کتابخانه ایستاده سفید

کتابخانه مدل bk11 Library

کتابخانه مدل bk11 منحصر به فرد با ارتفاع113سانتیمتر و عرض45سانتیمتر وعمق 30سانتیمتر یکی از پرفروشترین مدلهای بازار میباشد که نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 113*45*30 سانتی متر
سایر : سلامت فیزیکی و اصالت کالا

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 10066024
GTIN: 02315648952312
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۴۷۲,۰۰۰ تومان

راهنمای خرید کتابخانه مدل bk11

کتابخانه مدل bk11 یکی از جدید ترین مدل های کتابخانه است که در عین ساده بودن؛ طراحی بسیار زیبا و مدرن دارد. یک محصول فوق العاده که با داشتن قفسه های بزرگ و جادار به خریداران این امکان را می دهد تا بتوانند علاوه بر کتاب؛ از دیگر اکسسوری و دکوری های شیک برای دیزاین آن استفاده نمایند. با توجه به این که امروزه سبک دکوراسیون یکی از مهم ترین بخش های خانه داری به شمار می آید، توجه به جزئیات  بسیار مهم و حائز اهمیت است.

این نکته مهم را طراحان در تولید انواع لوازم خانگی بکار می برند. کتابخانه مدل bk11 در ابعاد و اندازه کاملا استاندارد و با رنگ بندی خاص و متنوع تولید می شود و همین امر سبب شده تا بتوان انتخاب ایده آل و متناسب داشت. اگر تصمیم به خرید کتابخانه مدل bk11 را دارید پیشنهاد می کنیم با مراجعه به فروشگاه خانه شما، از نمونه های متفاوت آن دیدن کنید.

کتابخانه ایستاده سفید

ویژگی های کتابخانه مدل bk11

امروزه نوسانات قیمت سبب شده تا افراد نتوانند برای خرید وسایل مورد نیاز خود، به درستی برنامه ریزی کنند. برخی نیز سعی می کنند با خرید وسایل کاربردی و متفاوت، هزینه های زندگی را تا حد زیادی کاهش دهند. کتابخانه مدل bk11 یک وسیله کاربردی و بسیار مناسب است که با خرید آن می توانید علاوه بر کتابخانه، از مزیت داشتن یک ویترین برای قرار دادن انواع اکسسوری های مانند قاب عکس، گلدان، مجسمه و غیره استفاده نمایید.

از مهم ترین ویژگی های کتابخانه مدل bk11 به کیفیت جنس ملامینه آن اشاره کرد که در عین ماندگاری بالا، وزن سبک و مقاومت عالی در برابر ضربه دارد. وزن سبک این محصول امکان جابجایی ساده و بدون کمک کسی را برای شما فراهم می کند، همچنین روکش ملامینه آن؛ درخشندگی و شفافیت بسیار زیبا و چشمگیری دارد که نور را به خوبی انعکاس می دهد.

کتابخانه مدل bk11 در ابعاد 113* 45 سانتی متر تولید می شود و بر این اساس می توانید از سطح بالای آن نیز برای نگهداری وسایل دکوری مانند گلدان های طبیعی و آویز ان استفاده نمایید. عمق 30 سانتی متر این کتاب خانه فضای مناسب برای نگهداری انواع وسایل را فراهم می کند.

برای قسمت های لبه کتابخانه مدل bk11 از روکش PVC استفاده شده که مقاومت بالای دارد و در برابر ضربه یا خط و خش بسیار محکم است. این کتابخانه اتصالات مخفی دارد و هیچ گونه میخ، منگنه یا پیچ را روی سطح آن نمی بینید و همین امر سبب شده که سطح کاملا شیک و یک دست داشته باشد.

خرید کتابخانه مدل bk11

کتابخانه مدل bk11 یک وسیله کاربردی و جذاب است که به دلیل داشتن ویژگی های عالی و منحصر بفرد می توان از آن در بخش های مختلف خانگی و محیط های کاری استفاده نمود. برای دیدن جدید ترین مدل های این محصول در رنگ بندی های متنوع و جذاب پیشنهاد میکنیم به فروشگاه خانه شما مراجعه نمایید.

مشخصات

عمق
30
جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
ابعاد
113*45*30
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp