شلف دیواری ارزان

شلف دیواری مدل b27 shelf

شلف دیواری مدل b27 یکی از جدیدترین مدلهای بازار است این مدل شیک و کاربردی به ارتفاع 35سانتیمتر و عرض 35سانتیمتر و عمق 25سانتی متری میتواند یکی از بهتری گزینه ها برای تزیین دیوار منزل یا محل کار شما باشد.
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 35 *35 * 25 سانتی متر
سایر : قابل سفارش با ام دی اف

  • قهوه ای تیرهقهوه ای تیره
  • سفید برفیسفید برفی
  • قهوه ای روشنقهوه ای روشن
  • مشکیمشکی
  • بیاضبیاض
  • انتیک طلاییانتیک طلایی
  • وانیلیوانیلی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 10066282
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۷۸۷,۰۰۰ تومان

شلف دیواری مدل b27

در گذشته های نه چندان دور برای نگهداری از وسایل تزئینی از طاقچه های سنگی و گچی استفاده می کردند اما این روزها این طاقچه ها کلا از نمای ساختمان حذف شده اند و افراد برای آن که وسایل دکوری خود را به بهترین شکل ممکن نگهداری کنند و ظاهری زیبا را برای منزل خود به ارمغان می آورند از شلف دیواری مدل b27 استفاده می کنند که می توانند بر روی دیوار نصب کنند و از آن برای نگهداری وسایل خود ستفاده کنند.

با توجه به کاربردهای بیشماری که شلف دیواری مدل b27 دارد این روزها فروش بالایی را در فروشگاه اینترنتی خانه شما از آن خود کرده است.

شلف مورد نظر با توجه به ظاهر مناسبی که دارد انتخابی مناسب برای محیط کار و زندگی شما به شمار می آید و شما دوستان عزیز می توانید برای تهیه آن به فروشگاه ما مراجعه کرده و این محصول را با قیمتی مناسب و به صرفه خریداری کنید.

شلف دیواری b27

در روند تولید این محصول از مرغوب ترین متریال ها استفاده شده است که مقاومت آن را به میزان قابل توجهی افزایش داده است و تحمل وزن بالایی دارد و با نصب آن در محیط خود می توانید از زیبایی منحصر به فردی که این محصول برای خانه شما به همراه دارد نهایت بهره و استفاده را ببرید.

با توجه به کاربردهای بیشماری که این روزها شلف دیواری دارد مدل ها و طرح های مختلفی از شلف در بازار وجود دارد که در میان آن ها شلف دیواری مدلb27 با توجه به ساختار ویژه و ظاهر زیبایی که دارد توجه و نگاه بسیاری از افراد را به خود جلب کند و فروش بالایی را از آن خود نماید.

این شلف به راحتی می تواند با دیگر المان های موجود در فضای شما هماهنگی بسیاری پیدا کند و شما می توانید آن را رنگ های متنوعی خریداری کنید.

شلف دیواری مدل b27 یکی از جدیدترین مدل های شلف های دیواری است که ارتفاع 35 متری با عرض 35 سانتی متر و عمق 25 سانتی متر دارد و گزینه ای مناسب برای افرادی است که تمایل دارند زیبایی چشم نوازی را برای دیوار به ارمغان بیاورد.

مشخصات فنی شلف دیواری b27

  • ابعاد 35*25*35
  • تحمل وزن تا 25 کیلوگرم
  • روکش ملامینه

شما دوستان عزیز که قصد خرید شلف دیواری b27 را دارید می توانید برای خرید آن به فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه کنید و این محصول را با قیمتی مناسب و به صرفه خریداری کنید.

مشخصات

ابعاد
35*25*35
تحمل وزن
25 کیلوگرم
سایر توضیحات
قابل سفارش با چوب ام دی اف
رنگ
دارای رنگبندی متنوع
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp