کتابخانه خانگی دکوری

کتابخانه خانگی دکوری Library

کتابخانه خانگی دکوری با ارتفاع 180 سانتی‌متر در عرض 90 سانتی‌متر و عمق 24 سانتی‌متر.
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 180 *90 * 24 سانتی متر

  • سفید برفیسفید برفی
  • ونگه (قهوه ای سوخته)ونگه (قهوه ای سوخته)
  • بیاضبیاض
  • لیون روشنلیون روشن
  • والیسوالیس
  • آنتیک طلاییآنتیک طلایی
  • بیاضبیاض
  • رنگ والیسرنگ والیس
  • آنتیک طلاییآنتیک طلایی
  • لیون روشنلیون روشن
  • سفید برفیسفید برفی
  • ونگهونگه

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: KMPZIT
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۳۹۴,۰۰۰ تومان

کتابخانه خانگی دکوری

کتابخانه خانگی دکوری محصولی است که در ادامه قصد معرفی آن را داریم. شاید با گفتن کتابخانه به یاد کتابخانه های بزرگ و جا گیری بیافتید که در زمان گذاشته استفاده از آنها بسیار رایج بود. چون در گذشته خانه ها بسیار بزرگ بود و از این رو استفاده از اینگونه محصولات نیز بلا مانع میشد؛ اما حال با کوچک و پارتمانی شدن محیط های زندگی و همچنین مدرن شدن دکوراسیون ها همه افراد به دنبال استفاده از کتابخانه های هستند که علاوه بر کاربردی بودن به محیط زیبایی نیز ببخشد.

کتابخانه خانگی دکوری همانگونه که از اسمش پیداست و در تصویر نیز مشاهده میکنید هم برای محیط های مجلل و هم برای محیط های کوچ بسیار مناسب می باشد. اگر دوست داری این قطعه دکوری و در عین حال کاربردی را به دکوراسیون منزل خود اضافه کنید، خرید این کتابخانه گزینه مناسبی است.

کتابخانه دکوری شیک

ویژگی های کتابخانه خانگی دکوری

برای آشنایی شما کاربران عزیز با این محصول فوق العاده جذاب تصمیم گرفته ایم برخی از ویژگی های آن را بر شماریم که عبارت اند:

ابعاد استاندارد

ابعاد کتابخانه دکوری خانگی بسیاراستاندارد بوده و به همین دلیل به راحتی میتواند در هر فضای قرار بگیرد. طول، عرض و عمق این کتابخانه به ترتیبعبارت است از: 90،180 و 24 سانتی متر.

جنس عالی کتابخانه خانگی دکوری

جنس عالی یک محصول مساوی است با کیفیت و تضمین طول عمر بالای آن. جنس پایه این محصول جذاب از چوب است که با روکش لترون یا ملامینه با نوار PVC در سایت خانه شما موجود می باشد.

لازم به ذکر است که لترون همان نئوپان روکش شده با ملامینه است. سطح روکش ملامینه بسیار براق و ملامینه است و این ویژگی همراه با درخشندگی، انعکاس نور، ضخامت مناسب و همچنین استحکام و دوام بیشتر، نظر اغلب افراد را به خود جلب می‌کند.

نوار PVC نیز از پلاستیک مقاوم و مواد بسیار مستحکم در ضخامت یک و دو میلیمتری در عرض‌های مختلف تهیه می‌شود. این نوار به دلیل استحکام و مقاوم سازی صفحات در لبه ام دی اف و نئوپان استفاده می شود. گفتنی است نوارهای PVC رنگ های مختلفی دارند که بنا به سلیقه شما عزیزان میتوان آن ها را به کار برد و این یعنی یک قابلیت سفارشی سازی و جذاب!

رنگ بندی مناسب

داشتن طیف رنگی جذاب و متفاوت از دیگر ویژگی های کتابخانه خانگی دکوری است. این رنگ بندی باعث میشود محصول به راحتی به هر نوع ترکیب رنگی در دکوراسیون خانه منطبق شود.

خرید

انواع کتابخانه‌های خانگی را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در سایت خانه شما موجود هستند و شما عزیزان میتوانید  متناسب با مبلمان و دکوراسیون منزل خود  مدل های مختلفی از آنان را انتخاب کرده  و سفارش دهید. سفارشات شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن  در درب منزل به شما تحویل داده می شوند.

مشخصات

ارتفاع
180 سانتی‌متر
عرض
90 سانتی‌متر
عمق
24 سانتی متر
جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر های موجود
NoTitle
در
چقدر کتابخونه ارسالی قشنگ و بی نظیر بود ممنونم از سایت خانه شما بخاطر اجناس با کیفیتی که داخل سایت میذاره
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام وقت بخیر ممنون از اینکه فروشگاه اینترنتی خانه شما را برای خرید انتخاب کردید و امیدواریم از خرید  کتابخانه خانگی دکوری رضایت کامل داشته باشید.

0موافق 0مخالف
NoTitle
در
این مدل کتابخانه حرف نداره من هم برای محل کار و هم برای خونه سفارش دادم واقعا عالیه
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

کتابخانه خانگی دکوری با ارتفاع 180 سانتی‌متر در عرض 90 سانتی‌متر و عمق 24 سانتی‌متر.
جنس روکش لترون یا ملامینه با نوار PVC.

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp