ده مدل جدید کتابخانه خانگی که متحیرت میکنه

 ده مدل جدید کتابخانه خانگی که متحیرت میکنه

کتابخانه خانگی یکی از لوازم دکوری منزل است که خرید آن الزامی نیست اما  وجود آن می تواند جذابیت های خاص و متفاوت را به دکوراسیون محیط بدهد. در سال های اخیر استفاده از لوازم دکوری مانند انواع ویترین یا بوفه جذابیت های خود را از دست داده اند و افراد به دنبال خرید وسایلی هستند که در عین زیبایی ظاهری، کاربردی و مفید نیز باشند.

کتابخانه خانگی نمونه منحصر به فرد از وسایلی هستند که به واسطه داشتن طراحی و مدل متنوع و متفاوت علاوه بر محیط های خانگی، در بخش های اداری و فضای کاری نیز کاربرد بسزایی دارد. اگر به دنبال خرید یک محصول متفاوت و خاص هستید پیشنهاد می کنیم به فروشگاه خانه شما مراجعه نمایید. در این مجموعه جدید ترین مدل های لوازم خانگی با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار شما قرار میگیرد.

بهترین مدل های کتابخانه خانگی

بهترین مدل های کتابخانه خانگی

امروزه خرید وسایل خانگی با حساسیت زیادی انجام می شود و افراد به دنبال خرید لوازمی هستند که در عین با کیفیت بودن قیمت مناسبی نیز داشته باشند، علاوه بر آن بتوان از به شکل کاربردی و مفید از آن استفاده نمود. بدون شک خرید این وسایل همواره با چالش های زیادی همراه است از این رو توجه به برخی نکات در زمان خرید آن می توان انتخاب ایده آلی در اختیار شما قرار دهد. از مهم ترین نکاتی که در زمان خرید کتابخانه خانگی باید مورد توجه قرار بگیرد می توان به مدل کتابخانه خانگی اشاره کرد.

یکی از مهم ترین معیارهای خرید کتابخانه خانگی، مدل آن است. بدون شک اولین نکته ای که توجه خریداران را به خود جلب می کند طراحی ظاهری و مدل این وسیله خواهد بود. انواع کتابخانه خانگی ب توجه به تنوع سبک دکوراسیون، در مدل های متنوعی طراحی و تولید می شود که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کتابخانه DND مدل توچال

کتابخانه خانگی استاندارد

طراحی این مدل به گونه ای است که تمامی نکات استاندارد در آن رعایت شده، ارتفاع و ابعاد مناسب، تعداد قفسه های منظم با اندازه مساوی و طراحی کاملا استاندارد که بر اساس اصول و قواعد خاصی انجام شده، از مهم ترین ویژگی های این وسیله به شمار می آید. در میان مدل های معروف از کتابخانه خانگی استاندارد می توان به کتابخانه DND مدل توچال اشاره کرد که در رنگ بندی های مختلف طراحی و تولید می شود. متریالی که برای تولید این محصول مورد استفاده قرار میگیرد، از جنس چوب یا MDF با کیفیت است که مقاومت خاصی در برابر ضربه و رطوبت دارد.

کتابخانه مدل پلکانی

کتابخانه خانگی پلکانی

از دیگر مدل های کاربردی و مفید کتابخانه خانگی که مناسب برای فضای کم جا است و به شما کمک می کند تا دکوراسیون جذاب و متفاوتی داشته باشید، می توان به کتابخانه مدل پلکانی اشاره کرد. طراحی این مدل کتابخانه بسیار جذاب و شیک است و معمولا از پایه پهن تر هستند و هرچه به سمت بالا می رود تعداد قفسه های آن کوچکتر می شود.

در دیگر مدل های آن به صورت  شاخ های درخت است و شما می توانید در هر پلکان یک کتاب قطور یا چند کتاب ظریف تری را قرار دهید. کتابخانه کمجا نهال نمونه منحصر به فرد از این مدل کتابخانه های خانگی است که در رنگ بندی های متنوع تولید و به بازار عرضه می شود.

کتابخانه کنج دیواری

کتابخانه خانگی زاویه ای

طراحی مدرن و شیک این محصول راز محبوبیت آن در میان مدل های متنوع از انواع کتابخانه خانگی به شمار می آید، در واقع می توان گفت که این محصول یکی از متفاوت ترین وسایلی  است که در سبک دکوراسیون مدرن می توان از آن استفاده کرد. این وسایل که به کتابخانه کنج دیواری نیز شهرت دارد انتخاب ایده آل برای محیط هایی است که فضای زیادی برای استفاده از وسایل اضافه را ندارند. این مدل کتابخانه که معمولا از جنس چوب یا ام دی اف ساخته می شوند، مقاومت بالایی در برابر رطوبت و ضربه دارند از این رو علاوه بر کتاب می توان آن را با سایر دکوری های شیک و زیبا دیزاین کرد. طبقه بندی منظم و فضای زیاد برای قرار دادن انواع اکسسوری و کتاب این امکان را فراهم نموده تا بتوان گوشه خانه را به بهترین شکل ممکن دیزاین نمود.

کتابخانه مدل فارا

کتابخانه خانگی داربست

طراحی های فانتزی و جالب از مهم ترین ویژگی های این وسایل به شمار می آیند، در واقع این مدل از کتابخانه ها قفسه هایی هستند که به صورت منظم و نامنظم به واسطه اهرم های محکم و مقاوم به هم متصل شده و شکل جالب و نویی را ایجاد می کنند. کتابخانه مدل فارا یکی از جدید ترین نمونه ها از انواع کتابخانه داربستی است که مانند ویترین های بسیار شیک و فانتزی نمای خاص به دکوراسیون داخلی محیط خانگی می دهند. از این وسایل می توانید در کاری و اداری به منظور قرار دادن لوح های تقدیر و دیگر اکسسوری ها استفاده کنید.

کتابخانه دکوری

کتابخانه خانگی پایه دار

این مدل یکی از پرطرفدار ترین مدل های کتابخانه در سال های اخیر بوده که به واسطه داشتن طراحی ساده و شیک امکان استفاده در سبک های دکوراسیون متفاوت را فراهم نموده است. انواع کتابخانه دکوری نمونه های منحصر بفرد از وسایل هستند که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید علاوه بر کتاب، از دیگر اکسسوری های دکوری نیز استفاده نمایید. سطح صاف و بدون حاشیه این محصول شرایطی را فراهم نموده تا بتوان در قسمت بالای این کتابخانه نیز از سایر دکوری ها یا گلدان های خاص و شیک استفاده کرد.

کتابخانه مدل ریرا

کتابخانه خانگی مکعبی

از دیگر مدل های جذاب و فانتزی که انتخاب ایده آل برای محیط های خانگی با سبک دکوراسیون مدرن هستند. در طراحی این محصول از مکعب هایی استفاده شده که نحوه قرار گرفتن آن ها نظم خاصی را دنبال نمی کنند و همین امر سبب شده که فرم متفاوتی به خود بگیرد. کتابخانه خانگی مکعبی مجموعه ای از مکعب های جذاب است که در یک قاب فلزی قرار گرفته اند، کتابخانه مدل ریرا نمونه ای متفاوت از این وسایل هستند که به شما این امکان را می دهند تا بتوانید در محیط های کم جا از این وسایل استفاده کنید.

شلف دیواری مدل b27

کتابخانه خانگی شلف

یکی از ساده ترین مدل های کتابخانه که به واسطه دیواری بودن، فضایی از خانه را به خود اختصاص نمی دهند. طراحی ساده این محصول به شما اجازه می دهد تا بتوانید از دکوری های ریز و درشت برای دیزاین آن استفاده کنید. سطح صاف شلف های دیواری سبب شده تا بتوان از قسمت بالایی آن نیز برای قرار دادن قاب یا گلدان های کوچک نیز استفاده نمود. انواع شلف دیواری مدل سوشانا، چهارگوش و غیره از جذاب ترین مدل های کتابخانه خانگی به شمار می آیند.

کتابخانه خانگی توکار

با توجه به اینکه استفاده از برخی وسایل در خانه های کوچک با محدودیت هایی همراه است، از این رو می توانید با خرید کتابخانه خانگی توکار این مشکل را برای همیشه تمام کنید. این مدل کتابخانه ها می توانند بر اساس سلیقه شما طراحی و تولید شوند و در زمان کار شدن در دیوار هیچ فضای اضافه ای را درگیر نمی کنند. با وجود توکار بودن، مقاومت آن نیز افزایش پیدا می کند که البته به طور کلی تمام وسایل که از فروشگاه های معتبر خرید می کنید از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار هستند.

کتابخانه چوبی مدل باکسی

کتابخانه خانگی روکار

در مقابل مدل قبل، کتابخانه های خانگی روکار یا باکسی قرار دارند که برای پابرجا بودن به تکیه گاهی مانند دیوار نیاز دارند. مدل های خاصی که از چوب یا ام دی اف ساخته شده به دلیل داشتن وزن متناسب امکان جابجایی ساده را برای افراد فراهم می کند. معمولا در تولید این وسایل از اتصال چندین باکس در ابعاد و اندازه مختلف استفاده می شود که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در هر قفسه و باکس انواع وسایل دکوری، گلدان، اکسسوری های تزئینی و کتاب را قرار دهید. کتابخانه چوبی مدل باکسی یکی از مثال های فوق العاده از این وسایل هستند.

کتابخانه خانگی ساده

کتابخانه خانگی ساده

طراحی و مدل خاصی در تولید این محصول استفاده نشده و معمولا به شکل مستطیل ساده در رنگبندی های متنوع ساخته می شود، برخی از این کتاب خانه ها درب شیشه ای دارند که به شما کمک می کند تا بدون ناز به باز کردن درب، محتویات داخل قفسه های آن را ببینید. این مدل کتابخانه ها جنبه اداری نیز دارند و می توانید از آن ها در محیط های کاری نیز استفاده کنید.

جمع بندی

کتابخانه خانگی یکی از وسایلی تزئینی در منزل است که در ابتدا به شکل ساده طراحی و تولید می شدند اما در ادامه به دلیل ظهور سبک های دکوراسیون خاص و متفاوت، مدل های جذاب و شیک از این محصول ساخته میشد. انواع کتابخانه های ساده و فانتزی که در تولید هر یک از جدیدترین متد روز دنیا استفاده می شد به همین دلیل امروزه شاهد مدل های مختلف از این وسایل هستیم که هر یک با قیمت متنوع به بازار عرضه می شوند.

اگر به دنبال خرید کتابخانه خانگی شیک و جذاب هستید پیشنهاد می کنیم به فروشگاه خانه شما مراجعه کرده و در میان مدل های متفاوت و جذاب یکی از بهترین مدل ها را خریداری نمایید. 

نظر خود را بنویسید

whatsapp