جا کفشی دو درب مدل راوین

جا کفشی مدل راوین 1589379

جا کفشی مدل راوین با ارتفاع 100سانتیمتر عرض 60 سانتیمتر عمق 32 سانتیمتر قابل سفارش در ابعاد مورد نظر شما در سایت خانه شما
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه درجه یک و ام دی اف
ابعاد: 100*60*32 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 3778072
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۳۴۷,۰۰۰ تومان

جا کفشی مدل راوین

بی شک، جا کفشی یکی از وسایل مورد نیاز در هر خانه‌ای است. شاید در اولین نگاه خرید یک جا کفشی برای شما بسیار آسان به نظر برسد اما این‌گونه نیست! به دلیل نقش این محصول در حفاظت و نگهداری از کفش ها و همچنین به دلیل نقش آن در دکوراسیون منزل، افراد باید در انتخاب آن دقت کافی را به خرج دهند.

با این مقدمه کلی از اهمیت جا کفشی در منزل، ما در ادامه این مطلب از خانه شما قصد داریم شما را با نوعی خاص از این محصول به نام جا کفشی مدل راوین آشنا کنیم و ضمن آن نکات مهمی که باید در انتخاب و خرید یک جا کفشی باید رعایت شود را نیز بازگو می‌کنیم. همراه ما باشید.

جاکفشی مدل راوین

مواردی که باید در خرید جا کفشی به آن‌ها توجه شود

در خرید یک جا کفشی باید به ویژگی‌های زیر دقت کنید:

ابعاد و اندازه

محفظه نگهداری کفش باید فضای کافی را متناسب با تعداد کفش های شما داشته باشد. همچنین ابعاد و فضای جا کفشی باید متناسب با مکانی باشد که شما قصد دارید جا کفشی را در آنجا قرار دهید.

جنس

جنس از جمله موارد مهمی است که در خرید هر محصولی باید به آن توجه داشت. چون جنس موردی است که با طول عمر محصول رابطه مستقیم دارد و هر چه جنس بهتر باشد طول عمر و دوام محصول بیشتر خواهد بود.

گفتنی است که اغلب جا کفشی‌های موجود در بازار از جنس نئوپان با روکش ملامینه درجه یک و ام دی اف تولید می‌شوند که در این بین تنوع رنگ و مقاومت جنس ام دی اف نسبت به نئوپان بیشتر است.

تطبیق پذیری

رنگ و مدل جا کفشی باید با سایر عناصر منزل همخوانی داشته باشد. این موضوع در دکوراسیون داخلی تأثیر بسزایی دارد و موجب بهبود فضا می‌شود.

جا کفشی دو درب مدل راوین

ویژگی‌های جا کفشی مدل راوین

حال بعد از آشنای با نکات مهم در خرید، بیاید ویژگی‌های جا کفشی مدل راوین را باهم بررسی کنیم تا متوجه شوید این مدل با توجه به توضیحات داده شده یک مدل ایدئال است.

ابعاد

 ارتفاع، عرض و عمق جا کفشی مدل راوین به ترتیب 100، 60 و 32 سانتیمتر است که بسیار مناسب فضاهای کوچک و آپارتمانی امروزه می‌باشد و افراد به راحتی می‌توانند در هر مکانی آن را به راحتی جای گذاری کنند. همچنین گفتنی است که در این ابعاد به راحتی 15 جفت کفش جا می‌شود.

جنس

جنس جاکفشی مدل راوین به گونه ای است که کاملاً در برابر آب مقاوم بوده و این موضوع موجب دوام و کارایی هر چه بهتر آن می‌شود.

رنگ‌های متنوع و تطبیق پذیری

وجود رنگ‌های سفید، مشکی، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره در رنگ‌بندی این محصول باعث شده است که به راحتی بتوان آن را با انواع دکوراسیون‌ها هماهنگ و ست کرد.

 

مشخصات

جنس
ملامینه درجه یک
ابعاد
100*28*90
سایر توضیحات
قابل اجرا با چوب ام دی اف و رنگ و ابعاد دلخواه شما
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp