جا کفشی مدل اکین چوب

جا کفشی مدل اکین چوب 1589379

این جاکفشی با ارتفاع95سانتیمتر و عرض100سانتیمتر در طول 30سانتیمتر مناسب منزل یا محل کار شما میباشد که میتوانید با ابعادی با سلیقه خود سفارش دهید.
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 100 *95 * 30 سانتی متر
سایر : قابل سفارش با ام دی اف

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 5419079
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۹۴۸,۰۰۰ تومان

راهنمای خرید جا کفشی مدل اکین چوب

جا کفشی مدل اکین چوب یکی از جذاب ترین مدل های جاکفشی است که با طراحی ساده و شیک یک انتخاب ایده آل برای انواع سبک دکوراسیون به شمار می آید. بکارگیری متریال عالی و با کیفیت سبب افزایش مقاومت این محصول شده است، همچنین به واسطه رنگ بندی بسیار زیبا و متفاوت امکان ست کردن آن با تمام وسایل و لوازم خانگی فراهم شده است.

کیفیت و مقاومت بالای این محصول به همراه قیمت مناسب آن سبب شده تا در مدت کوتاهی در دسته پرفروش مدل جاکفشی برای فضای کوچک قرار بگیرد، استقبال بی نظیر از این محصول تولید کنندگان را بر این وا داشت تا نمونه های مختلف آن را در رنگ بندی های متنوع طراحی کنند، اگر به دنبال خرید بهترین جاکفشی شیک با قیمت مناسب هستید، توصیه می کنیم به فروشگاه خانه شما مراجعه کنید.

جاکفشی مدل اکین چوب

ویژگی های جاکفشی مدل اکین چوب

امروزه زندگی در خانه های کوچک امکان مانور دادن برای انتخاب و خرید لوازم خانگی را محدود می کند، در واقع افراد باید در زمان خرید هر وسیله کم جا بودن را در نظر بگیرند. همین امر سبب شد تا تولید کنندگان بخش عمده ای از تولیدات خود را به طراحی مدل های جمع و جور اختصاص دهند.

جا کفشی مدل اکین چوب یکی از جدید ترین مدل های جاکفشی کمجا است که با طراحی ساده و شیک به بازار عرضه می شود. سبک طراحی این جاکفشی مدرن است و همین امر سبب شده تا بتوان در دکوراسیون های مدرن و تلفیقی از آن استفاده کرد.

این محصول در ابعاد و اندازه 100* 95* 30 سانتی متر و در پنج طبقه طراحی شده است. عمق مناسب برای این جاکفشی سبب شده تا بتوانید به راحتی انواع کفش مردانه و زنانه را در آن جا بدهید. هر طبقه ظرفیت نگهداری از 5 جفت کفش بزرگسالانه را دارد و به این ترتیب در زمان مهمانی و دورهمی ها می توانید 25 جفت کفش را در آن نگهداری کنید.

برای تولید این جاکفشی از روکش ملامین ضد خش استفاده شده که مقاومت بالایی در برابر نم و رطوبت دارد، البته با مراجعه به سایت خانه شما امکان تغییر متریال به ام دی اف با کیفیت نیز فراهم شده و می توانید محصول مورد نظر خود را با متریال دلخواه سفارش دهید.

خرید جا کفشی مدل اکین چوب

جا کفشی مدل اکین چوب با طراحی شیک و جدید در فروشگاه های معتبر سراسر کشور موجود است، کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصول از مهم ترین دلایلی پرفروش بودن آن به شمار می آید. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به فروشگاه خانه شما مراجعه و جاکفشی مورد نظر خود را در ابعاد و اندازه مختلف و جنس دلخواه خریداری نمایید. در این مجموعه تمام محصولات با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار کاربران قرار میگیرد.

مشخصات

جنس
ملامینه درجه یک
ابعاد
95*100*30
سایر توضیحات
قابل اجرا با چوب ام دی اف و رنک و ابعاد دلخواه شما
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp