کتابخانه چوبی پایه‌دار

کتابخانه پایه‌دار Library

کتابخانه پایه‌دار با طول و عرض 120 سانتی‌متر و عمق 24 سانتی‌متر (ارتفاع پایه 20 سانت) جنس روکش لترون یا ملامینه با نوار PVC.
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه درجه یک
ابعاد: 120*24 سانتی متر

  • سفید برفیسفید برفی
  • ونگه (قهوه ای سوخته)ونگه (قهوه ای سوخته)
  • بیاضبیاض
  • لیون روشنلیون روشن
  • والیسوالیس
  • آنتیک طلاییآنتیک طلایی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: KMOSHBK
GTIN: 02315648952312
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۳۲۴,۰۰۰ تومان

کتابخانه پایه‌دار

کتابخانه پایه‌دار یک عنصر مهم و اغلب نادیده گرفته شده در دکوراسیون خانه است. گفتنی است که این محصول برای سازمان‌دهی کتاب‌ها و برخی از عناصر دکوری یک انتخاب عالی به شمار می‌رود.

همچنین برای آن دسته از افراد علاقه مند به کتاب که دوست دارند کتاب های خود را در مکانی زیبا و مناسب قرار دهند نیز کتابخانه پایه‌دار یک محصول خاص به شمار می‌رود.

اگر دوست دارید که در محیط زندگی خود یک تغیر زیبا ایجاد کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم گنجاندن این محصول جذاب در محیط را در دستور کار خود قرار دهید. با ما همراه باشید که دلایل این پیشنهاد را بیشتر به شما کاربران عزیز خانه شما توضیح دهیم.

دلایل استفاده از کتابخانه پایه‌دار

همان‌طور که قولش را داده بودیم اکنون نوبت این رسیده است که دلایل استفاده از این محصول خاص را با هم مرور کنیم. این دلایل عبارت‌اند از:

کتابخانه پایه‌دار، یک گزینه ذخیره سازی عالی

برای شروع، این نوع کتابخانه گزینه های ذخیره سازی فراوانی را در هر فضای زندگی فراهم می کند. قفسه های این محصول را می توان برای نگهداری اقلام مختلف مانند کتاب، اشیاء تزئینی و لوازم ضروری روزمره استفاده کرد. این ویژگی نه تنها به سازمان‌دهی وسایل کمک می کند، بلکه به هم ریختگی را کاهش داده و به ایجاد یک فضای تمیز و مرتب کمک می کند. علاوه بر این، یک کتابخانه دارای پایه با طراحی خوب، دسترسی آسان به اقلام ذخیره شده را تضمین کرده و آن‌ها را به راحتی برای استفاده در دسترس قرار می‌دهد.

کتابخانه چوبی پایه دار

افزودن زیبایی و جذابیت به فضا

این کتابخانه جذابیت زیبایی شناختی را به فضا می بخشد. قفسه ها یک پلت فرم برای نمایش اقلام تزئینی مانند گلدان ها، آثار هنری و کلکسیونی ارائه می دهند. با چیدمان استراتژیک این اشیا، می توان یک نقطه کانونی جذاب بصری در اتاق ایجاد کرد. همچنین تزئینات کتابخانه نیز می تواند سفارشی شود تا با تم و سبک کلی اتاق مطابقت داشته و هماهنگی طراحی را افزایش دهد.

ایجاد یک فضای دنج و صمیمانه

کتابخانه پایه نه تنها کاربردی، از نظر زیبایی شناختی و قابل شخصی سازی است، بلکه به عنوان محل تجمع دوستان و خانواده نیز عمل می کند. یک گوشه مطالعه یا محل نشستن دنج در کتابخانه پایه می تواند فضایی راحت برای برقراری ارتباط، گفتگو و تجربیات مشترک فراهم کند. با گنجاندن گزینه‌های صندلی اضافی، مانند صندلی‌های راحتی یا کوسن، کتابخانه پایه به محیطی همه‌کاره و دعوت‌کننده تبدیل می‌شود که در آن عزیزان می‌توانند در آن استراحت، تعامل و ارتباط برقرار کنند.

خرید

شما عزیزان می‌توانید کتابخانه پایه‌دار با طراحی ساده و شیک را از سایت خانه شما در ابعاد 120*120 و در دو جنس روکش لترون یا ملامینه با نوار PVC سفارش دهید. همچنین این محصول در 8 رنگ متفاوت و جذاب عرضه شده است که انتخاب را برای شما بسیار آسان می‌کند.

 

مشخصات

ابعاد
120*120 سانتی‌متر
پایه
20 سانتی‌متر
عمق
24 سانتی متر
جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر های موجود
NoTitle
در
بسیار عالی و باکیفیت بود
0موافق 0مخالف
NoTitle
در
سلام وقت بخیر
من این کتابخونه رو با رنگ فندقی سفارش دادم که دوهفته پیش به دستم رسیده برای نصبش باید چکار کنم؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام وقت بخیر
نصب و مونتاژ کتابخانه چوبی پایه دار بسیار راحت بوده اما در صورت نیاز به نصب با شماره پشتیبانی داخل سایت تماس بگیرید

0موافق 0مخالف
کتابخانه
در
سلام روزبخیر کتابخونه که سفارش دادم برام ارسال شد خیلی تمیز بود و به موقع ارسال شد اندازه اش هم خیلی مناسب بود راضی بودم
0موافق 0مخالف
کتابخانه
در
سلام الان سه ماه دارم از کتابخانه ای که از سایتتون گرفتم استفاده میکنم راضیم و هیچ ایرادی نداشته تا حالا کیفیتش هم خیلی خوب بود
0موافق 0مخالف
کتابخانه
در
روزخوش سلام خیلی قشنگ و کاربردی هست کتابخونه من خیلی وقته که گرفتمش و عالی خیلی جاداره و میشه وسایل دکوری هم داخلش گذاشت پیشنهاد میکنم
0موافق 0مخالف
کتابخانه
در
خیلی عالی من راضی بودم ارتفاع طبقاتی خیلی خوبه و از همه نظر عالی و همون چیزی بود که میخواستم رنگش هم دقیقا چیزی بود که سفارش داده بودم
0موافق 0مخالف
کتابخانه
در
کتابخانه خیلی زیبایی هست جاداره کتاب زیادی میشه داخلش جا داد جنسش خیلی خوبه بسته بندی عالی و محکمی هم داشت
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

از ثبت نظرتون بابت خرید کتابخانه ممنونم

0موافق 1مخالف
ارسال
در
ارسال به شهرستان دارید؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

بله ارسال کتابخانه به شهرستان از طریق باربری و با بسته بندی ضربه گیر انجام میشود

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp