صندلی مدیریتی لاندا

صندلی مدیریتی لاندا Landa

صندلی مدیریتی لاندا مناسب مدیران شرکت ها و سازمان های اداری پر شده از اسفنج سنگین کاملا استاندارد با روکش چرم نشیمن و پشتی در رنگ های مختلف
______
مشخصات فنی:
جنس روکش : چرم
جنس بدنه: فلزی
ضمانت : 24 ماه

  • مشکیمشکی
  • نارنجینارنجی
  • کرمکرم
  • آبیآبی
  • قرمزقرمز
  • سبزسبز
  • زردزرد
  • قهوه ایقهوه ای

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Landa
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان ۱۵%
قیمت: ۴,۸۵۰,۰۰۰ تومان

صندلی مدیریتی لاندا

اگر دوست دارید لذت نشستن و راحتی روی صندلی مدیریتی استاندارد را حین کار تجربه کنید، پیشنهاد ما صندلی مدیریتی لاندا است. طبیعتا درست نشستن و استفاده از صندلی‌هایی که به صورت استاندارد و با استفاده از متریال درجه یک تولید شده‌اند، فرم بدن به شکل درست باقی مانده و دیگر دچار بیماری‌های دیسک کمر و پشت و موارد این چنینی نخواهید شد.

صندلی مدیریتی لاندا یک محصول بسیار کاربردی و راحت برای سازمان‌های اداری، کارمندان عزیز و همه افرادی که مجبورند چندین ساعت در روز را پشت سیستم بگذارنند، می‌باشد که دارای روکش چرمی و پر شده از اسنفنج سنگین بوده و احساس راحتی و آرامش را به انسان می‌دهد.

صندلی مدیریتی مدل لاندا

این صندلی مدیریتی لاندا جک تنظیم ارتفاع و اهرم تنظیم پشتی دارد که پایه‌های آن تمام آبکاری بوده و دارای چرخ‌های پلاستیکی نرم و روان می‌باشد.

ابعاد این صندلی 50 * 50 سانتی‌متر بوده و ارتفاع پشتی آن 123 سانتی‌متر و دسته‌های آن دارای ابعاد 10 * 40 می‌باشد. همچنین این محصول قابل شستشو بوده و دارای استحکام بالایی است که طراحی مدرن و کاربردی آن باعث شده است مناسب استفاده در انواع رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، سازمان‌های اداری و محل کار باشد.

فروشگاه خانه شما سابقه درخشانی در خصوص طراحی و فروش محصولات اداری، منزل و غیره دارد و همیشه در تلاش است بهترین‌ها را جهت رفاه حال شما عزیزان ارائه دهد و رضایت مندی شما را در هر کجا که باشید، جلب کند.

شما می‌توانید این محصول بسیار راحت را با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه خانه شما در رنگ‌های مختلف با رویه چرم یا نوع فوم سفارش دهید و از کیفیت و راحتی آن در هنگام کار لذت ببرید. ارسال به شهر تهران رایگان بوده و به سایر نقاط کشور به صورت پس از کرایه می‌باشد.

اگر سوالی در خصوص نحوه سفارش محصول دارید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده از کارشناسان ما کمک بگیرید و محصول دلخواه خود را سفارش دهید.

در صورتی که تجربه‌ای در خصوص خرید از محصولات فروشگاه ما دارید، می‌توانید نظر خود را در قسمت دیدگاه با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

مشخصات

جنس پایه
کروم
روکش
چرم
جنس بدنه
فلزی با روکش چرم و انتخاب نوع فوم
نوع
جک دار با قابلیت تنظیم ارتفاع و پرخش 360 درجه و تنظیم زاویه پشتی صندلی
ضمانت
24 ماه ضمانت کالا
سایر توضیحات
تنوع رنگ بالا - دارای قابلیت شست و شوی آسان - استحکام بالا - طراحی مدرن و کاربردی - مناسب برای منازل، محل کار، رستوران ها و کافی شاپ ها
نظر های موجود
نسبت به قیمتش خوبه
در
با اینکه متریال به کار رفته تو صندلی درجه 3 هست،اما نسبت به قیمتش خوبه و راحته
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

صندلی مدیریتی لاندا  پر شده از اسفنج سنگین کاملا استاندارد با روکش چرم نشیمن می باشد

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp