کتابخانه دکوری چوبی

کتابخانه مدل bk13 Library

کتابخانه مدل bk13 منحصر به فرد با ارتفاع54سانتیمتر و عرض34سانتیمتر وعمق 34سانتیمتر یکی از پرفروشترین مدلهای بازار میباشد که نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : روکش ملامینه با لبه PVC
ابعاد: 54 * 34 *34 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 10066387
GTIN: 02315648952312
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۵۸۹,۰۰۰ تومان

کتابخانه مدل BK13

افرادی که به کتاب خوانی علاقه وافری دارند همواره در اطراف خود کتاب های بسیاری دارند که می تواند محیط آن ها را درهم و برهم شلوغ نشان دهد از این رو برای آن که بتوانند نظم بیشتری را برای محیط خود به وجود بیاورند نیاز است که از کتابخانه استفاده کنند و کتاب های خود را بر روی آن قرار دهند تا همیشه محیطی منظم داشته باشند.

کتابخانه از جمله تجهیزات کاربردی است که می تواند نمای داخلی اتاق شما را بسیار شیک نشان دهد و حس آرامش را برای افرادی که در آن جا حضور دارند  به ارمغان بیاورد.

در میان مدل های متنوع جاکتابی، کتابخانه مدل BK13 با توجه به ظاهر منحصر به فردی که دارد علاوه بر نظم محیط اطراف شما می تواند زیبایی بسیاری را برای آن نیز به همراه داشته باشد از این رو به انتخاب اول بسیاری از افراد تبدیل شده است.

کتابخانه مدل ‏BK13‎ با ابعاد مناسبی که دارد فضای بسیاری را از محیط شما اشغال نمی کند و قابلیت قرارگیری در کنج اتاق را دارد و شما می توانید کتاب، مجله، مجسمه و دیگر وسایل خود را بر روی آن قرار دهید و از ظاهر زیبایی که برای منزل شما به ارمغان می آورد نهایت بهره را ببرید.

این محصول زیبا و کاربردی را می توانید در رنگ های سفید، قهوه ای تیره، قهوه ای روشن و مشکی سفارش دهید اما بهتر است در زمان انتخاب رنگ آن با دیگر المان های منزل خود توجه داشته باشید تا همخوانی و زیبایی بسیاری را برای محیط شما به همراه داشته باشد.

در روند تولید کتابخانه مدل ‏BK13‎ از ملامینه باکیفیت استفاده شده است که می تواند سطحی درخشان و براق را محصول مورد نظر به وجود بیاورد و از هر گونه خط و خش بر روی آن جلوگیری نماید.

همچنین کتابخانه مدل ‏BK13‎، با توجه به عمق مناسبی که دارد این امکان را برای شما به ارمغان می آورد که کتاب های خود را در حجم بسیاری درون آن قرار دهید.

لازم به ذکر است که شما می توانید این محصول را با چوب ام دی اف سفارش دهید و تنها روکش آن را ملامینه کنید که جلای بسیاری را برای محیط شما به همراه دارد و در زمان جابه جایی خط و خشی بر روی آن نمی افتد.

شما کاربران عزیز می توانید برای خرید کتابخانه مدل ‏BK13‎، به وبسایت خانه شما مراجعه نمایید و علاوه بر این محصول مدل های دیگری از کتابخانه را مشاهده کنید و با توجه به نیاز و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید محصول مورد نظر خود را با کیفیتی بسیار بالا خریداری نمایید.

مشخصات فنی کتابخانه مدل ‏BK13‎

  • جنس کتابخانه از ملامینه باکیفیت با لبه های پی وی سی
  • ابعاد محصول: 54*34*34
  • دارای گارانتی سلامت و اصالت کالا

مشخصات

جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
ابعاد
54*34*34
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp