فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید جاکفشی مناسب

 فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید جاکفشی مناسب

بی شک در هر خانه ای جاکفشی وجود دارد و این محصول همیشه جزو پرکاربردترین وسایل در منازل بوده است. اما اخیرا علاوه بر اینکه یک وسیله کاربردی هست جزوی از دکوراسیون فضا هم محسوب شده و هماهنگی آن با سایز اجزای منزل بسیار حائز اهمیت است. علی الخصوص برای عروس خانم‌هایی که به تازگی قصد شروع زندگی مشترک را دارند و به دنبال تکمیل جهیزیه هستند.

حال اگر به دنبال خرید یک جا کفشی خوب برای منزل خود هستید اما در این باره اطلاعات کافی نداشته و نمیدانید چه مدل جا کفشی های مناسب خانه شما هستند یا اصلا اطلاع ندارید که امروزه چه نوع جا کفشی های میان افراد محبوب و ترند شده اند، بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

در این مقاله سعی داریم ضمن آشنا کردن شما با انواع مختلفی از جاکفشی ها، فاکتورهای مهم در انتخاب جاکفشی مناسب را نیز بیان کنیم تا حین خرید این محصول دچار مشکل در انتخاب نشده و با آگاهی کامل خریدی رضایت‌مندانه انجام دهید. ممنون از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما هستید.

 

معرفی مدل‌های جاکفشی مدرن 

اینجا ایران است،‌ کمتر کسی با کفش در خانه راه می‌رود و عموما در نزدیکی درب ورودی جاکفشی تعبیه می‌شود تا کفش‌ها را آنجا از پا درآورده و سپس وارد فضای اصلی خانه شویم. در اینجا به معرفی انواع مدل‌های جاکفشی مدرن می‌پردازیم تا هر کدام که با سلیقه شخصی شما و دکوراسیون منزل‌تان هارمونی داشت را سفارش داده و بخرید.

● جاکفشی مدرن ام‌دی‌اف

این جنس جاکفشی به جهت سبک بودن و قیمت مناسب و صد البته کیفیت قابل قبول جزو پرطرفدارترین مدلهای جاکفشی است چرا که تنوع در مدل‌های ام‌دی‌اف بالا بوده و روکش‌های ملامینه، های گلس و رنگ‌بندی مختلفی که دارد آن را به یک محصول پرفروش در بین مدل‌های جاکفشی مدرن تبدیل کرده‌است.

جاکفشی چوبی

● جاکفشی مدرن چوبی 

اگر به سبک دکوراسیون کلاسیک و اصیل علاقه‌مند هستید یا حتی قضای محیط زندگی شما نمودی از این سبک دارد قطعا خرید جاکفشی مدرن چوبی برایتان در اولویت قرار داشته و به دنبال مدل‌های متنوع آن هستید. جنس چوب به جهت بافت محکم و خوبی که دارد عمر و دوام زیادی داشته و یک جاکفشی همیشگی برای شما خواهد بود. برای دیدن مدل‌های متنوع جاکفشی چوبی به سایت خانه شما مراجعه کنید و در صورت انتخاب یک مدل برای خرید با مشاورین فروش ما در تماس باشید.

جاکفشی فلزی مدل تایتان
● جاکفشی مدرن فلزی 

اگر طرفدار سبک دکوراسیون اسپرت و فانتزی هستید بهترین گزینه‌ خرید جاکفشی مدرن فلزی است. چرا که فضای منزل هماهنگی خوبی خواهد داشت و قیمت نسبتا مناسب آن، این مدل را به محصولی پرفروش تبدیل کرده‌است. حتی ترجیح می‌دهید جاکفشی با هر ضربه و جابجایی سالم مانده و عمر طولانی داشته باشد این مدل بهترین گزینه روی میز است.

بیان فاکتورهای مهم در انتخاب جاکفشی مناسب 

حال که با انواع جا کفشی ها آشنا شدید، شاید سوال شما این باشد که از کجا مطمئن شویم چه مدل جاکفشی مناسب خانه ما است؟ خب ما در پاسخ به شما میگوییم این مسئله که کاری ندارد فقط کافی است به چند فاکتور اساسی در هنگام خرید توجه داشته باشید!حال اگر میپرسید چه فاکتورهایی؟ به ادامه مطالب توجه فرمایید. این فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید جاکفشی مناسب عبارت اند از:

● سایز جاکفشی

اولین عاملی که باید به آن فکر کنید اندازه و ظرفیت نگهداری جاکفشی است. خیلی مهم است که اندازه جاکفشی جدیدی که خریده‌اید مناسب محیط مورد نظر باشد. چرا که در صورت عدم تطابق سایز جاکفشی با فضای انتخابی جلوه‌ای بد و ناموزون به خانه می‌دهد. مثلاً برای سالن‌های بزرگ می‌توانید از جاکفشی های عریض و طول دارای آینه و نشیمن خریداری کنید و در عوض برای سالن‌های کوچک می‌توانید از انواع مدل جاکفشی جدید که سایزی جمع و جور دارند ثبت سفارش کنید. این مدل جاکفشی کوچک در سایت خانه شما موجود بوده و به راحتی قابل سفارش است.

جاکفشی

● ارتفاع و طبقات جاکفشی

این موضوع کاملا بستگی به سبک زندگی شما دارد. اگر اهل خرید کفش هستید و تعداد زیادی کفش دارید حتما جاکفشی با طبقات زیاد خریداری کنید. اگر اهل خرید بوت و چکمه‌اید باید از جاکفشی با طبقات بزرگ استفاده کنید حتی اگر تعداد اعضای خانواده شما زیاد است خرید یک جاکفشی جدید با طبقات زیاد ضروری است پس اول تمام جوانب را بسنجید و سپس خرید خود را متناسب با شرایط منزل‌تان انجام دهید.

دوام و کیفیت

انتخاب یک جاکفشی که تعادلی بین مقرون به صرفه بودن و دوام ایجاد کند، مهم است. سرمایه گذاری روی یک قفسه کفش با کیفیت بالا و خوش ساخت تضمین می کند که آن محصول در آزمون زمان و استفاده مکرر مقاومت می کند.

● جنس متریال بکار رفته در ساخت جاکفشی

اشخاص هنگام انتخاب جاکفشی باید به مواد به کار رفته در ساخت آن توجه کنند. انتخاب مواد باید با ترجیحات شخصی و ملاحظات سبک زندگی هماهنگ باشد. گزینه های محبوب شامل چوب، فلز یا پلاستیک است که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. مثلا اگر به دنبال یک جاکفشی آپارتمانی هستید که با محیط داخلی منزل هماهنگ باشد بهترین انتخاب خرید جاکفشی چوبی و ام‌دی‌اف هست چرا که غالبا این مدل با بیشتر منازل آپارتمانی هماهنگ است. اما به‌طور کلی جنس جاکفشی بستگی به سلیقه شما و دکوراسیون و محل استفاده جاکفشی دارد. گاهی افراد تصمیم میگیرند برای محیط باز مانند حیاط منزل از جاکفشی فلزی استفاده کنند. همه چیز به سلیقه شخصی شما بسته است.

● رنگ جاکفشی

این موضوع کاملا به رنگ وسایل منزل شما بستگی دارد مخصوصا اگر قصد خرید جاکفشی مدرن آپارتمانی دارید فراموش نکنید برای جذابیت بصری محیط بهتر است رنگ‌ها باهم هماهنگ م مکتب باشند بنابراین رنگ جاکفشی را هماهنگ با سرویس چوب یا دیگر وسایل منزل که بخش عمده دکور را تشکیل می‌دهند خریداری کنید.

●زیبایی

زیبایی شناسی نقش بسزایی در انتخاب یک جاکفشی مناسب دارد. افراد باید طراحی و سبکی را در نظر بگیرند که با ترجیحات شخصی آنها و فضای کلی فضای زندگی آنها هماهنگ باشد. انتخاب جاکفشی با زیبایی مدرن یا مینیمالیستی می تواند جذابیت بصری اتاق آنها را افزایش دهد.

● طرح مدل جاکفشی

اخیرا تنوع ساخت جاکفشی آپارتمانی بیشتر شده و انواع مدل‌ جاکفشی جدید وارد بازار می‌شود که انصافا شیک بوده و طرفداران بسیاری دارند. این مدل‌ها غالبا با فضای منازل هماهنگ بوده و تنوع ساخت آن به قدری بالا است که تمام سلیقه‌ها را راضی می‌کند.

مطلب پیشنهادی: نکات مهم انتخاب آینه دکوراتیو + راهنمای خرید

جا کفشی مدل 2 تیکه چوبی

● سازماندهی و دسترسی

سازماندهی کارآمد و دسترسی آسان از عوامل حیاتی در هر قفسه کفشی است. ویژگی‌هایی مانند قفسه‌ها، محفظه‌های قابل تنظیم یا کشوهای بیرون‌کش به استفاده کنندگان اجازه می‌دهد تا فضای ذخیره‌سازی خود را سفارشی کنند؛ همچنین این موضوع، پیدا کردن و بازیابی سریع یک جفت کفش خاص را آسان‌تر می‌کند.

● محافظت از کفش

در جاکفشی ها کفش های متنوعی از کفش های کتانی راحت گرفته تا کفش های رسمی انباشته می شوند. از این رو اولویت دادن به محافظت از کفش ضروری است. قفسه‌های کفشی که دارای ویژگی‌های محافظ مانند مواد ضد گرد و غبار یا مقاوم در برابر رطوبت هستند، می‌توانند به افزایش طول عمر و وضعیت کفش‌های شما کمک کنند.

● قابل حمل بودن

برای آن دسته از افرادی که آپارتمان نشین بوده و در آپارتمان ها جابجا می شوند، قابل حمل بودن جا کفشی یک فاکتور حیاتی است که باید در نظر گرفته شود. گفتنی است که قفسه‌های کفش قابل حمل با طرح‌های سبک وزن یا گزینه‌های تاشو حمل و نقل را آسان‌تر کرده و راحتی را در حین جابجایی موجب میشوند.

● بررسی نظرات و توصیه ها

 در دنیای امروزی که اغلب خرید ها به صورت اینترنتی و آنلاین شده است قبل از تصمیم گیری نهایی برای خرید، تحقیق و خواندن نظرات سایر کاربران در سایت فروشگاهی مدنظر می تواند بینش ارزشمندی در مورد عملکرد، دوام و رضایت کلی کاربر از یک قفسه کفش خاص ارائه دهد. تجربیات و توصیه های واقعی کاربر می تواند به افراد در انتخاب آگاهانه کمک کند.

معرفی انواع مدل جاکفشی جدید

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم جاکفشی‌ها مدل‌های متنوعی دارد که در ادامه انواع مدل‌های پرطرفدار جاکفشی جدید را معرفی می‌کنیم.

جاکفشی سه تیکه

● جاکفشی پله‌ای، جا کفشی سه تیکه

این مدل در دسته‌بندی جاکفشی مدرن جای می‌گیرد و غالبا از سه جاکفشی عمودی تشکیل می‌شود که ارتفاع آن از بلند به کوتاه است. این جا کفشی دارای سه درب جداگانه برای هر تکه است و هر کدام طبقاتی جدا دارند. جاکفشی سه تیکه انتخاب اول بیشتر عروس خانم‌های خوش سلیقه است.

جزو جاکفشی‌های نسبتا جا دار بوده و عموما سه تکه آن از هم جدا است و گاهی سه تکه چسبیده به هم است. البته سه مستقل از هم کاربردی‌تر بوده و فروش آن هم بیشتر است به جهت اینکه می‌توان آنها را دور از هم و هر کجا که احتیاج هست قرار داد.

جاکفشی سه درب

● جا کفشی سه درب 

اگر به دنبال یک جاکفشی آپارتمانی و جا دارد هستید این مدل واقعا کاربردی و جذاب است. از دو درب روبروی هم و یک درب مستقل تشکیل شده است که همگی به هم وصل هستند و یک جاکفشی مناسب خانواده‌های پرجمعیت است.

جاکفشی داشبوردی

● جاکفشی داشبوردی

قطعا حتی برای یکبار در عمرتان داشبورد ماشین را باز کرده و‌ به شیوه باز شدن آن آگاه هستید. این مدل جاکفشی دقیقا مدل داشبورد ماشین باز می‌شود و تعداد زیادی کفش در دل خود جای می‌دهد. البته فضای داخلی آن بستگی به تعداد طبقات و ارتفاع جاکفشی دارد اما در کل اگر اهل تنوع و خرید زیاد کفش هستید از این مدل غافل نشوید.

جاکفشی دو درب

● جاکفشی دو درب 

یک مدل نوستالژی از انواع جاکفشی که هنوز هم طرفداران خود را دارد جا کفشی دو درب هست که در انواع مدل‌های ام‌دی‌اف و چوبی ساخته شده و همچنان در حال تولید و عرضه به بازار است. این مدل آدم را یاد کمدهای کوچک‌ قدیمی می‌اندازد که بشدت جذاب و دیدنی بودند.

جاکفشی ایستاده

● جاکفشی ایستاده و جاکفشی دیواری

این مدل برای کسانی که طرفداران سبک‌های ساده و شیک هستند بسیار مناسب است. هم کم‌جا محسوب می‌شود و هم با وجود طبقات و حالت شلف مانند یا قفسه‌ای که دارد برای تحمل وزن سنگین تعداد زیادی کفش مناسب است. جاکفشی ایستاده یک مدل مناسب برای منازلی با جای کم است.

قیمت جاکفشی ایستاده

خرید انواع جاکفشی دیواری و جاکفشی ایستاده از سایت خانۀ شما با ضمانت کیفیت و قیمت کالا امکان پذیر است. قطعا با یک مقایسه ساده می‌توانید به مقطوع بودن قیمت‌های سایت پی برده و با خیالی راحت خریدی هوشمندانه را انجام دهید.
 قمیت تمام محصولات با اطلاعات کامل در زیر تصویر هر محصول نوشته شده است اما به صورت کلی قیمت جاکفشی ایستاده با توجه به تعداد طبقات، جنس، ابعاد و سایز تعیین می‌شود و می‌توانید اندازه هزینه‌ای که برای خرید جاکفشی در نظر گرفته است مدل مدنظرتان را انتخاب کنید.

معرفی انواع مدل‌های جاکفشی موجود در سایت خانه شما 

در این بخش قصد داریم تا تعدادی از مدل‌های جذاب و متنوعی که در سایت موجود است را معرفی کنیم تا با خیالی راحت خریدتان را انجام دهید.

● جاکفشی پله‌ای چوبی

این مدل که جزو پرطرفدارترین مدل جاکفشی جدید است که در رنگ‌بندی متنوع با جنس مرغوب در سایت موجود کرده‌ایم تا در صورت تمایل اقدام به ثبت‌ سفارش‌ کنید.

● جاکفشی جدید و شیک سه درب سولو

این مدل نیز جزو انواع جاکفشی مدرن قرار گرفته و برای منازلی با دکور جدید و به روز بسیار مناسب است.

جاکفشی جدید و شیک سه درب سولو● جاکفشی دو درب پالیز

یک کار جمع و جور خوش قیمت این مدل هست که به‌‌ صورت داشبوردی باز شده و بسیار شیک و بی‌نظیر است و جزو کارهای پرفروش فروشگاه محسوب می‌شود.

جاکفشی دو درب پالیز

● جاکفشی سه درب پامنار

مدل دیگری از سبک داشبوردی که ارتفاع بیشتر و تعداد طبقات بالاتر داشته و برای کسانی که کفش زیاد دارند توصیه می‌شود.

جاکفشی سه درب پامنار

● جاکفشی مدل اکین چوب

این مدل جزو مدل‌ جاکفشی ایستاده و قفسه‌ای است و برای خانواده‌های پرجمعیت واقعا گزینه خوبی می‌باشد به علاوه کیفیت ساخت و متریال به‌کارگیری شده در ساخت این مدل و تمام مدل‌های معرفی شده همراه با قیمت مقطوع واقعا هر کس را ترغیب به داشتن یک جاکفشی این سبکی می‌کند.

جاکفشی مدل اکین چوب

خرید جاکفشی مناسب از محل مناسب

هنگامی که میخواهید به خرید جاکفشی اقدام کنید، باید برای تجربه یک خرید موفق اطلاعات کاملی را از بازار محصول کسب نمایید.مثلا برای اطلاع از مواردی جامع همچون: ابعاد مناسب، متریال ساخت، رنگ های مورد استفاده جهت ساخت محصول، طراحی خیره کننده، قیمت مقرون به صرفه و مواردی از این قبیل، مراجعه به سایت اینترنتی بهترین راه به شمار میرود.

شما میتوانید از طریق سایت های اینترنتی و صفحات برخی از سایت های فروشگاهی از انواع و مدل های محصولات، قیمت و کیفیت آنها به راحتی اطلاعات زیادی کسب کنید. علاقمندان به خرید، پس از اطلاع یافتن از ویژگی ها منحصر بفرد هر یک از جاکفشی ها، می توانند اقدام به انجام یک خرید بی نظیر اینترنتی کرده و بدون صرف هیچ هزینه و زمان اضافی برای خرید حضوری، یک خرید اینترنتی جذاب را تجربه نمایند.

در خرید اینترنتی توجه داشته باشید که یکی از مهم ترین عوامل در خرید هوشمندانه توجه به محل خرید این محصولات است. در نظر داشته باشید که برخی از سایت های فروشگاهی اقدام به عرضه محصولات بی کیفیت کرده و برای کسب سود بیشتر، به محصولات بی کیفیت خود، برچسب مرغوب و ایده آل زده و به فروش میرسانند. برای همین است که میگوییم هنگام خرید، به مکان خرید جا کفشی توجه ویژه نمایید. برخی از سایت های فروشگاهی مانند سایت خانه شما از جمله مکان های هستند که علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت، تنوع زیادی نیز دارندکه با همه نوع سلیقه های سازگار هستند. شما کاربران عزیز میتوانید بدون هیچ نگرانی از این سایت اقدام به خرید نمایید. به یاد داشته باشید که کارشناسان ما و همچنین نظرات سایر کاربران که در سایت موجود هستند، در خرید به شما بسیار کمک خواهند کرد.

کلام آخر

در این مقاله درباره انواع جاکفشی و فاکتورهای مهم خرید آن صحبت کرده و متوجه شدیم که انتخاب و خرید یک جاکفشی مناسب باید با در نظر گرفتن فاکتورهای مهمی مانند اندازه، دوام، طراحی، سازماندهی، دسترسی، قابلیت حمل، محافظت از کفش و گنجاندن انواع مختلف کفش باشد. هدف از این مطالب این بود تا با دیدی باز و آگاهی جامع اقدام به خرید جاکفشی کنید‌ چرا که علاوه بر اینکه برای خرید این محصول هزینه‌ می‌کنید باید مدلی را انتخاب کنید که به دکوراسیون منزل شما بیاید.

جاکفشی برای نظم دهی به منزل تبدیل به یک وسیله ضروری شده است و دقت لازم در خرید آن شما را از هزینه بیشتر در آینده و نابسامانی کفش‌ها نجات می‌دهد. تنوع ساخت جاکفشی بسیار بالا است و بهتر است هنگام خرید یک جاکفشی استاندارد را انتخاب کنید که برای گذاشتن کفش درون آن به مشکل برنخورید. برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع مدل‌ها و قیمت جاکفشی از محصولات سایت دیدن فرمایید.‌ ضمناً از همراهی صمیمانه شما با سایت خانۀ شما نهایت تشکر را داریم.

مطلب پیشنهادی: نکاتی که دکوراسیون اتاق نشیمن شما را خاص میکند

نظر خود را بنویسید

whatsapp