کتابخانه چوبی مدرن

کتابخانه چوبی مدرن Library

کتابخانه چوبی مدرن با ارتفاع 180 سانتی‌متر در عرض 100 سانتی‌متر و عمق 24 سانتی‌متر. جنس روکش لترون یا ملامینه با نوار PVC
______
مشخصات فنی:
ابعاد : 180*100*24 سانتی متر
رنگبندی : دارای رنگبندی متنوع
جنس بدنه : لترون یا ملامینه با نوار PVC

  • لیون روشنلیون روشن
  • سفید برفیسفید برفی
  • ونگه (قهوه ای سوخته)ونگه (قهوه ای سوخته)
  • بیاضبیاض
  • والیسوالیس
  • آنتیک طلاییآنتیک طلایی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: D500
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۷۳۲,۰۰۰ تومان

کتابخانه چوبی مدرن

همه ما بی شک خواندن داستان و رمان و برخی از موضوعات علمی را دوست داریم اما برای مطالعه اینگونه موارد اقدام به خرید کتاب نمی کنیم! آیا میدانید چرا؟ دلیل اصلی این کار عدم وجود مکان و جای مناسب برای طبقه بندی کتاب ها در خانه است. از همین رو بیشتر افراد علاقه مند به مطالعه، اقدام به دانلود و خواندن فایل کتاب ها در موبایل و تبلت ها میکنند.

برای مقابله با چنین موضوعی، افراد باید اقدام به خرید یک کتابخانه ای نمایند که علاوه بر داشتن فضای مناسب برای سازماندهی کتاب ها با دکوراسیون موجود نیز همخوانی داشته و محیط را ارتقا دهد. همچنین با توجه به آپارتمانی شدن زندگی های امروزی، اشغال فضای کم نیز حائز اهمیت می باشد.

معرفی کتابخانه چوبی مدرن

حال شاید با توصیفات فوق سوال شما این باشد که چه نوع کتابخانه ای همه این ویژگی ها را یکجا دارد؟ در پاسخ باید بگوییم: "کتابخانه چوبی مدرن".

کتابخانه چوبی مدرن

این کتابخانه دارای ویژگی های بسیاری است که به برخی از مهم ترین آنها در ادامه اشاره کرده ایم. این ویژگی ها عبارت اند از:

پیچیدگی و ظرافت

در شروع باید بگوییم کتابخانه چوبی مدرن مظهر پیچیدگی و ظرافت است. این کتابخانه با عناصر طراحی براق و جذابیتی همیشگی، زیبایی شناسی کلی هر فضای زندگی را به طور یکپارچه ارتقا می دهد.همچنین استفاده از چوب باکیفیت نه تنها حس گرما را به ارمغان می آورد بلکه به زیبایی طبیعی محیط نیز می افزاید.

یک فضای ذخیره سازی عالی

علاوه بر این، کتابخانه مدرن و در عین حال چوبی گزینه‌های ذخیره‌سازی فراوانی را ارائه داده و به افراد امکان می‌دهد کتاب‌ها، مجلات و مواد مطالعه خود را به طور مؤثر سازماندهی کنند. شما کاربران عزیز میتوانید با قفسه ها، محفظه ها و کشوهای مختلف این محصول به راحتی وسایل خود را مرتب کنید.

کتابخانه چوبی مدرن، تطبیق پذیر

این کتابخانه به راحتی میتواند در هر نوع دکوراسیون داخلی ادغام شود. به عبارت دیگر تطبیق پذیری این محصول آن را به یک انتخاب کاربردی برای استفاده در هر فضایی تبدیل میکند.

ابعاد و جنس

کتابخانه چوبی مدرن در سایت خانه شما در ارتفاع 180 سانتی‌متر در عرض 100 سانتی‌متر و عمق 24 سانتی‌متر قابل مشاهده و خریداری است. همچنین جنس پایه این کتابخانه همانگونه که از نامش پیداست از چوب بوده و روکش آن از جنس ملامینه با نوار PVC یا لترون می باشد. شایان ذکر است که روکش ملامینه،سطحی براق همراه با درخشندگی و انعکاس نور را به کتابخانه بخشیده و ضخامت و استحکام مناسب آن، نظر اغلب افراد را به خود جلب می‌کند.

کتابخانه چوبی مدرن

خرید کتابخانه چوبی مدرن

شما عزیزان میتوانید این نوع کتابخانه را از سایت خانه شما سفارش داده و در درب منزلتان تحویل بگیرید. همچنین این محصول در چهار رنگ متفاوت عرضه شده است که امکان سفارشی سازی را فراهم میکند.

مشخصات

ارتفاع
180 سانتی‌متر
عرض
100 سانتی‌متر
عمق
24 سانتی متر
جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون
عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه
روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر های موجود
NoTitle
در
سلام وقت بخیر
قیمت کتابخونه عالی هستش مخصوصا وقتی تخفیف هم بهش بخوره
من دو تا برای دفترم خریدم
1موافق 0مخالف
کتابخانه
در
واقعا بهتر از این نمیشد خیلی خوشگله طرحش رنگ سفیدش هم که دیگه خیلی شیکه من خیلی راضیم خیلی بهتر از اون چیزی بود که انتظارشو داشتم مرسی
1موافق 0مخالف
تحویل
در
زمان تحویل چند روزه هست
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

برای  تهران نهایت 5 روز شهرستان 7 روز کاری

1موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp