جا کفشی سفید ایستاده

جا کفشی مدلbj1

این جاکفشی شیک و منحصر به فرد با ارتفاع 161سانتیمتر و عرض66 سانتیمتر در عمق33سانتیمتر مناسب و قابل سفارش در ابعاد متناسب با سلیقه شما میباشد
______
مشخصات فنی:
جنس : ام دی اف و ملامینه با نوار PVC
ارتفاع: 161 سانتی متر
عرض : 30 سانتی متر
عمق : 66 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 5188842
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۸۹۰,۰۰۰ تومان ۷%
۳,۶۱۸,۰۰۰ تومان

جاکفشی مدل BJ1

از مهم ترین وسایلی که برای هر خانه ضروری است می توان به جاکفشی اشاره کرد که می تواند در نظافت قسمت های ورودی ساختمان و نگهداری از کفش های شما تاثیر بسیاری داشته باشد از این رو بهتر است در زمان خرید آن نهایت دقت خود را به کار ببرید.

جاکفشی مدل BJ1، از جمله تجهیزات کاربردی برای هر خانه است که می تواند علاوه بر نگهداری از کفش های شما در زیبایی محیط شما نقش مهمی داشته باشد،  شما دوستان عزیز می توانید برای خرید جاکفشی مدل BJ1 به وبسایت خانه شما مراجعه نمایید و با صرف هزینه ای مناسب این محصول زیبا را با کیفیت بالا خریداری نمایید.

اگر در خانواده ای پر جمعیت زندگی می کنید نیاز است که جاکفشی مناسب را خریداری کنید که فضای بسیاری داشته باشد و به شما این امکان را دهد که تمامی کفش های افراد خانواده را در آن قرار دهید.

جاکفشی ایستاده سفید

جاکفشی مدل BJ1، با ابعاد ۶۶*۳3*۱۶۱ سانتی‌متر فضای کمی را محیط شما اشغال می کند و برای آن هفت طبقه مجزا طراحی شده است که قابلیت نگهداری از کفش های افراد خانواده را دارد.
این جاکفشی دو درب با توجه به متریال های با کیفیتی که در روند تولید آن استفاده شده است مقاومت و استحکام بالایی دارد و شما می توانید سالیان سال از آن استفاده کنید بدون آن که نگرانی بابت خراب شدن آن داشته باشد.

جاکفشی مدل ‏BJ1‎، که در فروشگاه اینترنتی خانه شما به فروش می رسد ظاهری مستطیلی شکل دارد و برای آن از یراق آلاتی با کیفیت به کار رفته است که می تواند بازشوی آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

شما می توانید جاکفشی مدل ‏BJ1‎، را علاوه بر منزل برای محل کار خود خریداری کنید و از مزایای بیشماری که دارد نهایت بهره و استفاده را ببرید.

در فروشگاه اینترنتی خانه شما مدل های مختلفی از جاکفشی به فروش می رسد که در میان آن ها جاکفشی مدل ‏BJ1‎، فروش بالایی را از خود کرده است که این امر به دلیل ابعاد و فضای مناسبی است که برای کفش ها در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد، برای خرید این محصول کافی است به وبسایت خانه شما مراجعه نمایید و محصول مورد نطر خود را ثبت سفارش کنید و با صرف هزینه ای مناسب جاکفشی مدل ‏BJ1‎ را خریداری نمایید.

جاکفشی ایستاده مدل bj1

مشخصات فنی جاکفشی مدل ‏BJ1‎

  • ابعاد ‏۶۶‏‎*‎‏۳۰*۱۶۱ ‏
  • جنس جاکفشی : لترون
  • مجز به هفت طبقه
  • ظاهری مستطیل شکل
  • مجهز به دو درب آرامبند
  • قابلیت استفاده برای خانه و اداره

شما می توانید جاکفشی مدل ‏BJ1‎ را در رنگ مورد نظر خود خریداری کنید.

مشخصات

جنس
ملامینه درجه یک
ابعاد
161*30*66
سایر توضیحات
قابل اجرا با چوب ام دی اف و رنک و ابعاد دلخواه شما
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp