جاکفشی پایه فلزی

جاکفشی مدل رزا 3 roza 3

جاکفشی مدل رزا 3 پایه فلزی همراه با نوار دور فلز پایین و بالا دارای 5 طبقه دو درب همراه با آرام بند و جنس ام دی اف و ملامینه
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 100 سانتی متر
طول : 60 سانتی متر
عرض : 33 سانتی متر
سایر : دارای درب آرام بند

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 7330
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۵۵۰,۰۰۰ تومان ۲۳%
۱,۹۶۵,۰۰۰ تومان

 راهنمای خرید جاکفشی مدل رزا 3

جاکفشی مدل رزا 3 یکی از مدل های جذاب و منحصر به فرد از لوازم خانگی است که به واسطه داشتن طراحی بسیار زیبا و خاص انتخاب ایده آل به شمار می آید. ابعاد و اندازه استاندارد، طراحی فوق العاده این محصول سبب شده تا بتوان از آن در محیط های مختلف استفاده کرد، در واقع این محصول فضای زیادی را به خود اختصاص نمی دهد. استفاده از متریال با کیفیت و درجه یک سبب شده تا مقاومت این محصول در برابر ضربه، خط و خش افزایش پیدا کند.

جاکفشی مدل رزا 3

بررسی ویژگی های جاکفشی مدل رزا 3

در سال های اخیر زندگی آپارتمان نشینی با فضای محدود امکان مانور دادن در دکوراسیون را از افراد می گیرد و معمولا افراد به دنبال خرید وسایلی هستند که در عین کیفیت بالا؛ فضای زیادی را اشغال نکنند. این نوع جاکفشی قابلیت نگهداری از 15 جفت کفش را دارد.

از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به تنوع رنگ و طرح آن اشاره کرد که به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید در دکوراسیون های مختلف از آن استفاده کرد. گفتنی است که این جاکفشی در ابعاد 100* 60* 33 سانتی متر تولید می شود و فضای زیادی به خود اختصاص می دهد.

در طراحی این محصول از متریال با کیفیت و مختلف استفاده می شود، جنس ام دی اف و ملامین که انتخاب هر یک از آن ها تاثیر زیادی در قیمت نهایی محصول خواهد داشت. لازم به ذکر است که بکارگیری ام دی اف در تولید این محصول سبب شده که وزن ایده آل داشته باشد، اگر به دنبال خرید جاکفشی ساده تر هستید بهتر است به سراغ جنس ملامینه بروید.

پایه های فلزی و محکم این جاکفشی با حلقه هایی درب و کشو آن ست است  و نمای فوق العاده ای به آن می دهد، علاوه بر این نوار طلایی در قسمت پایین و بالای جاکفشی قرار دارد که باعث زیبا تر شدن آن می شود.

جاکفشی چوبی مدل رزا 3

در طراحی این جاکفشی از لولای فلزی و با کیفیت استفاده می شود که به نرمی باز و بسته می شود، علاوه بر این از یک جفت در آرام بند نیز استفاده شده که از ایجاد صدا یا ضربه زدن جلوگیری میکند. در قسمت بالایی جاکفشی یک کشو ساچمه ای استفاده شده که امکان نگهداری از لوازم جانبی مانند واکس، برس، دستمال و غیره فراهم خواهد بود.

خرید جاکفشی مدل رزا 3

جاکفشی مدل رزا 3 با طراحی و رنگبندی عالی نیز به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از آن در دکوراسیون های مختلف استفاده نمایید. کیفیت فوق العاده و طراحی متنوع، سبب افزایش تقاضای آن شد و به همین دلیل برند های زیادی در زمینه طراحی و تولید آن فعالیت خود را آغاز نموده اند. اگر قصد خرید جاکفشی مدل رزا 3 را دارید می توانید مدل های جذاب آن را با رنگبندی های متفاوت در فروشگاه خانه شما مشاهده نمایید.

 

مشخصات

ارتفاع
100 سانتیمتر
طول
60 سانتیمتر
عرض
33 سانتیمتر
جنس بدنه
MDF - ملامینه
روکش
روکش ضدخش
جنس پایه
فلزی همراه با نوار فلزی بالا و پایین جاکفشی
تعداد کشو
یک عدد ساچمه ای
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی
سایر توضیحات
درب آرام بند همراه با کشوی ساچمه ای و گنجایش تا 15 جفت کفش
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp