صندلی کارمندی K830

صندلی کارمندی K830 2060

صندلی کارمندی K830 با قابلیت تنظیم پشتی و تنظیم ارتفاع صندلی همراه با 24 ماه ضمانت و ارسال رایگان در شهر تهران و ارسال به سراسر کشور به صورت پس کرایه
______
مشخصات فنی:
جنس روکش : چرم
جنس بدنه: فلزی
ضمانت : 24 ماه

  • مشکیمشکی
  • قهوه ایقهوه ای
  • کرمکرم
  • آبیآبی
  • قرمزقرمز
  • سبزسبز
  • زردزرد

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 2060
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان ۱۴%
قیمت: ۴,۹۶۰,۰۰۰ تومان

صندلی چرخ دار کارمندی K830

یکی از معایب کار کردن در ادارات و سازمان‌های اداری این است که افراد مجبورند ساعات طولانی از روز را پشت سیستم و نشستن روی صندلی اداری بگذرانند که این ممکن است وضعیت سلامت پشت، کمر و گردن افراد را به خظر بیندازد. اما این در حالی به واقعیت تبدیل می‌شود که از صندلی نامرغوب و غیر استاندارد استفاده کنید و طرز صحیح درست نشستن را بلد نباشید.

اگر وضعیت سلامتی‌تان حین کار برایتان اهمیت زیادی دارد، پس حتما خرید صندلی کارمندی K830 را امتحان کنید. این محصول یکی از صندلی‌های بسیار راحت و طراحی شده با رعایت ارگونومی کاملا استاندارد می‌باشد که روکش آن ضد حساسیت، ضد تعریق و از جنس چرم درجه یک بوده و می‌توانید هر طور که بخواهید زاویه پشت و بلندی ارتفاع آن را به دلخواه تنظیم کنید. همچنین این محصول قابل چرخش 360 درجه بوده و پایه‌های آن از جنس کروم و دارای چرخ‌های پلاستیکی نرم و روان می‌باشد.

صندلی کارمندی k830

شما می‌توانید صندلی کارمندی K830 را با کیفیتی باورنکردنی در رنگ‌های مختلف با قابلیت شستشوی آسان و استحکام بالا ار سایت خانه شما با قیمتی مناسب خریداری کنید و از طراحی مدرن آن که مناسب استفاده در سازمان‌های اداری همچون شرکت، بانک‌ها، پست بانک و غیره می‌باشد. ارسال این محصول به شهر تهران رایگان بوده و سایر نقاط کشور به صورت پس از پرداخت کرایه می‌توانند  آن را درب منزل با بسته بندی ایمن دریافت کنند.

فروشگاه خانه شما یکی از فروشگاه‌های محبوب و مورد اطمینان مردم ایران است که در تلاش است محصولاتی باکیفیت و شیک را به شما عزیزان ارائه دهد تا رضایت مندی‌تان را همواره جلب کند.
اگر در خصوص سفارش سازی محصول هر گونه سوال یا ابهامی برایتان پیش آمد، می‌توانید با کارشناسان ما که 24 ساعته آماده پاسخگویی هستند، در ارتباط باشید و محصول دلخواهتان را سفارش دهید.

در صورتی که هرگونه تجربه‌ای در رابطه با خرید محصولات فروشگاه خانه شما دارید، حتما نظر خود را در قسمت دیدگاه با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید .

مشخصات

جنس پایه
کروم
روکش
چرم
جنس بدنه
فلزی با روکش چرم و انتخاب نوع فوم
نوع
جک دار با قابلیت تنظیم ارتفاع و پرخش 360 درجه و تنظیم زاویه پشتی صندلی
ضمانت
24 ماه ضمانت کالا
سایر توضیحات
تنوع رنگ بالا - دارای قابلیت شست و شوی آسان - استحکام بالا - طراحی مدرن و کاربردی - مناسب برای منازل، محل کار، رستوران ها و کافی شاپ ها
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp