جاکفشی مدل mo2

جا کفشی مدلmo2

این جاکفشی شیک و با کیفیت با ارتفاع 90سانتیمتر و عرض80سانتیمتر در عمق 35 سانتیمتر مناسب منازل کوچیک میباشد,و قابل سفارش در ابعاد متناسب با سلیقه شما میباشد
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه درجه یک و ام دی اف
ابعاد: 90*80*35 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 5318441
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۳۵۶,۰۰۰ تومان

جاکفشی مدل MO2

از کاربردی ترین تجهیزات مورد نیاز در هر خانه ویلایی و آپارتمانی می توان به جاکفشی اشاره کرد که مدل های مختلفی از آن در بازار به فروش می رسد و توانسته است نیاز بسیاری از افراد را به این تجهیزات برآورده کند.

وجود جاکفشی می تواند از به هم ریختگی و شلوغی جلوی درب ورودی جلوگیری کند و می تواند نظم بسیاری را برای محیط شما به همراه داشته باشد، در میان مدل های مختلف جاکفشی به جرات می توان گفت که جاکفشی مدل MO2 به توجه به زیبایی منحصر به فردی که دارد توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و توانسته فروش بالایی را در بازار از آن خود کند.

اگر شما دوستان عزیز تمایل دارید که با صرف هزینه ای مناسب جاکفشی مدل MO2 را خریداری کنید به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنم که سری به فروشگاه اینترنتی خانه شما بزنید و این محصول زیبا و کاربردی را با صرف هزینه ای مناسب خریداری نمایید.

جاکفشی آپارتمانی مدل mo

در زمان خرید جاکفشی برای محیط های آپارتمانی بهتر است به ابعاد، اندازه و همچنین طرح این تجهیزات توجه داشته باشید چرا که این محصولات را داخل خانه نگهداری می کنند بنابراین باید ابعاد آن به گونه ای باشد که فضای بسیاری را از محیط اشغال نکند و با دیگر المان های موجود سازگاری بالایی داشته باشد  که خوشبختانه جاکفشی مدل MO2 نمونه ای از زیباترین جاکفشی های موجود در بازار است که در روند تولید آن از متریال های باکیفیت استفاده شده است و با توجه به ابعاد مناسبی که دارد بهترین انتخاب برای خانه های آپارتمانی می باشد.

جاکفشی MO2 با چهار طبقه مجزا و دو درب آسان بازشو می تواند مکانی مناسب برای نگهداری از کفش های شما باشد.

شما دوستان عزیز می توانید رنگ جاکفشی MO2 را با توجه با دیگر المان های چوبی خود انتخاب کنید چرا که این محصول در رنگ های سفید، مشکی و قهوه ای تولید می شود و به راحتی می توانید آن را با دیگر وسایل خود ست کنید.

جنس جاکفشی نامبرده از ام دی اف مرغوب و ملامینه درجه یک است که به راحتی دچار خط و خش نمی شود و برای افرادی که دائما در حال اسباب کشی هستند گزینه ای مناسب به حساب می آید چرا که دوام و ماندگاری بالایی دارد و به راحتی خراب نمی شود.

جاکفشی دو درب آپارتمانی

مشخصات فنی جاکفشی MO2

  • ابعاد 90*80*35
  • جنس ملامینه اما قابلیت اجرا با ام دی اف را دارد.
  • مجهز به دو درب
  • دارای 4 طبقه
  • دارای لبه های پی وی سی که جابه جایی آن را راحت می کند.

شما کاربران عزیز می توانید برای خرید جاکفشی مدل MO2 به وبسایت خانه شما مراجعه نمایید و این محصول زیبا و کاربردی را با صرف هزینه ای مناسب تهیه نمایید.

مشخصات

ابعاد
90*80*35
جنس
ملامینه درجه یک
سایر توضیحات
قابل اجرا با چوب ام دی اف و رنگ و ابعاد دلخواه شما
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp