کتابخانه کنج دیواری

کتابخانه کنج دیواری Library

کتابخانه کنج دیواری با ارتفاع 180 سانتی‌متر در عرض 35 سانتی‌متر و عمق 35 سانتی‌متر. جنس روکش لترون یا ملامینه با نوار PVC.
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 180*35*35 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: KSLM2
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان ۲۸%
۳,۴۷۳,۰۰۰ تومان

کتابخانه کنج دیواری

کتابخانه کنج دیواری نمونه منحصر به فرد از ویترین هایی است که برای نگهداری کتاب و دیگر اقلام دکوری مورد استفاده قرار میگیرد. یک محصول فوق العاده کاربردی و جذاب که به واسه داشتن طراحی بسیار شیک یک انتخاب ایده آل برای دکوراسیون های مدرن و خاص استفاده می شود. یک انتخاب بی نظیر و جذاب برای افرادی که فضای زیادی برای دیزاین محیط کاری یا مسکونی ندارند.

جذابیت فوق العاده این کتاب به راحتی توجه افراد را به خود جلب نمود و همین امر سبب شد تا تولید کنندگان نمونه های متنوع از آن را تولید کنند، برای دیدن جدید ترین مدل های کتابخانه کنج دیواری در رنگبندی متفاوت پیشنهاد میکنیم به فروشگاه خانه شما مراجعه نمایید.

کتابخانه کنج دیوار

بررسی ویژگی های کتابخانه کنج دیواری

امروزه فضای خانه و محیط کار به قدری کم و  محدود است که افراد نمی توانند بر اساس سلیقه خود آن جا طراحی و دیزاین کنند، پس می بایست به دنبال وسایلی برای اجرای بهترین دیزاین باشند. کتابخانه کنج دیواری نمونه منحصر به فرد از این وسایل شکیل و جذاب هستند که در عین زیبایی ظاهری و طراحی های متفاوت؛ فضای محدودی از محیط را به خود اختصاص می دهد.

همانطور که میدانید گوشه های محیط فضایی برای مانور دادن ندارند، در مقابل نمی توان استفاده زیادی از آن جا داشت و همین امر سبب شده که به عنوان فضای پرت از آن ها یاد شود. کتابخانه کنج دیواری یکی از وسایلی است که با قرار گرفتن در گوشه محیط نمای خاصی به آن می دهد.

در طراحی این محصول از ملامینه یا لترون با توار پی وی سی استفاده شده که درخشندگی فوق العاده ای را برای محصول به همراه دارد. این روکش براق و زیبا ضد ضربه و خط و خش است و از تا حد زیادی گرد و غبار و آلودگی را به خود نمی گیرد. ضخامت مناسب این متریال وزن ایده آلی به کتابخانه کنج دیواری می دهد و به این ترتیب جابجایی آن برای افراد بسیار ساده خواهد بود.

کتابخانه کنج دیواری در ابعاد 165 * 35 سانتی متر تولید شده و به راحتی در کنج دیوار چفت می شود، عمق 35 سانتی متر که برای این وسیله در نظر گرفته اند به شما این امکان را می دهد تا بتوانید علاوه بر کتاب های قطور، دیگر وسایل دکوری مانند انواع مجسمه، قاب عکس، گلدان و غیره را در آن جای دهید.

جنس نئوپان و ام دی اف این محصول به واسطه نوار های پی وی سی مقاوم سازی می شوند از این رو در زمان برخورد نیاز نیست نگران لب پر شدن آن باشید. کتابخانه کنج دیواری در رنگ بندی های متنوع تولید می شود و شما می توانید بر اساس هارمونی رنگی دکوراسیون خود نمونه منحصر بفرد آن را خریداری نمایید.

کتابخانه سقید کنج دیوار

خرید کتابخانه کنج دیواری

استقبال بی نظیر از کتابخانه کنج دیواری تولید کننده را وادار به تولید نمونه های متفاوت در رنگ بندی های متنوع کرده که شما می توانید با مراجعه به فروشگاه خانه شما این محصولات را با قیمت مناسب خریداری کنید.

مشخصات

ارتفاع
180 سانتی‌متر
عرض
35 سانتی‌متر
عمق
35 سانتی‌متر
جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون
- عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه
- روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر های موجود
NoTitle
در
بالاخره عرضش ۶۰ سانتی متره یا ۳۵ سانتی متر😐؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

عرض کار 35 سانتیمتر هست

0موافق 0مخالف
خیلی خوب بود
در
خرید به موقع تحویل شد و کیفیت خیلی خوبی داشت
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سپاس از شما دوست عزیز بابت خرید از سایت خانه شما

0موافق 0مخالف
مقاومت طبقات
در
سلام وقت بخیر این کتابخانه ای که برای کنج دیوار نصب میشه مقاومت طبقات چقدره؟ یعنی تا چقدر وزن رو تحمل میکنه؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام مقاومت لازم برای قرار دادن کتاب و لوازم دکوری رو دارند هر قسمت حدود 10 کیلوگرم

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp