کتابخانه ایستاده مدل باکسدار

کتابخانه مدل bk1 Library

کتابخانه مدل bk1 با طراحی خاص و زیبا به ارتفاع 165 سانتیمتر و عرض 65سانتیمتر و عمق 25 سانتیمتر یکی از بهترین انتخابها برای خاص پسندها میباشد
______
مشخصات فنی:
جنس : روکش لترون یا ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 165 * 65 * 25 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 5212318
GTIN: 02315648952312
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۰۳۵,۰۰۰ تومان

کتابخانه مدل bk1

کتابخانه مدل bk1 با ظاهری ساده و زیبا کارآمد و مناسب جهت دکوراسیون خانه و یا اتاق خواب شما بوده و با توجه به طراحی زیبای آن قابل ست شدن با انواع دکوراسیون در منزل می باشد.

کتابخانه مدل bk1 با طراحی خاص و شیک در ابعاد 165*65*25 دارای پنچ قفسه و سه باکس درب دار که در قسمت وسط کتابخانه طراحی شده هستند، این کتابخانه زیبا به سبک مینیمال ساخته شده و دارای استحکام و کیفیت بینظیری بوده و در ساخت آن از استانداردهای اروپا استفاده شده است.

کتابخانه مدل bk1

جنس بدنه کتابخانه bk1 از لترون با روکش ملامینه درجه یک می باشد. روکش ملامینه دارای سطحی ملامینه براق و همراه با درخشندگی و انعکاس نور بوده و ضخامت مناسب آن، در کنار استحکام و دوام بیشتر، نظر اکثریت را به خود جلب می‌کند. بنا به درخواست شما این محصول با چوب ام دی اف ساخته می شود.

مشخصات

جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
ابعاد
165*65*25
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون <br/> عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه <br/> روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp