کتابخانه چوبی ایستاده کشودار

کتابخانه هیراد مدل k133 Library

کتابخانه پایه‌دار با طول 160و عرض 120 سانتی‌متر و عمق 30 سانتی‌متر با ظاهری ساده و زیبا کارآمد و مناسب جهت دکوراسیون خانه یا اتاق خواب شما میباشد
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 160 *120 * 30 سانتی متر
سایر : دارای رنگیندی متنوع

  • سفید برفیسفید برفی
  • قهوه ای تیرهقهوه ای تیره
  • قهوه ای روشنقهوه ای روشن
  • مشکیمشکی
  • انتیک طلاییانتیک طلایی
  • بیاضبیاض

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 7953537
GTIN: 02315648952312
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۵,۹۶۲,۰۰۰ تومان

کتابخانه هیراد مدل k133

کتابخانه ها محصولاتی هستند که همه ما انسان ها حتی برای یک دوره خاصم که شده در زندگی خود برای سازماندهی کتابهایمان به آنها نیاز داریم. این محصولات در مدل ها و طرح های مختلف و متناسب برای تمامی سنین و تمامی نیاز ها تولید می شوند. در همین راستا شایان ذکر است که کتابخانه هیراد مدل k133 یکی از مدل های جذاب است که برای قرادادن طیف متنوعی از کتاب ها مناسب می باشد.

 اگر اهل کتاب و کتابخوانی هستید و به دنبال یک کتابخانه خوب برای سازماندهی آنها می گردید، کتابخانه هیراد مدل k133 گزینه مناسبی است. اگر شک دارید، ادامه مطالب را مطالعه نمایید تا با ویژگی های این محصول بیشتر آشنا شوید.

ویژگی های کتابخانه هیراد مدل k133

همانطور که قولش را داده بودیم، حال نوبت به این رسیده است که ویژگی این محصول جذاب را باهم بررسی نماییم. این ویژگی ها عبارت اند از:

امکان زخیره سازی بیشتر کتاب ها

قبل از هر چیز، جذابیت این مدل در توانایی آن در ذخیره سازی گسترده ای از کتاب ها است. با تهیه کتابخانه هیراد شما میتوانید همه انواع کتاب های خود را در ابعاد مختلف در آن جای دهید بدون اینکه نگران چیزی باشید.

کتابخانه هیراد

سازماندهی مناسب کتاب ها

به دلیل وجود قفسه های زیاد در کتابخانه هیراد مدل k133، سازماندهی کتاب ها راحت میشود. شما میتوانید کتاب های خود را در ژانر های مختلف در قفسه های جداگانه در این کتابخانه قرار دهید. این موضوع باعث میشود کار افرادی که اغلب در جستجوی کتاب هایی با موضوعات مختلف هستند راحت تر شود.

 این مدل نیاز به گشت و گذار طولانی مدت را در بین کتاب ها از بین می برد و در زمان و تلاش ارزشمند افراد صرفه جویی می کند.

ابعاد استاندارد کتابخانه هیراد مدل k133

یکی دیگر از ویژگی های عالی این کتابخانه ابعاد مناب و استاندارد آن است که آن را برای استفاده وسیع تر در همه فضاها کارآمدتر میکند. طول، عرض و عمق کتابخانه هیراد به ترتیب 160، 120 و 30 سانتی متر است.

تطبیق پذیری با انواع دکوراسیون ها

کتابخانه مدل هیراد با ظاهری ساده و زیبا کارآمد و مناسب جهت دکوراسیون خانه و یا اتاق خواب شما بوده و با توجه به طراحی زیبای آن قابل ست شدن با انواع دکوراسیون در منزل می باشد.

جنس بی نظیر

جنس روکش کتابخانه هیراد مدل k133 از ملامینه درجه یک میباشد؛ این روکش سطحی ملامینه براق و همراه با درخشندگی و انعکاس نور دارد و ضخامت مناسب آن، در کنار استحکام و دوام بیشتر، نظر اکثریت را به خود جلب می‌کند. گفتنیست که بنا به درخواست شما این محصول با چوب ام دی اف نیز ساخته میشود.

مشخصات

عمق
30
جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
ابعاد
30*120*160
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp