کتابخانه مدل پلکانی

کتابخانه مدل پلکانی Library

کتابخانه مدل پلکانی با ارتفاع 126 سانتی‌متر در عرض 120 سانتی‌متر و عمق 24 سانتی‌متر. جنس روکش لترون یا ملامینه با نوار PVC.
______
مشخصات فنی:
جنس : نئوپان با روکش ملامینه
ابعاد: ۱۲۶ × ۱۲۰ × ۲۴ سانتی‌متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: CHAMAN
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۰۳۲,۰۰۰ تومان

کتابخانه چوبی مدل پلکانی

همینطور که بیشتر کتاب می‌خوانید علاقه‌تان به خواندن کتاب‌های بیشتر افزایش پیدا می‌کند و تا چشم برهم می‌زنید متوجه حضور کتاب‌های گوناگون در اطراف خود می‌شوید در این لحظه است که باید به فکر یک مدل کتابخانه خانگی باشید تا علاوه بر سازمان‌دهی کردن کتاب‌هایتان قادر باشید در محیطی آرام و گرم به خواندن کتاب بپردازید.

کتابخانه مدل پلکانی با ارتفاع 126 سانتی‌متر در عرض 120 سانتی‌متر و عمق 24 سانتی‌متر می‌تواند محیطی آرام و گرم را برای مطالعه کتاب‌هایتان برای شما به ارمغان خواهد ‌می‌آورد.

جنس روکش کتابخانه مدل پلکانی لترون یا ملامینه با نوار PVC می‌باشد.

کتابخانه چوبی مدل پلکانی

نئوپان روکش شده با ملامینه را در اصطلاح لترون می‌نامند. روکش ملامینه دارای سطحی ملامینه براق و همراه با درخشندگی و انعکاس نور بوده و ضخامت مناسب آن، در کنار استحکام و دوام بیشتر، نظر اکثریت را به خود جلب می‌کند.

نوار PVC از پلاستیک مقاوم و مواد بسیار مستحکم تولید می‌شود که در ضخامت یک و دو میلیمتری در عرض‌های مختلف تهیه می‌شود. تنها دلیل استفاده از نوار PVC در لبه ام دی اف و نئوپان مقاوم سازی صفحات می‌باشد. نوارهای PVC از انواع رنگ‌ها درست شده و بنابر سلیقه مشتری می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

کتابخانه مدل پلکانی در 8 رنگ متفاوت و جذاب، باعث ایجاد نمایی زیبا و چشم نواز در سالن نشیمن و حتی اتاق‌های خانه شما می‌شود.

شما عزیزان می‌توانید در سایت خانه شما، انواع کتابخانه‌های خانگی را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف متناسب با مبلمان و دکوراسیون منزل خود سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کالای مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات

ارتفاع
126 سانتی‌متر
عرض
120 سانتی‌متر
عمق
24 سانتی متر
جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون
- عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه
- روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر های موجود
NoTitle
در
توو عکاستون کتابخونه سفید و طوسی داره ولی برا سفارش همچین گزینه ایی نیست
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

بله درست میفرمایید، انتخاب رنگ بندی داخلی به محصول اضافه شد.

0موافق 0مخالف
NoTitle
در
سفارش من تقريبا به موقع به دستم رسيد و با عكس مطابقت داشت ، در مجموع راضي بودم، پشتيباني سايت هم خوب بود.
0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp