کتابخانه کمد دار چوبی

کتابخانه مدل bk21 Library

این مدل منحصر به فرد با ارتفاع 180سانتیمتر و عرض80سانتیمتر وعمق 30سانتیمتر یکی از پرفروشترین مدلهای بازار میباشد که نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 180 *80 * 30 سانتی متر
سایر : سلامت فیزیکی و اصالت کالا

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 5369143
GTIN: 02315648952312
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۴۲۰,۰۰۰ تومان

کتابخانه مدل bk21

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا اغلب افراد به جای خرید کتاب و مطالعه آن، دست به تهیه نسخه های الکترونیکی آنها و مطالعه در تبلت یا گوشی های هوشمند می‌کنند؟ یکی از دلایل اصلی این کار عدم وجود فضای مناسب برای نگهداری از کتاب ها در خانه است.

برخی از افراد نیز که به کتاب خوانی علاقه ای ندارند باز در طول تحصیل خود مجبور به سروکله زدن با کتاب ها هستند. پس چه به کتاب ها علاقه مند باشید و چه نباشید، مجبور هستید در خانه خود جای مشخصی را برای آن ها اختصاص دهید.

 از همین رو سایت خانه شما قصد دارد در این مقاله شما را با کتابخانه مدل bk21 آشنا کند که یکی از محصولات و کتابخانه های پرفروش و کاربردی است. اگر قصد دارید درباره این محصول جذاب به اطلاعات بیشتری دست یابید از شما دعوت میکنیم در ادامه با ما همراه باشید.

کتابخانه مدل bk21

ویژگی های کتابخانه مدل bk21

برای اینکه شما کاربران عزیز را با این کتابخانه آشنا کنیم، تصمیم گرفتیم چند نمونه از ویژگی های مهم این محصول را در این بخش بیاوریم. این ویژگی ها عبارت اند از:

1- طراحی زیبا

شک نکنید که کتابخانه مدل bk21 در نگاه اول به دلیل زیبایی خود شما را مجذوب خواهد کرد. این محصول در عین سادگی بسیار زیبا بوده و به راحتی میتواند به یک نکته کانونی در فضای منزل و اتاق شما تبدیل شود.

2- تطبیق پذیری

این کتابخانه با هر دکوراسیونی همخوانی دارد. چه سبک دکوراسیون شما مدرن باشد و چه سنتی یا مینیمال، این محصول با آنها ادغام شده و ناهماهنگی به وجود نمی‌آورد.

3- وجود رنگ های متنوع

این محصول جذاب، قابلیت سفارشی سازی خود را با وجود رنگ های متنوع سفید، قهوه ای تیره، قهوه ای روشن و مشکی کامل کرده است. مشتریان با هر سلیقه ای می‌توانند رنگ دلخواه کتابخانه مدل bk21 را متناسب با سبک دکوراسیون منزل خود انتخاب کنند.

کتابخانه مدل bk21

4- جا دار بودن

این محصول خاص در قسمت پایین دارای دو قفسه درب دار و چهار طبقه بدون درب است. ارتفاع این کتابخانه 180 سانتیمتر و عرض 80 سانتیمتر و عمق 30 سانتیمتر است که با توجه به ابعاد کتابخانه برای نگهداری کتاب‌های حجیم و بزرگ و همچنین دکوریجات سنگین و بزرگ نیز مناسب است.

5- کیفیت بالا

مواد مورد استفاده در ساخت یک محصول و جنس آن، بهترین ابزارهای تعیین کیفیت آن هستند. از همین رو گفتنیست که جنس روکش کتابخانه bk21 از ملامینه درجه یک میباشد؛ روکش ملامینه دارای سطحی ملامینه براق و همراه با درخشندگی و انعکاس نور بوده و ضخامت مناسب آن، در کنار استحکام و دوام بیشتر، نظر اکثریت را به خود جلب می‌کند. شایان ذکر است که جهت جلب رضایت شما مشتریان عزیز و بنا به درخواست شما این محصول با چوب ام دی اف ساخته می‌شود.

مشخصات

عمق
30
ابعاد
180*80*30
جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp