شلف دیواری ارزان

شلف دیواری مدل پا گلی shelf

شلف دیواری مدل پا گلی یکی از جدیدترین مدلهای بازار است این مدل شیک و کاربردی به ارتفاع 50سانتیمتر و عرض 15سانتیمتر و عمق 15سانتی متری میتواند یکی از بهتری گزینه ها برای تزیین دیوار منزل یا محل کار شما باشد.
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 50 *15 * 15 سانتی متر

  • قهوه ای تیرهقهوه ای تیره
  • سفید برفیسفید برفی
  • قهوه ای روشنقهوه ای روشن
  • مشکیمشکی
  • بیاضبیاض
  • انتیک طلاییانتیک طلایی
  • وانیلیوانیلی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 10066479
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۹۳۵,۰۰۰ تومان

شلف دیواری مدل پاگلی

اگر شما هم علاقه مند به دکور های مدرن و زیبا هستید از خرید شلف دیواری پاگلی غافل نشوید. این محصول بی نظیر که به تازگی وارد بازار شده علاوه بر جلب رضایت بسیاری از مشتریان رنگ بوی تازه ای به دکور اتاق و منزل شما می بخشد. از این شلف فوق العاده میتوانید برای قرار دادن دکوری، گلدان، کتاب و غیره استفاده کنید. همچنین از کاربردهای منحصر بفرد و جذاب آن در محل کار غافل نشوید. متریال های به کار رفته در این سازه زیبا و کارآمد تماما مرغوب بوده به همین علت بادوام و مقاوم است. در ادامه قصد داریم به توضیحات مهم تری در این باره بپردازیم، بنابراین تا پایان این مطلب با ما همراه شوید.

ویژگی های شلف دیواری پاگلی

همانطور که در قسمت قبلی گفته شد شلف دیواری پاگلی یکی از پرفروش ترین و مدرن ترین محصولات بازار لقب دارد، این شلف لاکچری و کاربردی با قیمت مناسب، جنس فوق العاده و تحمل زیاد در مقابل هر مقدارحجمی زیبایی آن را دو چندانی کرده است. طی سال های اخیر شلف ها با اشکال جدید و متنوعی ساخته شده اند، تنوع بسیار این محصول به شما اجازه میدهد تا آن را مطابق دکوراسیون و طراحی منزل خود خریداری کنید. همچنین شلف ها به شدت محصولات شکل پذیری هستند به طوری که باتوجه به فضایی مورد نظر شما قابلیت تغییر شکل دارند. شما میتوانید شلف پاگلی را در رنگ ها و طرح های دلخواه سفارش دهید. ابعاد و طرح این شلف با توجه به نظر و سلیقه شما متفاوت است.

شلف دیواری مدل پاگلی

کاربردهای شلف دیواری

اگرچه طاقچه های گچی و یا سنگی بیانگر دکور خانه های سنتی و قدیمی هستند، اما طی سالهای اخیر از طراحی منازل حذف شده اند، همانطور که گفته شد امروزه بر اساس محیط خانه، جهت صرفه جویی کردن در فضا و همچنین زیبا سازی بهتر از مدل های نوین شلف استفاده می شود.

مدل های متفاوتی از قفسه ها را می توان در محل دلخواه یعنی اتاق خواب و یا نشیمن ها برای قرار دادن کتاب، گلدان و یا انواع تزئینات متنوع کاربردی نصب کرد، این محصول جایگزین مناسبی برای بوفه های بزرگ و جاگیر است. از دیگر مزیت های شلف ها می توان به پنهان نگه داشتن عیوب دیوار و یا سبک شیک و نصب آسان آن به روی دیوار اشاره کرد.

سخن پایانی

در این بخش سعی کردیم به معرفی شلف دیواری پاگلی بپردازیم، این محصول فوق العاده بی نظیر با طراحی که دارد نظر بسیاری از مشتریان را به خود جذب کرده است. در حقیقت شلف دیواری جایگزین مناسبی برای طاقچه های قدیمی است. اگر به زیبایی و دکوراسیون خانه و یا محل کار خود اهمیت میدهید، خرید این محصول بادوام را از دست ندهید. 

مشخصات

ابعاد
50*15*15
جنس
ملامینه با روکش ضد خش
تحمل وزن
25 کیلوگرم
سایر توضیحات
قابل سفارش با ام دی اف
رنگ
دارای رنگبندی متنوع
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp