جاکفشی جدید دایان

جاکفشی مدل دایان 1589379

جاکفشی مدل دایان با بدنه مقاوم دارای تنوع رنگی بسیار بالا ساخته شده با ابعاد استاندارد در فروشگاه اینترنتی خانه شما.
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 95 سانتی متر
طول : 80 سانتی متر
عرض : 30 سانتی متر
جنس بدنه : نئوپان با روکش ملامینه درجه یک

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 3976684
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۱۰۸,۰۰۰ تومان

جاکفشی مدل دایان

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی می باشید که به دنبال جاکفشی زیبا و جادار هستید ما به شما دوستان عزیز جاکفشی مدل دایان را معرفی می کنیم چرا که این محصول در عین زیبایی ابعاد کوچکی دارد و می تواند برای افرادی که ساکن آپارتمان یا خانه های کوچک هستند گزینه ای مناسب به حساب آید.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم شما را با جاکفشی مدل دایان آشنا کنیم که به این محصول زیبا و کاربردی آشنا شوید و بتوانید با اطلاعات بیشتری این محصول را خریداری نمایید و از مزایای آن بهره مند شوید.

افرادی که در خانه های آپارتمانی یا خانه هایی با متراژ کم زندگی می کنند همواره با محدودیت فضا مواجه هستند و باید به دنبال تجهیزاتی باشند که بتوانند در عین کاربردی بودن زیبایی بسیاری را برای محیط به وجود بیاورند چرا که این تجهیزات جلوی چشم هستند و افراد به آن دید بیشتری دارند و همین امر ایجاب می کند که محصول مورد نظر زیبایی بسیاری داشته باشد در غیر این صورت بعد از گذشت مدت زمانی فرد از خرید آن پشیمان می شود و باید هزینه ای مجدد را بابت خرید آن پرداخت کند از این رو ما به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم که جاکفشی مدل دایان را برای خانه خود خریداری کنید چرا که چشم نوازی بالایی دارد و به دلیل متریال های مرغوب و باکیفیتی که در روند تولید آن استفاده شده است مدت زمان بالایی برای شما کار می کند.

جاکفشی جدید مدل رایان
این جاکفشی با ابعاد95*80*30 سانتی متر  طراحی شده است که در مقایسه با دیگر جاکفشی های موجود در بازار ابعاد مناسب تری دارد و فضای کمی را از محیط شما اشغال می کند.

لازم به ذکر است که برای این محصول کاربردی از ریل های درجه یک و درب های آرام بند استفاده شده است که می تواند باز و بسته گردن آن را به راحتی انجام شود.

از بارزترین مشخصات جاکفشی مدل دایان می توان به تنوع رنگی این محصول اشاره کرد که در رنگ های سفید، قهوه ای روشن، مشکی، قهوه ای تیره و بیاض در فروشگاه خانه شما به فروش می رسد و شما دوستان عزیز می توانید با توجه به دیگر المان های موجود در منزل خود آن ها را خریداری نمایید تا هماهنگی بیشتری با دیگر تجهیزات شما داشته باشد.

جنس جاکفشی مدل دایان از ملامینه درجه یک می باشد که سبب می شود این محصول دچار خط و خش نشود.

شما کاربران عزیز که قصد خرید جاکفشی مدل دایان را دارید می توانید به وبسایت خانه شما مراجعه نمایید و علاوه بر این محصول مدل های دیگری از جاکفشی را مشاهده نمایید و با توجه به نیاز خود خریدی به صرفه را تجربه کنید.

جاکفشی شیک مدل دایان

مشخصات

ارتفاع
95 سانتی متر
طول
80 سانتی متر
عرض
30 سانتی متر
جنس
ملامینه درجه یک
سایر توضیحات
دارای آرام بند درجه یک به همراه ریل درجه یک
رنگ
سفید، مشکی، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره، بیاض
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp