صندلی کارمندی Bta 712

صندلی کارمندی Bta 712 Bta 712

صندلی کارمندی Bta 712 با دسته قابل تنظیم و پشتی متحرک و قابلیت تنظیم ارتفاع همراه با 24 ماه ضمانت و ارسال رایگان برای شهر تهران و ارسال به سراسر کشور به صورت پس کرایه
______
مشخصات فنی:
جنس روکش : چرم
جنس پایه: کروم
سایر : دارای 24 ماه ضمانت کالا

  • مشکیمشکی
  • قهوه ایقهوه ای
  • کرمکرم
  • آبیآبی
  • قرمزقرمز
  • سبزسبز
  • زردزرد

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Bta 712
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان ۲۰%
قیمت: ۳,۸۵۰,۰۰۰ تومان

صندلی اداری 712 Bta

داشتن یک صندلی کارمندی راحت در حین کار آن هم برای چندین ساعت طولانی، می‌تواند انرژی و توانایی کار کردن را در افراد بالا ببرد و منجر به آسیب در قسمت‌های ستون فقرات و نخاع ایجاد نشود. در نتیجه افراد در حین کار کردن آن هم پشت یک صندلی راحت و ایمن نگرانی بابت سلامتی بدن خود نخواهند داشت.

یکی از صندلی‌هایی که اکثر افراد کارمند آن را در حین کار کردن ترجیح می‌دهند و آن را به سایر افراد همکار خود در این راستا معرفی می‌کنند، صندلی کارمندی 712 Bta است. این صندلی با طراحی بسیار ایمنی که دارد همچون پشتی راحت و متحرک و دسته قابل تنظیم خود، می‌تواند بسیار مناسب افرادی باشد که مشکل دیسک کمر یا درد در ناحیه کمر و پشت دارند. 

این محصول می‌تواند راحتی هنگام کار را در طی چند ساعت به شما هدیه دهد تا حین کار کردن از نشستن هم لذت ببرید. روکش چرمی صندلی و ضد حساسیت بودن آن، توانسته است ارگونومی استاندارد را برای شما عزیزان طراحی کند. همچنین این صندلی کارمندی کاملا قابل چرخش بوده و دارای ارتفاع حداکثری 150 سانتی‌متری و جنس پنج پر فلز آبکاری شده بوده و چرخ‌های آن نرم و روان می‌باشد.

محصول دارای ضمانت 24 ماهه بوده و قابل سفارش در رنگ‌های سفید، کرم، قرمز، خردلی، سبز، آبی نفتی و آجری می‌باشد که می‌توانید آن را با قیمت بسیار مناسب سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه خانه شما سابقه درخشانی در خصوص طراحی و فروش محصولات اداری، خانگی و غیره دارد و همیشه در تلاش است بهترین و کاربردی‌ترین محصولات را به شما عزیزان ارائه دهد تا همیشه رضایت مندی کامل را از تهیه و استفاده محصولات فروشگاه داشته باشید. لازم به ذکر است که ارسال برای شهر تهران رایگان بوده اما ارسال به سایر نقاط کشور به صورت پس کرایه خواهد بود.

اگر سوال و ابهامی در خصوص تهیه هر کدام از محصولات داشته باشید، می‌توانید با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشید و سفارش خود را ثبت کنید. 

مشخصات

جنس پایه
کروم
روکش
چرم
جنس بدنه
فلزی با روکش چرم و انتخاب نوع فوم
نوع
جک دار با قابلیت تنظیم ارتفاع و پرخش 360 درجه و تنظیم زاویه پشتی صندلی
دسته
در دو نوع دسته با قابلیت تنظیم ارتفاع و دسته ی ثابت
ضمانت
24 ماه ضمانت کالا
سایر توضیحات
تنوع رنگ بالا - دارای قابلیت شست و شوی آسان - استحکام بالا - طراحی مدرن و کاربردی - مناسب برای منازل، محل کار، رستوران ها و کافی شاپ ها
نظر های موجود
صندلی کارمندی Bta712
در
سلام صندلی کارمندی اصلا کمردرد نداره و احساس خستگی نداره برا دفتر کارم خریدم خیلی راحته.
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سپاس از شما دوست عزیز بابت خریدتون از سایت خانه شما

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp