کتابخانه فلزی مدل فارا

کتابخانه مدل فارا Library

کتابخانه مدل فارا در ابعاد استاندارد با بدنه فلزی چوبی قابل سفارش در رنگبندی متنوع در فروشگاه اینترنتی خانه شما.
______
مشخصات فنی :
ابعاد : 40*40 سانتی متر
جنس بدنه : چوب و فلز
گارانتی : سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات : قابل سفارش در رنگبندی متنوع

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: FARA
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۷۳۰,۰۰۰ تومان

کتابخانه مدل فارا

کتابخانه مدل فارا با طراحی خاص و جدید مناسب برای طراحی دکوراسیون های مدرن دارای تنوع رنگی بالا اگر در طراحی داخلی منزل شما از وسایل فلزی چوبی استفاده شده است خرید این محصول برای شما بسیار مناسب است، این کالا مناسب برای قرار دادن کتاب، مجسمه و غیره می باشد شما می توانید در وب سایت خانه شما مناسب ترین و زیباترین مجسمه و لوازم دکوری را نیز تهیه کنید.

جنس بدنه و ابعاد

بدنه این کالا از ترکیب چوب و فلز ساخته شده است که قسمت کفی طبقات از ملامینه استفاده شده است که باعث شده طراحی خاص داشته باشد مربع های آن در ابعاد 40*40 سانتی متر ساخته شده است.

نحوه ارسال

فروشگاه اینترنتی خانه شما به سراسر کشور ارسال دارد و تحویل تمامی کالاها درب منزل می باشد هزینه ارسال برای تهران با توجه به سقف خرید انجام شده رایگان و برای شهرستان به صورت پسکرایه محاسبه می شود و پرداخت آن به عهده مشتری می باشد.

کتابخانه مدل فارا

مشخصات

جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
ابعاد
مربع های 40*40 سانتی متر
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp