ساعت دیواری خسوف

ساعت دیواری خسوف

ساعت دیواری مینیمال دلارام طرحی زیبا و متفاوت در ساعت ها که با عرض 60 و طول 100 به تنهایی میتوند دیوار را زیبا کند
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فلز و چوب
ابعاد: ۶۰ * ۱۰۰سانتی متر
موتور : کوارتز اصل تایوان
ضمانت : ۶۰ ماه

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: elenci22
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۶۵۶,۰۰۰ تومان

ساعت دیواری خسوف

بسیاری از افراد به محاسبه زمان و اطلاع دقیق از ساعات در شبانه روز اهمیت بسیاری قائل هستند این امر زمانی که در خانه شما بچه مدرسه ای حضور داشته باشد اهمیت دوچندانی پیدا می کند و همین امر موجب شده است که در بسیاری از خانه ها از محصول کاربردی به نام ساعت استفاده شود که با توجه به اهمیت بالایی که دارد مدل های مختلفی از آن در بازار وجود دارد که هر کدام از آن ها ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد خود را دارند و در میان آن ها ساعت دیواری خسوف با توجه به ظاهر شیک و مزایایی که برای افراد دارد فروش بالایی را در فروشگاه خانه شما از آن خود پیدا کرده است.

طراحی زیبا و جذاب این ساعت منجر شده است که افراد با سلیقه های مختلف به آن جذب شوند و تمام تلاش خود را به کار ببرند که یکی از این ساعت را برای خانه یا محل کار خود داشته باشند.

مشخصات فنی ساعت دیواری خسوف

در زمان خرید ساعت دیواری بهتر است به نکات بسیاری توجه داشته باشید تا بتوانید خریدی به صرفه را تجربه کنید و یکی از نکات مهم که می تواند به شما در انتخاب و خرید ساعت دیواری کمک کند توجه و دقت به مشخصات فنی است. ما در ادامه شما را با برخی از مشخصات ساعت دیواری خسوف آشنا خواهیم کرد که شما بتوانید با علم بالایی این محصول را برای منزل خود خریداری نمایید.

ساعت دیواری خسوف

ساعت دیواری خسوف منبع انرژی خود را از طریق باتری تامین می کند و شما می توانید با خرید باتری باکیفیت طول عمر محصول را تضمین کنید.

موتوری که برای این مدل از ساعت دیواری به کار رفته است کوارتز اصل تایوان است.

این ساعت دیواری با ابعاد مناسب 60 در 80 خود فضای کمی را از محیط شما اشغال می کند و شاید یکی از دلایل زیبایی این محصول نیز اندازه مناسب آن باشد.

از مهم ترین مزایای خرید ساعت دیواری کسوف می توان به ضمانت و خدمات پس از فروش 60 ماهه آن اشاره کرد که این قضیه اطمینان را در خریداران به وجود آورده است که محصول مورد نظر از نظر کیفیت و کارایی رتبه بالایی دارد.

شما کاربران عزیز می توانید برای دیدن مدل های مختلف ساعت دیواری و یا خرید و اطلاع از قیمت ساعت دیواری خسوف به فروشگاه خانه شما مراجعه نمایید و این محصول را با کیفیتی بالا و قیمتی منصر به فرد خریداری نمایید و زیبایی بسیاری را برای محیط خود به ارمغان بیاورید.

مشخصات

سایر توضیحات
منبع انرژی از طریق باتری
نوع موتور
کوارتز اصل تایوان
ضمانت
60 ماه
قطر
60 _80 سانتی متر
جنس بدنه
فلز و چوب
رنگ
مشکی، سبز، سفید و سرمه ای
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp