جا کفشی مگنتی دو درب

جا کفشی مدل dd668 1589379

این جاکفشی جمع و جور با ارتفاع108سانتیمتر و عرض90سانتیمتر در طول 30سانتیمتر مناسب منازل کوچیک میباشد,و قابل سفارش در ابعاد متناسب با سلیقه شما میباشد
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 108 *90 * 30 سانتی متر
سایر : دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 2861967
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۱۷۹,۰۰۰ تومان

جا کفشی مدل dd668

جا کفشی مدل dd668، نمونه ای از کاربردی ترین تجهیزات در خانه های آپارتمانی است که ابعاد جمع و جوری دارد و شما می توانید بدون نگرانی آن را در قسمت های ورودی منزل خود قرار دهید بدون آن که فضای بسیاری را از محیط شما اشغال کند.

جا کفشی مدل ‏dd668‎، از پرفروش ترین جاکفشی های موجود در بازار است که شما کاربران عزیزی که وقت رفتن به بازار را ندارید می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی خانه شما سفارش دهید و هرکجای ایران که هستید در سریع ترین زمان ممکن با تضمین کیفیت آن را تحویل بگیرید.

برای این محصول از دو عدد درب مگنتی استفاده شده است که به سمت بیرون باز می شود و کشوی ریلی که برای آن تعبیه شده است این امکان را به شما می دهد که دیگر متعلقات خود از قبیل واکس، فرچه، دستمال و غیره را درون آن قرار دهید و نگرای بابت شلوغ شدن فضای خود نداشته باشید.

ظاهر جمع و جور جا کفشی مدل ‏dd668‎، توانسته است نگاه بسیاری از افراد را حتی آن هایی که بسیار سخت پسند هستند را به خود جلب کند و فروش بالایی را در میان مدل های مشابه از آن خود کرده است.

جاکفشی دوطبقه داشبوردی

با این که جا کفشی مدل ‏dd668‎، ابعاد کوچکی دارد اما شما می توانید 10 جفت کفش خود را در آن قرار دهید و ظاهری مرتب را به خانه خود هدیه دهید.

در روند تولید این محصول از ملامینه درجه یک استفاده شده است و برای آن که لبه های آن آسیبی را برای کودکان نوپا و دیگر افراد به همراه نداشته باشد برای لبه های آن از نوارهای پی وی سی استفاده شده است. امکان خرید این محصول با صورت ام دی اف نیز وجود دارد و کافی است برای این کار با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

برای آن که جاکفشی فوق خاصیت ضد آب داشته باشد در روند تولید آن از متریال های درجه یک استفاده شده است.

مشخصات فنی جا کفشی مدل ‏dd668‎

  • ابعاد محصول: 180* 90* 30 سانتی متر
  • رنگبندی متنوع
  • جنس آن از ام دی اف با روکش ملامینه درجه یک می باشد.

شما کاربران عزیز می توانید برای خرید جا کفشی مدل ‏dd668‎، به فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه کنید و علاوه بر محصول فوق مدل های مختلفی از جاکفشی را مشاهده کنید و با توجه به نیاز و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید خرید خود را انجام دهید.

مشخصات

جنس
ملامینه درجه یک
ابعاد
100*28*90
سایر توضیحات
قابل اجرا با چوب ام دی اف و رنک و ابعاد دلخواه شما
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp