جاکفشی دو درب پالیز

جا کفشی دو درب پالیز(عرض 70) Shoe Cabinet

جا کفشی دو درب عرض 70 (قهوه ای روشن) مدل داشبوردی بسیار جادار مدرن و شیک
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 70x26x90 سانتی متر
سایر : یراق ترک، ظرفیت 12 جفت کفش

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: قهوه ای روشن
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۶۹۴,۰۰۰ تومان

جا کفشی دو درب پالیز (عرض 70)

همه ما میدانیم که اصلا خانه ای وجود ندارد که در آن از جا کفشی استفاده نکنند. جا کفشی ها عضو ماندگار و همیشگی همه خانه ها هستند؛ از این رو انتخاب یک جا کفشی که طول عمر زیادی داشته باشد و بتواند نیازهای ما را برآورده سازد بسیار مهم است.

در رابطه با همین موضوع در ادامه قصد داریم جا کفشی دو درب پالیز را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم. این مدل یک مدل جذاب است که میتواند به راحتی نیازهای شما را برآورده سازد. همچنان همراه ما باشید تا ویژگی های این جاکفشی را بیشتر مورد بحث قرار دهیم.

ویژگی های جا کفشی دو درب پالیز

برای آشنا کردن هر چه بیشتر شما عزیزان با جا کفشی پالیز، چند مورد از مهم ترین ویژگی های آن را بر می شماریم. این ویژگی ها عبارت اند از:

طراحی خاص

طراحی جا کفشی دو درب پالیز به گونه ای است که در حین ساده بودن، مدرن نیز است؛ یعنی این مدل به راحتی میتواند با هر نوع سبک دکوراسیونی هم خوانی داشته باشد.

قابل نصب زمینی و دیواری

یکی از مزایا و ویژگی های مهم جا کفشی پالیز که آن را از سایر مدل ها متمایز کرده قابلیت دو گانه نصب آن است؛ یعنی افراد هم می توانند آن را روی زمین نصب نمایند و هم روی دیوار. این موضوع باعث میشود شما بتوانید از فضای خود حداکثر استفاده را نمایید.

جاکفشی دو درب پالیز

ابعاد مناسب و جادار بودن

ابعاد مناسب جا کفشی دو درب پالیز بعلاوه جادارای آن، موضوعی است که نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب می کند. این جا کفشی ضمن اشغال کمترین فضای ممکن، گنجایش لازم برای قرارگیری حداقل 12 جفت کفش را فراهم مینماید. پس با خرید آن شما دیگر نیاز نیست که نگران کمبود فضا باشید.

ترکیب جا کفشی دو درب پالیز با همه محیط ها

همه ما در خرید محصولات مورد نیاز برای منزل، ترکیب و تطبیق آن محصول را با دکوراسیون و محیط خانه در نظر می گیریم. شایان ذکر است که جا کفشی پالیز به دلیل عمق کم و نداشتن زواید بیرونی، در هنگام بسته بودن درب ها، کاملا بعنوان بخشی همگون با محیط جلوه داده شده و با فضا ترکیب می شود.

جنس عالی

در ساخت این محصول جهت بالا بردن استحکام در برابر خط و خش از روکش ملامینه استفاده شده است؛ همچنین تمامی لبه ها (حتی زیر و پشت محصول) برای جلوگیری از آسیب احتمالی در هنگام جابجایی با PVC نوار شده است. همه یراق و اتصالات بکار رفته در این محصول از نوع مرغوب و ساخت کشور ترکیه می باشد. در ساخت جاکفشی دو درب پالیز هیچگونه میخ یا پیچ روکار، بکار نرفته و تماماً از اتصالات "اِلیت" استفاده شده است.

مشخصات

ابعاد
70x26x90
روکش
روکش ضدخش
تعداد کشو
2
سایر توضیحات
یراق ترک، ظرفیت 12 جفت کفش
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
نظر های موجود
NoTitle
در
من این جاکفشی رو سفارش دادم سالم به دستم رسید و از خریدم راضی هستم.
0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp