کتابخانه دکوری طرح جدید

کتابخانه دکوری طرح جدید Library

کتابخانه دکوری طرح جدید با ارتفاع 188 سانتی‌متر در عرض 60 و 73 سانتی‌متر و عمق 24 سانتی‌متر. جنس روکش لترون یا ملامینه با نوار PVC.
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 188 سانتی متر
عمق : 24 سانتی متر
عرض : 60 و 73 سانتی متر
جنس بدنه : نئوپان با روکش ملامینه درجه یک

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: ZIGORAT
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۰۳۶,۰۰۰ تومان

کتابخانه دکوری طرح جدید

اگر جزوه آن دسته از افراد علاقه مند به کتاب و کتابخانی هستید، بی شک منزل شما به یک کتابخانه نیاز خواهد داشت؛ کتابخانه ای که علاوه بر کاربردی بودن، زیبایی فضا را نیز افزایش دهد. حال شاید سوال شما این باشد که آیا کتابخانه ای وجود دارد که همه این ویژگی ها را یکجا داشته باشد؟ در پاسخ باید بگوییم بله! کتابخانه دکوری طرح جدید موجود در سایت خانه شما دارای این ویژگی ها می باشد.

پس چنانچه فکر میکنید دیر یا زود به خرید یک کتابخانه کاربردی و دکوری نیاز خواهید داشت از شما دعوت میکنیم در ادامه با ما همراه باشید تا با بیان ویژگی های کتابخانه دکوری طرح جدید، شما را در انتخاب خود یاری دهیم.

کتابخانه طرح جدید

ویژگی های کتابخانه دکوری طرح جدید

ابتدا همانگونه که قولش را داده بودیم، بیایید باهم ویژگی های این کتابخانه دکوری را مرور کنیم که عبارت است از:

هماهنگی با دکوراسیون

این کتابخانه طوری طراحی شده است که کاملا مطابق با دکوراسیون های جدید و مدرن امروزیست، به گونه ای که یک جلوه بصری زیبا برای محیط ایجاد کرده و توجه افراد به خود جلب میکند. همچنین شما میتوانید کتابخانه طرح جدید را به راحتی با سایر عناصر خانه تطبیق داده و نگران ناهماهنگی میان عناصر منزلتان نباشید.

جنس عالی

بی شک یکی از مهم ترین پارامترها در خرید هر محصولی جنس است. هر چه یک محصول از مواد با کیفیت تر ساخته شود مسلم است که طول عمر زیادی خواهد داشت. در همین رابطه باید بگوییم جنس روکش کتابخانه دکوری طرح جدید از دو نوع ملامینه با نوار PVC یا لترون است. گفتنی است که لترون همان نئوپان روکش شده با ملامینه است. سطح براق، درخشنده و منعکس کننده نور به همراه ضخامت مناسب در این نوع رو کش وجود دارد و استحکام و دوام بیشتر آن را باعث میشود که در نظر اغلب افراد فوق العاده است.

رنگ بندی متنوع و جالب

یکی از مواردی که موجب ایده آل شدن هر چه بیشتر این محصول میشود، رنگبندی آن است. شما کاربران عزیز میتوانید این کتابخانه دکوری طرح جدید را در 8 رنگ جذاب و متفاوت در سایت خانه شما مشاهده و انتخاب کنید. این رنگ بندی امکان سفارشی سازی محصول را برای مشتریان فراهم آورده است.

ابعاد

این کتابخانه طرح جدید در دو ابعاد متفاوت 188 در 60 و 188 در 73 سانتی متر موجود است. ناگفته نماند که عمق محصول در هر دو سایز، 24 سانتی متر می باشد.

خرید

در سایت خانه شما امکان خرید این کتابخانه به همراه صدها کتابخانه دیگر در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد. این سایت فروشگاهیی در صدد آن است که به روز ترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار کاربرانش قرار دهد. پس در انتخاب خود هیچ ترددی نکنید!

مشخصات

ارتفاع
188 سانتی‌متر
عرض
60 و 73 سانتی‌متر
عمق
24 سانتی‌متر
جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون
عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه
روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp