید.

 

مشخصات

ارتفاع
135 سانتی‌متر
عرض
100 سانتی‌متر
عمق
24 سانتی متر
جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون
عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه
روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر های موجود
کتابخانه
در
سلام وقت بخیر ببخشید چطور میتونم رنگ سفید این کارو سفارش بدم درضمن امکان این هست که طبقاتش رو بشه از هم جدا کرد؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

رنگ خارجی کتابخانه رو سفید و بخش تزیینی داخلی هم سفید انتخاب نمایید تا تماما سفید باشد -  طبقات این مدل تماما متصل به بدنه هست .

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp