صندلی اداری کرکره ای سفید

صندلی کرکره ای رنگی k120

صندلی کرکره ای رنگی دارای پشتی و نشیمن با ابعاد 45×35 سانتی‌متر با قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش 360 درجه همراه با ضمانت 24 ماهه
______
مشخصات فنی:
جنس روکش : چرم
ابعاد: 45×35 سانتی‌متر
ضمانت : 2 سال

  • مشکیمشکی
  • قهوه ایقهوه ای
  • کرمکرم
  • آبیآبی
  • قرمزقرمز
  • سبزسبز
  • زردزرد
  • سفیدسفید

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: k120
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان ۲۸%
قیمت: ۳,۲۵۰,۰۰۰ تومان

صندلی کارمندی با روکش کرکره‌ای

صندلی‌های کارمندی راحت یکی از لوازم اساسی و کاربردی در محیط کار هستند. این صندلی‌ها در واقع طراحی شده‌اند تا راحتی و پشتیبانی لازم را برای کارمندان حین کار فراهم کنند که دارای ویژگی‌های پشتی و نرمی مناسب و قابلیت تنظیم ارتفاع بوده و در نتیجه صندلی‌های کارمندی راحت را به افراد می‌دهند تا به طور موثرتر و بهتر کار کنند. این صندلی‌ها از جنس مواد با کیفیت ساخته شده‌اند و دارای طراحی‌های مدرن و استاندارد با فرم بدن هستند که به زیبایی و کارایی محیط کار هم کمک شایانی می‌کنند.

یکی از این صندلی‌های راحت که برای کارمندان و سازمان‌های اداری کاربرد دارند، صندلی کرکره‌ای رنگی است که قابلیت چرخش 360 درجه و تنظیم پشتی و ارتفاع آن می‌باشد. این محصول دارای ابعاد 45 * 35 سانتی‌متر است و نشیمن آن از جنس فوم سرد می‌باشد که نشستن را برای افراد راحت و آرامش بخش می‌کند.

صندلی چرخ دار کارمندی

روکش چرمی این صندلی از جنس چرم ضد حساسیت و ضد تعریق بوده و ضمانت نامه 24 ماهه را دارد. همچنین عرض محصول 60 سانتی‌متر و ارتفاع آن 100 سانتی‌متر است که پایه‌های ان هم از جنس کروم بسیار محکم و ایمن می‌باشد.

طراحی این صندلی به گونه‌ای است که ارگونومی آن به صورت استاندارد و درست رعایت شده و می‌توان با خیال راحت با فرم درست نشستن از آن در حین کار به صورت ساعات طولانی استفاده کرد.

شما می‌توانید این صندلی کرکره‌ای رنگی را که دارای تنوع رنگی بالا، قابلیت شستشو، استحکام بالا و طراحی مدرن است با قیمتی بسیار مناسب از سایت خانه شما خریداری کنید و با خیال راحت از آن استفاده نمایید.

این محصول کاملا مناسب استفاده در سازمان‌های اداری و دولتی، جلسات، منزل و غیره می‌باشد. 

در صورتی که هر گونه سوال یا ابهامی در خصوص خرید محصولات یا نحوه سفارش سازی دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و محصول موردنظر خود را با بسته بندی ایمن بدون ذره‌ای آسیب دیدگی خریداری  و درب منزل دریافت کنید.

مشخصات

عرض
60 سانتیمتر
عمق
45 سانتیمتر
ارتفاع
100 سانتیمتر
جنس پایه
کروم
روکش
چرم
جنس بدنه
فلزی با روکش چرم و انتخاب نوع فوم
نوع
جک دار با قابلیت تنظیم ارتفاع و پرخش 360 درجه و تنظیم زاویه پشتی صندلی
ضمانت
24 ماه ضمانت کالا
سایر توضیحات
تنوع رنگ بالا - دارای قابلیت شست و شوی آسان - استحکام بالا - طراحی مدرن و کاربردی - مناسب برای منازل، محل کار، رستوران ها و کافی شاپ ها
نظر های موجود
صندلی اداری
در
سلام بنده میخواستم برای شرکتم ۱۰ تا صندلی اداری کریره ای سفارش بدم..آیا تخفیف ویژه یا ارسال رایگان برای بنده دارید؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام وقت بخیر
برای ثبت سفارش خرید صندلی اداری کرکره ای رنگی به تعداد بیشتر  میتونید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما رو راهنمایی کنن

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp