برترین جالباسی های جدید و مدرن که باید بخرید

برترین جالباسی های جدید و مدرن که باید بخرید

امروزه بسیاری از زندگی ها آپارتمان نشینی شده است و زمانی که فضای آپارتمان کوچک باشد افراد به سراغ راهکارهایی می روند که بتوانند چیدمان منزل خود را زیبا تر کنند، اگر شما هم به این فکر افتاده اید که نظم اساسی به اتاق خود بدهید بهتر است از جالباسی مدرن را خریداری کنید که علاوه بر زیبا نشان دادن محیط شما نقش مهمی را در ایجاد نظم برای اتاق شما به ارمغان می آورد.

ما در این نوشتار درصدد هستیم اطلاعاتی را در خصوص جالباسی مدرن و جدید در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم و همچنین شما را با مدل های مختلف جالباسی مدرن آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

 

اطلاعاتی در ارتباط با جا لباسی مدرن

اطلاعاتی در ارتباط با جا لباسی مدرن

از وسایل بسیار مهم و کاربردی در هر خانه ای می توان به جالباسی مدرن اشاره کرد که مدل های مختلفی از آن در بازار وجود دارد و همین امر می تواند انتخاب آن را با مشکل مواجه کند.

رخت آویز همان طور که از نام آن پیدا است به محصولی گقته می شود که لباس ها را می توان درون آن قرار داد و یا آویزان کرد، و بسته به نوع کاربردی که دارد می توان آن ها را در مدل های دیواری، کمدی، پشت دری، ایستاده و غیره دسته بندی کرد.

مدل های مختلف جالباسی مدرن

آویزهای لباس از جمله محصولاتی هستند که از زمان های گذشته تا کنون مورد استفاده قرار گرفته اند و شما با توجه به نوع کارایی و همچنین سبک دکوراسیون می توانید محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

ما در ادامه در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با جالباسی مدرن را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

جالباسی ایستاده

با دیدن جالباسی های ایستاده به چندین دهه قبل باز می گیردیم، این مدل از رخت آویز ها فضای بسیاری کمی را اشغال می کنند اما می توانید حجم بالایی از لباس را درون آن جای دهید و نگرانی بابت وسایل خود نداشته باشید.

جا لباسی ایستاده

با گذشت زمان جالباسی های ایستاده ظاهری مدرن تر به خود گرفتند و شما می توانید وسایل های مختلفی را درون آن قرار دهید بدون آن نگرانی بابت کمبود فضا داشته باشید.

جالباسی دیواری

همان طور که از نام این آویز لباس مشخص است قابلیت نصب بر روی دیوار را دارند و شما می توانید با قرار دادن آن ها بر روی دیوار فضایی جذاب را خلق کنید و جلوه ای بی نظیر را برای منزل خود به وجود بیاورید.

جالباسی دیواری

جا لباسی مدرن پشت دری

استفاده از جالباسی پشت دری این امکان را برای شما فراهم می کند که از نقطه به نقطه فضای خود نهایت استفاده را ببرید.

جا لباسی های پشت دری برای شما این شرایط را به وجود می آورند، از آشفتگی اتاق شما جلوگیری می کند و به شما این اجازه را می دهد که بتوانید وسایل مختلفی را به آن آویزان کنید و جلوه ای زیبا را برای اتاق خود به وجود بیاورید.

جالباسی پشت دری

جا لباسی چوبی

ملزومات چوبی همیشه طرفداران خاص خود را داشته و دارند و می توانند زیبایی بسیاری را برای شما ارمغان بیاورد و با توجه به این که مواد اولیه آن ها از چوب است ماندگاری بالایی دارند.

اگر سبک منزل شما کلاسیک، روستیک، بوهمین یا حتی کلاسیک است استفاده از جالباسی های چوبی انتخابی ایده آل برای شما به حساب می آید.

توجه داشته باشید اگر قرار است چیدمان منزل خود را به تازگی تغییر دهید بهتر است از هزینه کردن برای جالباسی چوبی صرفنظر کنید و از رخت آویز با طرح ام دی اف استفاده نمایید.

جالباسی چوبی

جا لباسی پارچه ای

افرادی که در منازل استیجاری زندگی می کنند می توانند از جالباسی پارچه ای استفاده کنند زیرا حمل و نقل راحتی دارد و بدون محدودیت می توانید رخت آویز پارچه ای را جایگزین آویزهای چوبی و سنگین کنید.

رخت آویز های پارچه ای به این دلیل که در روند تولید آن ها متریال های کم خطری استفاده شده است گزینه ای مناسب برای اتاق کودکان به حساب می آید.

جا لباسی پارچه ای

جا لباسی کم جا

امروزه بسیاری از افراد با مشکل کمبود جا مواجه هستند و همین امر آن ها ترغیب به خرید محصولاتی که می کند که در عین زیبایی فضای کمی را اشغال می کند.

جالباسی کم جا تاشو

همان طور که در سطرهای بالا اشاره کردیم جالباسی دیواری از محصولاتی است که فضای کمی را اشغال می کند اما برخی از افراد علاقه ای به آن ها ندارند از این رو بهتر است از جالباسی مدرن کم جا استفاده کنید، این محصولات علاوه بر این که فضای مورد نیاز شما را برای ذخیره لباس ها فراهم می کنند فضای بسیار کمی را اشغال کرده و همین امر موجب شده است که طرفداران این نوع از آویز لباس روز به روز بیشتر شود.

جالباسی اداری

رخت آویز یا همان جا لباسی اداری از تجهیزات بسیار کاربردی در محیط های اداری و کاری می باشد که می تواند نظم بالایی را برای محیط کاری شما به وجود بیاورد، شما کاربران عزیز می توانید کت، کاپشن، پالتو و شالگردن خود را جهت جلوگیری از بی نظمی اتاق بر روی این رخت آویز آویزان کنید.

جالباسی ایستاده اداری

جالباسی فلزی

نمونه ای دیگر از رخت آویز های موجود در بازار که طول عمر بالایی دارند می توان به جا لباسی فلزی اشاره کرد که مقاومت و کیفیت بسیار بالایی دارند و می توان از آن در محیط های مختلفی استفاده کرد.

جالباسی فلزی کاکتوس

مدل های مختلف جا کفشی

تنوع بالایی که جاکفشی دارند انتخاب را برای خریداران سخت کرده است از این رو بهتر است با مدل های مختلف این محصول آشنا باشید و مطابق با نیاز خود خریدی به صرفه را تجربه کنید.

ما در ادامه اطلاعاتی را در خصوص مدل های مختلف جا کفشی در اختیار شما دوستان عزیز قرار می دهیم.

جاکفشی نیمکتی

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که در زمان پوشیدن کفش دوس دارید که بنشینید، بهتر است از جاکفشی های نیمکتی استفاده کنید.

جاکفشی نیمکت دار

جاکفشی مدرن حالت داشبوردی

اگر شما هم به دنبال جا کفشی هستید که حجم بالایی از کفش های خود را در آن جای دهید قطع به یقین استفاده از جاکفشی های داشبوردی می تواند انتخابی به صرفه و ایده آل باشد.

جاکفشی داشبوردی

جا کفشی داشبوردی از جمله محصولات مدرنی است که به راحتی می توانید با فضای خود ست کنید و از آن انتظار بیشترین بازدهی را داشته باشید.

جا کفشی آیینه دار

بسیاری از افراد جا کفشی را در محیط ورودی خود قرار می دهند و تمایل دارند که قبل از خروج منزل، استایل خود را تماشا کنند از این رو جاکفشی هایی را انتخاب می کنند که آیینه دار هستند.

جاکفشی آینه دار

بیشتر بدانید: پرفروش ترین مدل های جاکفشی آپارتمانی در سال جدید

نکات مهم در زمان انتخاب ست جاکفشی و جالباسی ورودی منزل

در زمان خرید جالباسی و جاکفشی بهتر است به نکات بسیاری توجه داشته باشید تا انتخاب ایده آلی را تجربه نمایید.
به فرم ورودی منزل توجه داشته باشید

در زمان انتخاب ست جاکفشی و جا لباسی ورودی منزل باید به فرم ورودی خانه توجه داشته باشید، فرم ورودی منظور همان فضا و ابعاد مشخصی است که در زمان ورود به منزل برای جاکفشی و جالباسی تعبیه شده است، در زمان انتخاب این محصولات بهتر است به ابعاد ورودی از قبیل کوچک یا بزرگ بودن متراژ توجه داشته باشید هر چه متراژ ورودی شما بیشتر باشد دست شما برای خرید ست جاکفشی و جالباسی ورودی منزل باز تر است و می توانید با توجه به بودجه و نیاز خود بهترین مدل را انتخاب نمایید.

سبک جاکفشی مورد نیاز

سبک مورد نیاز خود را انتخاب نمایید

حال که متراژ فضای مورد نظر را مشخص کردید بهتر است مدل جالباسی و جاکفشی خود را انتخاب کنید که آیا جاکفشی شما حالتی باز داشته باشد یا این که بسته و پوشیده یا تر کیبی از این دو باشد.

توجه داشته باشید شما می توانید با توجه سلیقه خود از سه مورد گفته شده هر کدام را که تمایل داشتید انتخاب کنید و هیچ گونه محدودیتی در انتخاب ندارید اما بهتر است که بدانید هر کدام از این محصولات مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند.

رخت آویز های باز امروزه ترند هستند و بسیاری از جوانان تمایل دارند از این مدل جا کفشی استفاده کنند، توجه داشته باشید که در این مدل رخت آویز به این دلیل که محتویات آن کاملا در معرض دید است باید نهایت دقت خود را در قرار گیری لباس ها به کار ببرید که حالتی شلخته را برای اتاق شما به وجود نیاورد.

آویز لباس یا جاکفشی بسته، همان طور که از نام آن مشخص است دارای درب هایی کشویی، یا بازشو هستند که بسیاری از مدل های موجود در بازار را جالباسی های بسته تشکیل داده است و نمای داخلی آن در معرض دید نیست.

اگر فضای شما به گونه ای است که می توانید از هر دو مدل استفاده کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که از جاکفشی یا جالباس های ترکیبی استفاده نمایید زیرا می تواند زیبایی بصری بسیاری را برای محیط شما به وجود بیاورد.

انتخاب رنگ جاکفشی

رنگ جاکفشی خود را انتخاب کنید

از دیگر مواردی که باید به آن توجه داشته باشید رنگ جاکفشی و جا لباسی است که بهتر است محصولی را انتخاب کنید که با دیگر لوازم خانه شما مطابقت داشته باشد.

جاکفشی و جالباسی مدرن با توجه به این که جز اقلام سفارشی نیستند تنوع رنگی بالایی ندارند معمولا در رنگ های سفید، مشکی؛ کرم یا قهوه ای عرضه می شوند اما نگران نباشید شما می توانید محصولی را انتخاب کنید که مکمل دیگر لوازم شما باشد.

مقاومت و استحکام جاکفشی و جالباسی مدرن

مقاومت و استحکام جاکفشی و جالباسی مدرن

از دیگر نکاتی که در زمان انتخاب جاکفشی و جالباسی باید به آن توجه داشته باشید استحکام و مقاومت این محصولات است، فرقی ندارد که شما از کدام مدل جالباسی یا جا کفشی استفاده می کنید اما باید توجه داشته باشید که قسمت های مختلف این محصولات، قلاب های رخت آویز، دستگیره های آن بسیار مقاوم باشند در غیر این صورت امکان آسیب رسیدن به لباس های شما وجود دارد.

محل قرار گیری جاکفشی و جا لباسی

بهترین محل قرار گیری جاکفشی و جا لباسی مدرن

محل قرار گیری جالباسی مدرن به مدل آن بستگی دارد برای نمونه جا کفشی های ایستاده بهتر است در گوشه اتاق خواب قرار بگیرند و مدل های دیواری در قسمت های ورودی نصب شوند این در حالی است که جاکفشی های پشت دری همان طور که از نام آن ها مشخص است بیشترین کاربرد را برای پشت درب اتاق خواب دارند.

سخن پایانی

ما در این نوشتار اطلاعاتی را در ارتباط با مدل های مختلف جالباسی و جا کفشی در اختیار شما دوستان عزیز قرار دادیم تا شما دوستان عزیز بتوانید با رعایت نکات گفته شده بتوانید جا لباسی مدرن متناسب با نیاز خود را خریداری نمایید.

مطلب پیشنهادی: فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید جاکفشی مناسب

 

نظر خود را بنویسید

whatsapp