مدل کتابخانه چوبی ایستاده

کتابخانه چوبی ایستاده Library

کتابخانه چوبی ایستاده با ارتفاع 135 سانتی‌متر در عرض 45 سانتی‌متر و عمق 24 سانتی‌متر. جنس روکش لترون یا ملامینه با نوار PVC.
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 135* 45 * 24 سانتی متر
سایر : سلامت فیزیکی و اصالت کالا

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: KMHTB
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۰۳۲,۰۰۰ تومان

کتابخانه چوبی ایستاده

اکر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به دلیل علاقه فراوان کتاب های بسیاری دارید و به دنبال جاکتابی مناسب و جادار هستید که کتاب های خود را درون آن قرار دهید ما به شما کتابخانه چوبی ایستاده که در فروشگاه اینترنتی خانه شما به فروش می رسد را پیشنهاد می کنیم، این محصول در عین زیبایی بسیاری که دارد می تواند به بهترین شکل از کتاب های شما محافظت کتد و با توجه به ظاهر منحصر به فردی که دارد می تواند نمایی زیبا را برای محیط شما به ارمغان بیاورد.

کتابخانه چوبی ایستاده از جمله محصولات زیبا و کاربردی است که برای آن قفسه هایی با ابعاد مناسب طراحی شده است و به شما این امکان را می دهد که کتاب، مجله و دیگر متعلقات خود را درون آن قرار دهید بدون که نگرانی بابت خراب شدن آن ها داشته باشید.

با توجه به متریال های باکیفیت و درجه یکی که در روند تولید کتابخانه چوبی ایستاده به کار رفته  بهتر است که بدانید این محصول دوام، استحکام و ماندگاری بالایی دارد از این رو بهترین انتخاب برای افراد بزرگسال و کودکان است چرا که در عین مقاومت و استحکام بالا طراحی ساده ای دارد که سبب شده است که با دکوراسیون شما هماهنگی بالایی داشته باشید.

کتابخانه چوبی ایستاده

این محصول زیبا با ابعاد مناسبی که دارد فضای کمی را از محیط شما اشغال می کند از این رو بهترین انتخاب برای محیط هایی است که با محدودیت در فضا مواجه هستند.

برای این محصول از چوب لترون با روکش ملامینه استفاده شده است که مانع از ایجاد خط و خش بر روی بدنه آن می شود و برای آن که کیفیت کار به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند برای لبه های آن از نوار پی وی سی استفاده شده است.

کتابخانه چوبی ایستاده که در وبسایت خانه شما به فروش می رسد رنگ بندی مختلفی دارد و شما می توانید با توجه به نیاز و دکوراسیون محیط خود این محصول را در رنگ مورد نظر سفارش دهید.

در روند تولید کتابخانه چوبی ایستاده از منگنه، میخ و پیچ کاری استفاده نشده است و شما می توانید با مراجعه یه دفترچه آن نحوه اتصال قطعات به همدیگر را مشاهده کنید.

مشخصات فنی

  • ابعاد کتابخانه چوبی ایستاده 135*45*24
  • جنس آن از لترون با روکش ملامینه درجه یک
  • برای لبه های آن از نوارهای پی وی سی استفاده شده است که از بروز خوردگی و آسیب جلوگیری کند.

در فروشگاه اینترنتی خانه شما علاوه بر کتابخانه چوبی ایستاده، مدل های دیگری از جاکتابی وجود دارد که شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه ای که برای این تجهیزات در نظر گرفته اید خرید خود را انجام دهید.

مشخصات

ارتفاع
135 سانتی‌متر
عرض
45 سانتی‌متر
عمق
24 سانتی متر
جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر های موجود
NoTitle
در
چقدر این کتابخانه قشنگ بود
دست شما درد نکنه خیلی ذوق دارم که زودتر به دستم برسه
سپاس از سایت خانه شما
0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp